Uitstekendquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zwembadhokje een klassieker natuurlijk.
Heb je even?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:27 schreef ok01 het volgende:
Maar nu ben ik wel benieuwd of jullie ooit op een openbare plek seks hebben gehad
Ik doe dankzij jou de tv steeds aan en dan mis ik de mooie vrouwenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:28 schreef PippenScottie het volgende:
Er is een echt een mooie vrouw in het cafe.
Nou doe ik nooit aan vleeskeuringen, maar die met donker haar en blote schouders
Ik heb vast het ziekenhuisverhaal wel eens verteldquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:27 schreef ok01 het volgende:
Maar nu ben ik wel benieuwd of jullie ooit op een openbare plek seks hebben gehad
Heb ik ook een keer gedaanquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Speeltuin. (Het was donker en er waren geen kinderen)
Op het grasveld naast het politiebureau bijvoorbeeld. Treinperron. Nah verder geloof ik wel braaf. geldt in het bed van haar beste vriendin met beste vriendin ernaast ook?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:27 schreef ok01 het volgende:
Naast die gozer? Lijkt minderjarigquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:28 schreef PippenScottie het volgende:
Er is een echt een mooie vrouw in het cafe.
Nou doe ik nooit aan vleeskeuringen, maar die met donker haar en blote schouders
De zon scheen ook nog eens.quote:
In bed neukt uiteindelijk toch het best imoquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nope, ik deed het altijd braafjes in bed.
Nu moet ik wel zeggen dat er weinig momenten geweest zijn dat ik gewipt heb dus ja.
Nee nee neequote:Op dinsdag 26 december 2023 01:29 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Naast die gozer? Lijkt minderjarig
Het meest ongeloofwaardige deel van het verhaalquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De zon scheen ook nog eens.
Nee dat is de bankquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
In bed neukt uiteindelijk toch het best imo
Niet dat ik weet?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb vast het ziekenhuisverhaal wel eens verteld
Zandbak van een basisschool.quote:
Zo danquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op het grasveld naast het politiebureau bijvoorbeeld. Treinperron. Nah verder geloof ik wel braaf. geldt in het bed van haar beste vriendin met beste vriendin ernaast ook?
Hoe oud was je 😟quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zandbak van een basisschool.
Overdag. Doordeweeks, niet in de schoolvakantie.
Hoe. Dan. Pervertquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zandbak van een basisschool.
Overdag. Doordeweeks, niet in de schoolvakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |