quote:Op maandag 25 december 2023 11:29 schreef hollandia02 het volgende:
Het origineel is van Ramses, André is de parodie
quote:Op maandag 25 december 2023 11:28 schreef djenneke het volgende:
Gutentag Freunde, es wird Ziet für mich zu hereinkommen.
We zullen doorgaan.
Kusje Djen
Ik vind Ramses normaliter ook wel prima, maar dit duurt me toch iets te lang.quote:
Willempiequote:Op maandag 25 december 2023 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als andre van Duin sterft zie ik zomaar 5 of 6 noteringen in de lijst komen
Die man verdient tzt wel een eerbetoon, dus dat is prima.quote:Op maandag 25 december 2023 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah, dank!quote:Op maandag 25 december 2023 11:29 schreef hollandia02 het volgende:
Het origineel is van Ramses, André is de parodie
quote:Op maandag 25 december 2023 11:30 schreef djenneke het volgende:
Nou, je komt hier ook even een paar jaar niet, wordt je gewoon niet eens meer begroet![]()
Hoi allemaal
Djennekeeeeeeeeequote:Op maandag 25 december 2023 11:30 schreef djenneke het volgende:
Nou, je komt hier ook even een paar jaar niet, wordt je gewoon niet eens meer begroet![]()
Hoi allemaal
Haha, ja, ik leef nogquote:Op maandag 25 december 2023 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]afgelopen jaren niet gezien volgens mij, herrezen uit de as
Dat denk ik ook ja BIM BAMquote:Op maandag 25 december 2023 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1854. Van Halen - Panama
1876. Traveling Wilburys - Handle With Care
2230. Steely Dan - Reelin In The Years
* Isorden streept weer"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Noem dat maar gewoonquote:
We hebben een Dquote:Op maandag 25 december 2023 11:30 schreef djenneke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |