quote:Op maandag 25 december 2023 17:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, alleen zijn en eenzaam zijn, zijn wel 2 heel verschillende dingen
Voelen jullie je eenzaam?quote:Op maandag 25 december 2023 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat zijn toch sommige van ons:p
Vraag me ineens af waar m'n duster is, hoop dat ie een goed nieuw baasje gevonden heeftquote:Op maandag 25 december 2023 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn auto’s die staat een paar straten verderop. Oud beestje.
Soms. Momenteel niet echtquote:
nou was in et begin met die ene collega uit eten geweest en dacht van wel maar heb in de afgelopen tijd toch wel gemerkt dat ik er niet zo'n behoefte aan heb. En de rest is aardig maar hebben ook hun eigen leven en gezin.quote:Op maandag 25 december 2023 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je op je werk eigenlijk nog collega's waar je misschien vrienden mee kunt worden?
Geen behoefte aan een vriend(in) of aan die specifieke persoon?quote:Op maandag 25 december 2023 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou was in et begin met die ene collega uit eten geweest en dacht van wel maar heb in de afgelopen tijd toch wel gemerkt dat ik er niet zo'n behoefte aan heb. En de rest is aardig maar hebben ook hun eigen leven en gezin.
deze persoon. Ze is echt super snel beledigt dus moet de hele tijd op mijn tenen lopen.quote:Op maandag 25 december 2023 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen behoefte aan een vriend(in) of aan die specifieke persoon?
Oh dat is wel irritant ja, kan ook niet met zulke mensen overweg.quote:Op maandag 25 december 2023 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze persoon. Ze is echt super snel beledigt dus moet de hele tijd op mijn tenen lopen.
nee ik ook nietquote:Op maandag 25 december 2023 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel irritant ja, kan ook niet met zulke mensen overweg.
quote:
Ja geen idee.quote:Op maandag 25 december 2023 17:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar wat ga je dan morgen nog doen?
Gelukkigquote:Op maandag 25 december 2023 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Redelijk, een klein beetje vlekkerig op sommige plekken maar ik ben tevreden.
Bouwmarkt is misschien wel open morgen..quote:Op maandag 25 december 2023 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geen idee.Heb nog verf over maar ik denk niet genoeg voor de keuken.
*Propt vingers in de oren* Neeeeee die zijn gesloten!quote:Op maandag 25 december 2023 17:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bouwmarkt is misschien wel open morgen..
Verschilt per persoon denk ik. Ik zou alles in de zorg wel moeilijk vindenquote:Op maandag 25 december 2023 17:43 schreef bitterbal het volgende:
wat denken jullie dat het moeilijke beroep is? Niet zozeer qua intelligentie maar misschien meer verantwoordelijkheid.
quote:Op maandag 25 december 2023 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Propt vingers in de oren* Neeeeee die zijn gesloten!
Ik denk dat ik de 2e wel ga werkenquote:Op maandag 25 december 2023 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
Volgend weekend weer 4 dagen vrij.
Politieagent(e) en docent(e), omdat je je constant moet aanpassen aan de situatie van het moment en niet iedereen behandelt je met respect.quote:Op maandag 25 december 2023 17:43 schreef bitterbal het volgende:
wat denken jullie dat het moeilijke beroep is? Niet zozeer qua intelligentie maar misschien meer verantwoordelijkheid.
Ik ookquote:Op maandag 25 december 2023 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
Volgend weekend weer 4 dagen vrij.
Vreselijk, maar is niet perse moeilijkquote:Op maandag 25 december 2023 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
Een kantoorbaan lijkt mij vreselijk.
Ik ook naar werk komende week woensdag en donderdag. Woensdag het jaarlijkse gourmetfestijn. Zin in.quote:Op maandag 25 december 2023 17:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de 2e wel ga werken
Nee ok maar ik zou het moeilijk vinden werk te doen waar ik geen passie voor heb.quote:Op maandag 25 december 2023 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vreselijk, maar is niet perse moeilijk
Ik werk donderdag en vrijdag.quote:Op maandag 25 december 2023 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook naar werk komende week woensdag en donderdag. Woensdag het jaarlijkse gourmetfestijn. Zin in.
Terwijl je gewoon je werk probeert te doenquote:Op maandag 25 december 2023 17:47 schreef bitterbal het volgende:
ja politie agent wordt je echt uitgekotst ja
Oh op die manierquote:Op maandag 25 december 2023 17:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ok maar ik zou het moeilijk vinden werk te doen waar ik geen passie voor heb.
ja echt bizar. Mensen zijn gewoon schofterigquote:Op maandag 25 december 2023 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Terwijl je gewoon je werk probeert te doen
Sowieso aggressie tegen hulpverleners kan ik slecht tegen.quote:Op maandag 25 december 2023 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Terwijl je gewoon je werk probeert te doen
Eens.quote:Op maandag 25 december 2023 17:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso aggressie tegen hulpverleners kan ik slecht tegen.
De weg blokkeren voor een ambulance of vuurwerk gooien naar een brandweerman.
Die mensen mogen van mij ter plekke neergeschoten worden
ja raar gedrag is dat toch ook he. Er zijn wijken waar als er een ambulance is opgeroepen ze pas uit mogen stappen als politie er is.quote:Op maandag 25 december 2023 17:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso aggressie tegen hulpverleners kan ik slecht tegen.
De weg blokkeren voor een ambulance of vuurwerk gooien naar een brandweerman.
Die mensen mogen van mij ter plekke neergeschoten worden
Dat wordt gezellig één grote zooiquote:Op maandag 25 december 2023 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
Oh woensdag maar 14 kinderen zo te zien dat valt wel mee. Heb wel eens meer gehad aan de gourmettafel. Maar nu wel de eerste keer met een zwik vierjarigen erbij.
Qua retourneren?quote:Op maandag 25 december 2023 18:01 schreef bitterbal het volgende:
ben benieuwd naar de 27ste. Ze zeggen drukste dag van het jaar op werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |