meestal wel he?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet zeggen dat er de afgelopen 2 dagen echt heel veel platen langskwamen die mij niet het Top 2000-gevoel gaven, vandaag is wat dat betreft een stuk fijner. Vandaag en morgen zullen wel het beste zijn
Op welk level? Easy Medium Hard of Expert?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb overigens maar 1 keer through the fire and flames kunnen uitspelen, dan wel op world tour. Dat intro kwam ik nooit doorheen.
Expert natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 17:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op welk level? Easy Medium Hard of Expert?
Ik heb een aantal nummers op expert wel gehaald....quote:Op woensdag 27 december 2023 17:12 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Expert natuurlijk
Ik was echt goed
expert natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 17:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op welk level? Easy Medium Hard of Expert?
Staat er best al wat jaren in en vaak ook op een goede uitzendtijd..quote:
Die mis ik wel in de Top 2000quote:Op woensdag 27 december 2023 17:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb overigens maar 1 keer through the fire and flames kunnen uitspelen, dan wel op world tour. Dat intro kwam ik nooit doorheen.
Op easy?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ik niet. Parodie op een power metal band.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die mis ik wel in de Top 2000
Laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 27 december 2023 17:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die mis ik wel in de Top 2000
In de live versie mag je fouten makenquote:Op woensdag 27 december 2023 17:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik niet. Parodie op een power metal band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |