Klinkt eerder als erectiestoornisquote:Op maandag 25 december 2023 07:54 schreef Isorden het volgende:
"Het zat er wel in maar het wilde niet komen"
Last van constipatie Pascal?
Dat zeg ik dus het hele jaar door in mn hoofd inmiddelsquote:
Hopen dat ze nooit (meer) een fatsoenlijke zangert vindenquote:Op maandag 25 december 2023 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Home Again er bijna uit ligt is wel een fijne verrassing. Die stond nog ooit op 180, ik had niet verwacht dat die zo hard zou zakken. Maar als Kensington weer een hit scoort met een nieuwe zanger pakt die zo 500 plaatsen
Idemquote:Op maandag 25 december 2023 07:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus het hele jaar door in mn hoofd inmiddels
Zal em voor Mex even in de spoilertag zettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op maandag 25 december 2023 07:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zal em voor Mex even in de spoilertag zettenOeh. Ella en Louis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
[..]
Zal em voor Mex even in de spoilertag zettenIk zie een relevant themaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
quote:
[..]
Zal em voor Mex even in de spoilertag zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |