Scherpquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou je het uitmaken met een ex?
Aanvaard.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:32 schreef MadMaster het volgende:
Zoals elk jaar, namens alle Amsterdammers mijn oprechte excuus voor alles dat Hazes heet…
Kutwind?quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
Het is te koud voor t shirt en zomerjas. Kutwind
Too farty…quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
die zijn grappigquote:
Flink doorlopen dan...quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
Nu niet meer?quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Een sigaret roken in bed.... vroeger kon dat nog.
Dan word je gecancelled enzo....quote:
Is dat ook niet iets wat ze expres lieten zien op tv zodat je zelf dat ook ging doen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:35 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit direct na het neuken een peuk gerookt
Tijdens welquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:35 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:35 schreef datismijnmening het volgende:
Bij mij zat daar ook wel paar minuten tussen inderdaadquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:35 schreef datismijnmening het volgende:
Eerst je mond en handen afvegen voordat je zo'n slap ding tussen je lippen steekt…quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:35 schreef datismijnmening het volgende:
Volendam's finestquote:
Wel in plaats van?quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:35 schreef datismijnmening het volgende:
De bedwantsen van de Top 2000 ditquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:37 schreef alopio het volgende:
Ik krijg hier altijd kriebels van
En niet op een positieve manier
quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bij mij zat daar ook wel paar minuten tussen inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |