Bij konijnen en stout moet ik gelijk aan Hugh Hefner denkenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had paar jaar terug konijnenbout in stout gemaakt, was fucking lekker
Truste zoquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga zo ook maar naar bed… geen bijzonder uurtje wat eraan komt.
Geniaal deze.quote:
Poeh, goed hoor. Ja, ik ben zo ook vroeger geweest. Klein geluksmomentje, maar als je echt actief gaat kapen en anderen het je daardoor niet meer gunnen is het gewoon niet leuk meer.quote:
DANK U!!!quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:07 schreef ok01 het volgende:
Stemplaat![]()
Vooral omdat het een van de favoriete platen van mijn moeder is
gelukkig is de rest ieder jaar zo lekker vernieuwendquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt. Hoe vaak ik dit nummer al wel niet gehoord heb. Ieder jaar. Steeds. Maar. Weer.
Jij kan zingen ja?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan alle supertramp liedjes meezingen. Deze is wel beetje ondergewaardeerd
Weltrustenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga zo ook maar naar bed… geen bijzonder uurtje wat eraan komt.
Oh nee niet actief hoor hahah meer gewoon snel weer willen reagerenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Poeh, goed hoor. Ja, ik ben zo ook vroeger geweest. Klein geluksmomentje, maar als je echt actief gaat kapen en anderen het je daardoor niet meer gunnen is het gewoon niet leuk meer.
truste peacequote:Op dinsdag 26 december 2023 01:08 schreef peaceman het volgende:
ik ga zo ook. was een pittig dagje...
Ja, daarom heb ik dus meer met Rick Daviesquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat telkens schuren tegen het onzuivere van Roger Hodgson
Hele mooie keuze. Hier ook een voormalige stemplaat. Opbouwgenotquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:07 schreef ok01 het volgende:
Stemplaat![]()
Vooral omdat het een van de favoriete platen van mijn moeder is
Dit is dus de juiste manier, ja. Kostte mij ook even wat overredingskracht. En het levert dan ook wat leukere en gevattere TT's op dan 'mooi lied'. No offense.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kaap eigenlijk alleen maar als ik het te lang vind duren.
Slaaplekker!quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:09 schreef Evenstar het volgende:
Ik taai ook af vandaag, tot morgen mensen!
Sleep wellquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:09 schreef Evenstar het volgende:
Ik taai ook af vandaag, tot morgen mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |