ik vond caramac altijd lekker, maar heb er laatst 1 gehad en tis gewoon goorquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:11 schreef Isorden het volgende:
Ik prefereer sowieso Twix
Of voor de oudere generaties hier Raider
Dit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:12 schreef MTheBassman het volgende:
goddomme, wat een vreselijke stem.
Ja die had best op de plek van Frank van 't Hof na Jeroen gekundquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat ze stasse niet een afscheidscadeau met een paar uren top 200p hebben gegeven
They're both chewy, crunchy and deliciousquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:11 schreef Isorden het volgende:
Ik prefereer sowieso Twix
Of voor de oudere generaties hier Raider
hij blijft gewoon actief alleen dan op radio 5... helaas met prominentere uren daar dus moet hem vaker op Joe zetten straksquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat ze stasse niet een afscheidscadeau met een paar uren top 200p hebben gegeven
Wat voor muziek draaien ze op dat Joe eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij blijft gewoon actief alleen dan op radio 5... helaas met prominentere uren daar dus moet hem vaker op Joe zetten straks
pop uit de 70/80 geloof ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wat voor muziek draaien ze op dat Joe eigenlijk?
Elke plaat is er al een teveelquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:13 schreef laxus13 het volgende:
Bruno staat er eigenlijk ook wel iets te vaak in he
Ja, 7x te vaak.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:13 schreef laxus13 het volgende:
Bruno staat er eigenlijk ook wel iets te vaak in he
Was ie zijn stem kwijt danquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruno was wel echt steengoed op Pinkpop een aantal jaren terug
Moet zij wetenquote:
Was die toen ziek en kon die niet optreden?quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruno was wel echt steengoed op Pinkpop een aantal jaren terug
Had ze eerder mogen doenquote:
JAAAAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |