En de bel doet het ook al nietquote:
Het hart?quote:
woon jij samen met Samson en Gert?quote:
The Modelquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:54 schreef LTVDK het volgende:
Wel schandalig dat deze er wel in staat en The Model niet
Alleen als Gert dan zijn geld deelt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
woon jij samen met Samson en Gert?
je mag er altijd iets van zeggen, ga alleen niet meteen vingers wijzen. Mogelijk dat de ouders ook helemaal doorgedraaid raken van het gekrijs en je krijgt dan twee frustraties die tegen elkaar strijden en je hebt een burenruzietje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Even n vraagje om advies. Ik woon in n appartement uit de jaren 50 en ik heb buren met n baby. Dat kind krijst al wekenlang de hele dag door. Vervolgens gaat de moeder hele infantiele geluiden maken om t kind te vermaken. Mag je hier wat van zeggen?
Ja The Model is stemplaat, maar heeft het weer niet gehaaldquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
The Model
The Robots trouwens ook
Je volgt het nieuws niet de laatste dagen he?quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo varen ze eigenlijk over de autobaan? Je kunt daar beter gewoon rijden
ik heb liever dat ie de meiden van K3 deelt eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen als Gert dan zijn geld deelt.
T probleem is dat ik niet al te veel kan doen (longcovid) en t gejengel mij vooral extra stress bezorgt maar je kunt n baby ook niet zomaar laten stoppen met huilen dus zit n beetje net n dilemma.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mag er altijd iets van zeggen, ga alleen niet meteen vingers wijzen. Mogelijk dat de ouders ook helemaal doorgedraaid raken van het gekrijs en je krijgt dan twee frustraties die tegen elkaar strijden en je hebt een burenruzietje.
wat je kan doen voor jezelf is gewoon lekker met koptelefoon gaan lopen om jezelf de stress weg te nemen en een rustig gesprek te hebben met vooral de vraag... wat kan IK (jij dus) voor JOU/JULLIE(de ouder(s) ) doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |