schenk jezelf dan wat inquote:
Dat was tenminste een verstandige DJ.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stenders zou em na 3 seconden gewoon afkappen.
Ja. Gewoon 3 seconden wachten zeg.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar dat vond ik wel te ver gaan.
Maar er waren al 16 andere Scorpions?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fun fact: op allerlei fora heette ik vroeger tequilasunrise of ts, omdat dit nr op de radio was toen ik op een vd fora een account aanmaakte. T zelfde herhaalde zich hier met de scorpions
Met een kater naar de sportschool is wel fanatiek.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ga eerst nog even naar de sportschool
Das echt klote inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2023 17:17 schreef MTheBassman het volgende:
ik zie net dat ik scarborough fair heb gemist door die kuthacker
Wat leuk.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fun fact: op allerlei fora heette ik vroeger tequilasunrise of ts, omdat dit nr op de radio was toen ik op een vd fora een account aanmaakte. T zelfde herhaalde zich hier met de scorpions
quote:Op woensdag 27 december 2023 17:17 schreef PzKpfw het volgende:
Deurknop in z'n hand, twijfelen of hij wel naar binnen kan... Dit klinkt allemaal wel erg dubbelzinnig nu.
uitsloverquote:Op woensdag 27 december 2023 17:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ga eerst nog even naar de sportschool
quote:Op woensdag 27 december 2023 17:17 schreef MTheBassman het volgende:
ik zie net dat ik scarborough fair heb gemist door die kuthacker
Tja, wat had je anders verwacht met deze drie namen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |