Inderdaad. Gewoon semi-interessant zonder enige betekenis achter elkaar lullen en doen alsof je daarmee toch interessant bent.quote:Op maandag 25 december 2023 15:33 schreef Szura het volgende:
Ik pak de eerste krant
ik blader er doorheen
en als ik koffie wil gaan zetten
zet ik teveel voor mij alleen
ik moet wennen aan de leegte
die jij hier achterliet
ik had zoveel idealen
maar zonder jou heb ik ze nie
Blofesque
En TOCH vind ik dat de dj's respect moeten opbrengen om het gewoon fatsoenlijk te laten draaien, zonder dat er een lachend hysterisch viswijf doorheen kakelt.quote:
Gijs kan niet andersquote:Op maandag 25 december 2023 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En TOCH vind ik dat de dj's respect moeten opbrengen om het gewoon fatsoenlijk te laten draaien, zonder dat er een lachend hysterisch viswijf doorheen kakelt.
Tja, je gaat Gijs niet laten stoppen met kakelen ben ik bang.quote:Op maandag 25 december 2023 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En TOCH vind ik dat de dj's respect moeten opbrengen om het gewoon fatsoenlijk te laten draaien, zonder dat er een lachend hysterisch viswijf doorheen kakelt.
Ja, je hebt van die dagen.quote:Op maandag 25 december 2023 15:35 schreef Szura het volgende:
vanaf de eerste dag
zou ik met m`n wilskracht
naar de hemel kunnen stijgen
de rotsen laten splijten
om jou terug te krijgen
Grytsje,Froukje en Doutzen seker?quote:Op maandag 25 december 2023 15:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoor nu serieus van vrienden uit Friesland die mainstream luisteren dat moeders pissig zijn, omdat Gijs de mic bij dit nummer openknalt.
Oh, jij kent ze ook?quote:Op maandag 25 december 2023 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grytsje,Froukje en Doutzen seker?
De hele nacht langquote:
Dank nog voor de kerstgroet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |