Hij vreet zijn bord niet leeg. Waardeloos.quote:
Oja de geile hardloop buurvrouwquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een eigen buurvrouw. Ze heeft krulletjes en loopt hard met lippenstift op
Denk dat het demense niet de beste Justin Timberlakequote:Op dinsdag 26 december 2023 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, waarom staat die niet in de lijst.
Net een klein kindquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij vreet zijn bord niet leeg. Waardeloos.
Jazeker. Het is droog en de zon schijnt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:15 schreef PippenScottie het volgende:
Nu ga ik echt naar buiten. T-shirt en zomerjas is wel genoeg denk ik?
Risequote:Op dinsdag 26 december 2023 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
En natuurlijk ook het origineel van....
Gabrielle
Gimme some reggae!quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:18 schreef datismijnmening het volgende:
Origineel van Guns and Roses natuurlijk
Risegenotquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
En natuurlijk ook het origineel van....
Gabrielle
Ik zou willen zeggen dat dat anders was voor dat de buurvrouw hier woonde, maar die woont er al langer dan wij.quote:
Dus het ligt toch echt aan julliequote:Op dinsdag 26 december 2023 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat dat anders was voor dat de buurvrouw hier woonde, maar die woont er al langer dan wij.
Er zijn twee originelen.quote:
Days of Thunderquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:17 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Guns n Roses natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |