4 uurtjes maar.quote:Op maandag 25 december 2023 05:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kanonnen, IK BEN ER WEER
[..]
Ik heb de telefoon aangehouden en in mijn slaap wat nummers gehoord. Toen even uit, en toen weer een paar. En verdomd, heb in ieder geval The Thrill is Gone en Love Shack net gehoord
En dan vooral passief verderluisteren hèquote:
Ik moet echt zwaar moe zijn wil ik in slaap vallen met muziek aan.quote:Op maandag 25 december 2023 05:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dan vooral passief verderluisteren hèIk heb dit vorig jaar ook echt gedaan, volgens mij toen oprecht 90%/95% van de Top 2000 gehoord. Misschien ook net iets teveel
![]()
Goeiemoarn.quote:Op maandag 25 december 2023 06:25 schreef Dwersdriever het volgende:
Goedemorgen!
Ik lees ook dit jaar mee en post af en toe.
Jij slaapt ook nooit he?quote:
Dat zou niet best zijn.quote:
Weinig dan.quote:
Als ik weinig doe heb ik niet zoveel slaap nodig. Woensdag moet ik weer aan de bak.quote:
Genietsje dan maar.quote:Op maandag 25 december 2023 06:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als ik weinig doe heb ik niet zoveel slaap nodig. Woensdag moet ik weer aan de bak.
Dit is geen rook.quote:
Chaufferen. Kranten en folders afleveren bij bezorgers.quote:Op maandag 25 december 2023 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genietsje dan maar.
Wat doe je?
Vroeg opstaan dus?quote:Op maandag 25 december 2023 06:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Chaufferen. Kranten en folders afleveren bij bezorgers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |