quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor het eerst dat je dronken bent tijdens de top 2000 of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
Wat doe je hier dan nog?quote:
toevoeging: en die stomme dubbele Somebody To Love eruit. Welk van de 2 blijft boeit me niet, maar als ik tweemaal hetzelfde nummer wil horen op oudjaarsdag zet ik Sky Radio wel aan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gewoon alle posities maal 2 doen (>2000 = eruit) en dan is het redelijk terecht.
sowieso covers van jan contantquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cash heeft ook n mooie versie hiervan
quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben jij in je eentje verantwoordelijk voor meer of minder dan 5% van de omzet van Helderse horeca?
Of zit ik nu helemaal mis en klinkt het gewoon door m'n Denver-speakertjes wat anders dan normaal?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:19 schreef Gretzl het volgende:
Wel een gekke versie dit, is dit een live outtake?
Originele studio kan deze vast niet aan tippen
beide zijn goed.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
toevoeging: en die stomme dubbele Somebody To Love eruit. Welk van de 2 blijft boeit me niet, maar als ik tweemaal hetzelfde nummer wil horen op oudjaarsdag zet ik Sky Radio wel aan.
Beide wel, heb enorm goede seks erdoor gehad, maar heb me af en toe ook enorm door misdragenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zorgt aangeschoten zijn bij jou voor epic fucks of epic fails?
je verwacht het niet.. dat laatstequote:Op dinsdag 26 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Beide wel, heb enorm goede seks erdoor gehad, maar heb me af en toe ook enorm door misdragen
Dat sluit elkaar niet uitquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Beide wel, heb enorm goede seks erdoor gehad, maar heb me af en toe ook enorm door misdragen
lekker op tijd!quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:20 schreef 4-elements het volgende:
Zo maar eens wat pepernoten eten...
lijkt me als vrouw wel chiller om dronken te neuken, ik was als ik gedronken had altijd bang dat ie niet omhoog zou komen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |