Ik begrijp dit wel, Zweterige man die de hele tijd met zijn snotvod loopt te zwaaienquote:
En waarvan raakt je tena lady wel vol van?quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hier wordt ok01 niet bepaald nat van
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien een betere volgorde, niet lullig bedoeld uiteraard![]()
Betere muziekquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En waarvan raakt je tena lady wel vol van?
Lenny Kravitz, duhquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En waarvan raakt je tena lady wel vol van?
Ik heb ook zin in een sigaretjequote:Op dinsdag 26 december 2023 02:35 schreef houdjemond het volgende:
Ik doe sigaretje en dan vind ik het ook wel mooi voor vandaag...
*gooit pakje en aansteker*quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in een sigaretje
Ik dacht dat dit ook een verschrikkelijke Meat Loaf zou zijn, maar ik ben enigszins positief verrast dat ik het geluid nog niet heb uitgeschakeldquote:
En anders mag je mijn hongerlapjes wel even lenenquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En anders mag je mijn hongerlapjes wel even lenenben je zo genezen.
Ik ben fan van lange nummers, maar het moet wel ergens heen gaan. Lekker een verhaal vertellen met de instrumenten zelf ofzo.quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ook een verschrikkelijke Meat Loaf zou zijn, maar ik ben enigszins positief verrast dat ik het geluid nog niet heb uitgeschakeld![]()
Wel aan de lange kant ja
quote:Op dinsdag 26 december 2023 02:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, die heb ik ook wel. Maar ik heb geen zin om van de bank af te komen
thanks!
Groetjesquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moest opstaan om te plassen en ga direct door naar bed, anders komt het er nooit van.
Ik hou van alle Top 2000 posters, maar de nachtbrakers zijn mijn favorieten![]()
Tot morgen!
Truste Pippiequote:Op dinsdag 26 december 2023 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moest opstaan om te plassen en ga direct door naar bed, anders komt het er nooit van.
Ik hou van alle Top 2000 posters, maar de nachtbrakers zijn mijn favorieten![]()
Tot morgen!
Tot zometeenquote:Op dinsdag 26 december 2023 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Tot morgen!
Sleep well Pippiequote:Op dinsdag 26 december 2023 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Tot morgen!
Ze hebben samen ongeveer een halve hersencel en dus het gemiddelde IQ van een diepvries doperwtje. Op een goede dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |