Ja, toevallig niet wanneer Frank van t Hof is inderdaad.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:30 schreef Guanabana het volgende:
Op een of andere manier luister ik ook altijd precies als Gijs is
Vind het juist teveel middle of the road. Vond als kind Africa wel leuk, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Van Toto vind ik eigenlijk niks slecht
Ik wel hoor. Een prachtig eerbetoon aan de overledene.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een begrafenis als prachtig ervaren.
Dit. Slappe drekquote:Op woensdag 27 december 2023 14:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb echt niks met toto. Te overgeproduceerd.
Dat is het zeker wel ja. Maar dat vind ik van heel van dit soort jaren 80 bands.quote:Op woensdag 27 december 2023 14:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vind het juist teveel middle of the road. Vond als kind Africa wel leuk, dat dan weer wel.
Je bent zelf boomer geworden?quote:Op woensdag 27 december 2023 14:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond Africa vroeger altijd enorme boomermuziek, iets dat alleen volwassenen leuk vinden. Nu vind ik het zelf ook een leuk nummer, dus dan weet je het wel.
Bij Frank weet je nooit voor wie ie nu weer msg invallen. Die schijnt door t jaar heen op een stretcher naast de radio 2 studio te slapen, om maar geen invalklus te missenquote:Op woensdag 27 december 2023 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, toevallig niet wanneer Frank van t Hof is inderdaad.
Ik vind dat echt geen leuke DJquote:Op woensdag 27 december 2023 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij Frank weet je nooit voor wie ie nu weer msg invallen. Die schijnt door t jaar heen op een stretcher naast de radio 2 studio te slapen, om maar geen invalklus te missen
Radio 2 vindt dat geloof ik ook maar hij slaapt met n hoge pief geloof ikquote:Op woensdag 27 december 2023 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat echt geen leuke DJ
Tis gewoon productiepop waarbij hij leuk geluisterd heeft naar Small Town Boy. Prima nummer dusquote:Op woensdag 27 december 2023 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Laat de haters maar komen, maar niks mis met deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |