I should have known better vind ik nog veel mooierquote:
Aaahhhhh!quote:
Ja die is ook zo goed!quote:Op maandag 25 december 2023 23:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
I should have known better vind ik nog veel mooier
Deed Gijs vanmiddag helemaal schandalig, die knalde er een 'singalong' in bij een minder bekend nummer van De Kast. Hij zet de cafémic aan - zit er een of andere Gerda keihard kakelend te lachen. Rot op met me.quote:Op maandag 25 december 2023 23:41 schreef ok01 het volgende:
Waarom de fuck moeten wij het publiek horen
Deze hoort absoluut in de lijstquote:Op maandag 25 december 2023 23:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
I should have known better vind ik nog veel mooier
Dan zal dat I should have known better geweest zijn. Die ik zoals gezegd veel mooier vindquote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef asco het volgende:
Huh, dacht dat ik deze in de Extra 500 had gehoord.
Vreemd.
Heb dat moment godzijdank gemistquote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Deed Gijs vanmiddag helemaal schandalig, die knalde er een 'singalong' in bij een minder bekend nummer van De Kast. Hij zet de cafémic aan - zit er een of andere Gerda keihard kakelend te lachen. Rot op met me.
Iedereen hier.quote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Welke fokker wil je graag nog eens ontmoeten?
Ik heb echt 75% van jullie gezien de laatste paar jaar
Omdat ze vrijwel allemaal stokdoof zijn.quote:Op maandag 25 december 2023 23:41 schreef ok01 het volgende:
Waarom de fuck moeten wij het publiek horen
Ik heb het idee dat ik niet heel erg lekker zou passen bij een meet omdat ik de laatste jaren eigenlijk alleen in de t2000 topics postquote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Alle (leuke) fokkers natuurlijk!quote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Nog eens als in "nog een keer" of als in "nog nooit ontmoet, zou dat wel willen"?quote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Jij bent daar ook echt bedreven in. Was het ook de moeite waard?quote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is trouwens meteen ook wat mij het meeste stoort aan Van Inkel - grootheid van de radio, maar ken je fucking plek en hou je aan het format. Ga er niet je eigen vaste grapjes en grollen krampachtig in vast lopen houden en alsnog erin fietsen. Dat is gewoon niet chill.quote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Deed Gijs vanmiddag helemaal schandalig, die knalde er een 'singalong' in bij een minder bekend nummer van De Kast. Hij zet de cafémic aan - zit er een of andere Gerda keihard kakelend te lachen. Rot op met me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |