Ja ik herinner me ook nog dat je dat vertelde. Wat is het dan snel gegaan zeg.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
Bedankt voor de lieve berichtjes
[..]
Weet je nog dat we het tijdens de meeting begin dit jaar hadden over dat ik mantelzorger was, maar inmiddels niet meer? Mijn moeder was een maand daarvoor naar een verzorgingstehuis gegaan, dus was ik opgelucht dat ik de zorg een beetje uit handen kon geven.
Anderhalve week na die meeting is ze overleden. Haar darmen lagen stil. Dat kwam deels omdat ze in het verzorgingstehuis valium had gekregen en ze daar bijna geen beweging kreeg.
Het was geen fijne start van het jaar.
edit: ja, klopt, maar mijn vader is al heel lang geleden overleden.
maar serieus... respect dat je dat gaat doen. al denk ik ook wel: je bent knettergek omdat ik dat zelf niet durf.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb ook ernstig hoogtevrees![]()
Volgend jaar ga ik parachutespringen om er af te komen
shit man, sorryquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Weet je nog dat we het tijdens de meeting begin dit jaar hadden over dat ik mantelzorger was, maar inmiddels niet meer? Mijn moeder was een maand daarvoor naar een verzorgingstehuis gegaan, dus was ik opgelucht dat ik de zorg een beetje uit handen kon geven.
Anderhalve week na die meeting is ze overleden. Haar darmen lagen stil. Dat kwam deels omdat ze in het verzorgingstehuis valium had gekregen en ze daar bijna geen beweging kreeg.
Heb na vijf jaar hardlopen inmiddels een playlist van bijna 800 nummers opgebouwdquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Jij loopt veel hard heb ik wel door
Ik was het nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:43 schreef hollandia02 het volgende:
81% vrouw van de stemmers op dit lied
Jeetjequote:Op dinsdag 26 december 2023 00:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb na vijf jaar hardlopen inmiddels een playlist van bijna 800 nummers opgebouwd
Ik weet nog dat je dat vertelde ja.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Morgen ook maar echt weer even aan een rondje wagen. Heb begin februari een hardloopwedstrijd maar een puddingconditie op dit moment nogquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:41 schreef ok01 het volgende:
Jaaaa![]()
![]()
![]()
Heeft ook een eervolle plek op mijn hardloop playlist deze
Nee dat niet haha. Vind vooral de variatie elke keer weer fijn qua nummersquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Jeetje
Maak je die ook af voor je stop 🤪
Verrassend..quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:43 schreef hollandia02 het volgende:
81% vrouw van de stemmers op dit lied
Goed bezig! Ik ga morgen ook weer een rondje rennen. Schijnt dan gelukkig ook mooi weer ervoor te wordenquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Morgen ook maar echt weer even aan een rondje wagen. Heb begin februari een hardloopwedstroop maar een puddingconditie op dit moment nog
Eens met het bovenstaande.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:45 schreef hollandia02 het volgende:
Versie van Elvis zoveel beter
Ken ik mooi een biertje halen
You must be fun at parties.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:42 schreef hole1988 het volgende:
Die foto in de OP is dus gewoon photoshop. De ij van Matthijs staat ook niet recht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |