abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8485367
Hier dus verder

voor straks weltruste

pi_8485539
Ik voel me wat beter dan vanmiddag, heb veel afleiding gezocht en dalijk ga ik weer schilderen
#geen
pi_8485690
Goed , ga straks lekker ER kijken ,en laat er nou vanavond niet weer iemand daar weg gaan .
Ben nog steeds trots over info vragen voor toneel, kan ik ff sparen en dan ook buitentherapie contacten aangaan want het zijn te veel therapie contacten.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8485964
zie mijn topic** relatie over en nog bij haar wonen ( not done)

ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8486022
gefeliciteerdgefeliciteerdgefeliciteerdgefeliciteerdgefeliciteerdgefeliciteerdgefeliciteerdgefeliciteerdgefeliciteerdgefeliciteerdgefeliciteerdgefeliciteerd
pi_8486038
Ik voel me ziek
pi_8486283
Net een goed gesprek met mijn beste vriend over mijn ex enzo. Ik voel me alweer wat beter.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_8486321
* CasB is
pi_8486335
Ik voel me verveeld...
pi_8486880
Druk in hoofd (lees onderschrift), opgefokt, blij, wijzer.
pi_8486908
ik voel me hartstikke prima
pi_8487307
verschrikkelijk kut
pi_8487321
moehoei , zo verschrikkelijk moehoei, winters altijd last van ....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Nerd met benen vrijdag 14 februari 2003 @ 22:31:55 #14
18073 miss_bleu
pi_8487344
Heerlijk kan op het ogenblik niet beter lijkt wel.
Kom net uit me werk voel me wel moe maar voldaan
VInd het opeens ook niet zo erg meer om morgen er al om half 7 uit te moeten.
pi_8487374
uhm verliefd. Piekerend en afwachten op hint van die persoon!!
  vrijdag 14 februari 2003 @ 22:39:59 #16
31580 aster-x
I'm a bridgebuilder
pi_8487514
verliefd, maar wetend dat zij niet echt is geintresseerd ( dit is niet omdat het vandaag valentijn is)
Linux is like a wigwam, no gates, no windows, and an apache inside !
pi_8487533
* brak is
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_8487941
Ik ben dood en doodmoe, helemaal verrot.

En nog onwijs

pi_8488007
Dood en dood moe... ga zo naar bed... verliefd... maar teleurgesteld ook verlangend naar morgen...

lekkere mix heh

pi_8488378
Life is bitter again
pi_8489498
Blij dat Valentijnsdag om is!

En heel moe.

zaterdag 15 februari 2003 @ 00:39:44 #22
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_8489508
3 liter irish red heeft me goed brak gemaakt..
aka Man-Mountain
  zaterdag 15 februari 2003 @ 01:05:55 #23
22259 Fogerty
slapende account
pi_8489834
Ik ben te lui en te schijterig om zelf actie te ondernemen, maar van mij mag Al Qaeda vannacht wel een bom op mijn huis planten
Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 01:06:43 #24
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_8489841
moe
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 februari 2003 @ 01:17:57 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_8489982
Fuck de Tijn Valen.

Ga een paar dagen slapen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 15 februari 2003 @ 01:19:01 #26
22259 Fogerty
slapende account
pi_8489990
Ik ga in bed net zolang "ooit wordt het beter" als een mantra herhalen tot ik het weer geloof
Hieperdepiep hoera!
pi_8490095
aangeschoten en wel hjier even een berichtje

voel me best wel goedi

net een dronken iemand geholpen met mijn EHBO kusnten, was mijn goede daad voor vandaag...

woei... en nu naar bed..

Doei.
pi_8490099
Ik voel me lekker aangeschoten.....zit al een half uur naar het scherm te staren en heb geen zin om mijn glaasje te vullen met heerlijke wijn

Wat is het leven mooi

Trouwste user 2022 zaterdag 15 februari 2003 @ 01:50:11 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_8490185
Machteloos en moe
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8490206
klote
pi_8490237
Geil
FTW!
pi_8490240
Zoals altijd even goed, maar redelijk lijp op't moment
pi_8490398
totaal niet moe....
vandaag me ex weer gezien....op dit moment gaat t denk ik niet meer worden, misschien over een tijdje, maar nu niet denk ik...hij heeft meer tijd nodig...
pi_8490562
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 03:03 schreef SheDeviltje het volgende:

[..]

Grin echt niet Dan stuur je me gelijk naar bedje toe

Naar bedje toe! En vergeet niet je tandjes te poetsen en flink water te drinken anders wordt het niet wat morgen (but who cares)..

I'm out, Slaap lekker alvast

FTW!
pi_8490566
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 03:06 schreef Prins-Punika het volgende:

[..]

Naar bedje toe! En vergeet niet je tandjes te poetsen en flink water te drinken anders wordt het niet wat morgen (but who cares)..

I'm out, Slaap lekker alvast

Ja! ik duik ook lekker mijn warme bedje in

Slaap lekker!!

pi_8490629
Kan niet slapen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8491021
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 01:34 schreef Faithy het volgende:
aangeschoten en wel hjier even een berichtje

voel me best wel goedi

net een dronken iemand geholpen met mijn EHBO kusnten, was mijn goede daad voor vandaag...

woei... en nu naar bed..

weet je wat ik niet snap ......dat zo'n lieve vrouw zoals jou nog geen relatie heeft met een leuke man. Ik lees altijd zo'n leuke berichten van jou en dan snap ik het gewoon niet.

Je komt zo lief en leuk over en nog steeds ben je vrijgezel...... hoe kan dat toch

Blaaaaaaaaaat laat maar....... maar vrouwen zoals jou die verdienen een leuke vriend gewoon.

pi_8491032
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 06:16 schreef yingyang het volgende:

[..]

weet je wat ik niet snap ......dat zo'n lieve vrouw zoals jou nog geen relatie heeft met een leuke man. Ik lees altijd zo'n leuke berichten van jou en dan snap ik het gewoon niet.

Je komt zo lief en leuk over en nog steeds ben je vrijgezel...... hoe kan dat toch

Blaaaaaaaaaat laat maar....... maar vrouwen zoals jou die verdienen een leuke vriend gewoon.

No offence, maar dat vind ik 'n beetje een dooddoener. Ik krijg zulke dingen ook regelmatig te horen in m'n omgeving. "Waarom heb jij toch nog geen vriendin? Je bent zo <lijstje positieve eigenschappen>" Geen idee wat ik met zulke info moet, en lekker voel ik me er ook niet bij Maar ja das mijn mening

OT: Ik ben moe, brak, zelfs nu nog voor de wekker opgestaan. Ik zou het liefst weer m'n bed in duiken, mja, moet werken

pi_8491054
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 06:34 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

No offence, maar dat vind ik 'n beetje een dooddoener. Ik krijg zulke dingen ook regelmatig te horen in m'n omgeving. "Waarom heb jij toch nog geen vriendin? Je bent zo <lijstje positieve eigenschappen>" Geen idee wat ik met zulke info moet, en lekker voel ik me er ook niet bij Maar ja das mijn mening

OT: Ik ben moe, brak, zelfs nu nog voor de wekker opgestaan. Ik zou het liefst weer m'n bed in duiken, mja, moet werken

Klopt Ik krijg ook vaker te horen en dan vragen ze waarom ik nog vrijgezel ben. Maarja....een relatie hebben is niet makkelijk ook.

Neemt niet weg dat ik Faithy leuk vind

een relatie aangaan is verdomme moeilijk Er komt veel bij kijken ook. Allemaal verplichtingen enzo

Ik weet weer waarom ik vrijgezel ben. Geen gezeik aan mijn kop gewoon. Bij een relatie komt veel kijken.

Blah blah...ben niet eens wakker en ben me alweer druk aan het maken om de essentiele dingen van het leven

pi_8491074
een beetje alleen.. maar wel gelukkig..
gister moest ik er gewoon van huilen, hoe goed ik het eigenlijk heb..
en daar maak ik dan al die problemen om... achjah.. hij snapt het allemaal.. en dat vind ik wel fijn...
pi_8491080
Voel me best okey. Heb al muziek opstaan nu En dat op de vroege morgen.

0500 was ik wakker. Een beetje te vroeg maar ik was wakker dus ik moest opstaan. Heb zin in vandaag

Ff sigaret roken dan maar. De koffie smaakt lekker ook

Soms kan het leven mooi zijn gewoon. Op dagen als vandaag ben ik blij dat ik leef. En het is gewoon een normale zaterdag. Zonder grote plannen van mijn kant.

Ik vind mensen weer relaxed vandaag Damn wat kan ik toch wisselen van stemming. Maar vandaag voel ik me okey

En mensen zijn ook okey

It's the little things that make all the difference.

[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 15-02-2003 08:25]

zaterdag 15 februari 2003 @ 10:00:57 #42
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8491314
Koud, maar gelukkig

Ik ga strakjes de boel hier opruimen, dat had ik eigenlijk gisteren al zullen doen.

Gaat goed weer, vandaag!

pi_8491336
Alleen, moe, verdrietig, en een kater van hier tot Tokio..

Geen zin in dit weekend

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_8491584
Voel me levend. En ik laat het levendige gevoel maar lekker stromen. Ik laat het allemaal gebeuren. Meer kan ik niet doen. Me niet druk maken maar gewoon leven en alles wat gebeurt accepteren.

Het heeft geen zin om me druk te maken omdat er toch niets aan valt te doen. En zonder zorgen leven is beter dan met zorgen leven.

pi_8491686
Tong en Fogerty... hang on!!

Met mij ist goed. Nog beetje koppijn, maar verder oke .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_8491898
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:00 schreef Moonah het volgende:
Tong en Fogerty... hang on!!

Met mij ist goed. Nog beetje koppijn, maar verder oke .

Te diep in het glaasje gekeken gisteren

Ontopic dan maar. Ik heb een besluit genomen en dat is dat ik vanaf morgen uit eigen initiatief de anti depressiva ga afbouwen. Heb er met mijn ouders over gepraat en die staan ook erachter.

Ik zit nu op 40 mg en vanaf morgen neem ik 30 mg in. Wel bel ik het riagg op om het mede te delen.

Mijn hele slaapritme wordt verstoord door die rotzooi en ik ben ver uit de depressie nu. En ik heb ook sterk het idee dat seroxat niets meer doet met mij.

Volgende maand vraag ik ook weer of de risperdal weer verlaagd kan worden naar 2 mg.

Voor mij is zo min mogelijk medicatie belangrijk. Alleen de depakine wil ik. Ik wil weer een natuurlijk gevoel en mijn eigen ik terug vinden. De medicatie maakt me een heel ander mens en dat vind ik fout.

En als ik alleen depakine inneem voel ik me gewoon beter. Het is ook geen pretje om iedere dag bergen medicatie in te nemen. Vooral niet als je pas 25 jaar oud bent.

pi_8491901
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 06:16 schreef yingyang het volgende:

[..]

ik ben moeilijk hoor
Zit niet lekker in mn vel, en daardoor stoot ik mensen af

Maar heel erg bedankt voor het compliment

Lekker uitgeslapen en vrij vandaag
Vanavond de laatste voorstelling.
Ben benieuwd hoe het met mijn dronken medespeler is afgelopen... Hij had in een uurtje 5 wiskey, een wodka en een tequilla shot op, en dat op 15 jarige leeftijd...
Kon hem niet tegenhouden, anders had ik dat zeker al gedaan.

Ging een paar keer bijna plat, uiteindelijk hebben zijn ouders hem opgehaald..
Was wel even eng, want het ging echt niet goed, en iedereen liet me alleen met hem omdat hij aan het kotsen was... alsof IK daar zo goed tegen kan

Maargoed, eind goed al goed, opgehaald, roes uitslapen als het even meezit, en daarna weer op de planken voor een laatste grandioze voorstelling

*bounce*

Ben een beetje in maar dat is meer uit vriendschap dan uit liefde. Ik weet dat je dit niet leest ( ), maar ik hou van je om wie je bent, en ik hoop dat ik je nooit meer kwijtraak..... Je zal altijd mijn liefste knuffelbeer blijven

Doei.
pi_8491929
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:23 schreef yingyang het volgende:

[..]

Te diep in het glaasje gekeken gisteren

Neuh
Ben de hele week al ziekerig , zoals zo velen.

Oh en Yingyang, succes...!

zaterdag 15 februari 2003 @ 11:32:55 #49
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_8492003
ongeveer heel erg
pi_8492012
Meeeega time of the month, dus als een gek aan het poetsen,
en het ene moment zo hyper als wat,
en het andere moment als een dood vogeltje op de bank.

Pfieuw,
tijd om even te gaan uitwaaien op het strand.

pi_8492051
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:33 schreef shmoopy het volgende:
Pfieuw,
Oh heeeeerlijk .
Enneh succes... met alles...
pi_8492055
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:33 schreef shmoopy het volgende:
Pfieuw,
Goed idee, dat ga ik vanmiddag ook maar even doen ^O^
Doei.
pi_8492617
ongelovelijk shaggo....me moeder en broertje komen me net met zen 2en uit bed schreeuwen...en ik lag nog te slapen...en goed ook....
  zaterdag 15 februari 2003 @ 12:55:18 #54
22259 Fogerty
slapende account
pi_8492917
Ik ben zowaar mijn bed uitgekomen EN heb boodschappen gedaan. Twee ongelooflijke prestaties!
Hell, misschien ga ik zelfs nog wel wat eten ook
Hieperdepiep hoera!
pi_8492937
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 12:55 schreef Fogerty het volgende:
Ik ben zowaar mijn bed uitgekomen EN heb boodschappen gedaan. Twee ongelooflijke prestaties!
Hell, misschien ga ik zelfs nog wel wat eten ook
Meid, doe gek, gooi je haar los.

Overigens ga ik mórgen pas naar het strand,
ben nu echt nog te brak.

zaterdag 15 februari 2003 @ 13:18:55 #56
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8493219
Ik heb heerlijk uitgeslapen na een psychedelische Nepal-avond. Ik voel me dus erg ok
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 15 februari 2003 @ 13:18:59 #57
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8493220
Waarom gaat iedereen ineens naar het strand

(Wel een goed idee trouwens....)

pi_8493328
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 13:18 schreef Christine het volgende:

strand is de mooiste plaats ter wereld en dus zijn er meer mooiste plaatsen ter wereld
Doei.
pi_8493435
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 13:18 schreef Christine het volgende:

Omdat je daar al je zorgen even kwijt kan raken. Heerlijk de frisse wind door je kop kan laten gaan, Uren doelloos naar de zee kan kijken en gewoon ontspannen.

Voel me trouwens best lekker, ga voor het eerst in tijden naar de bios met goede vrienden, thuis is het gezellig omdat m'n broertje jarig is en ik verpest het niet met een slechte stemming . Soms krijg je gewoon het idee dat het misschien allemaal wel goed komt

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_8493781
Helemaal geweldig!!
Mijn vriend vond mijn valentijnscadeau (doos met 365 gedichtjes en kaartjes en cadeautjes enzo) heel leuk en lief
en hij had ook een verassing voor mij..hij had een hotelkamer gereserveerd.. en het was echt superromantisch..met een bad vol met hartjes en een lange massage en nog veel meer lieve en romantische dingen

I'm in luvvvv

(alleen jammer dat ik nu weer met een rotopdracht voor school verder moet...)

zaterdag 15 februari 2003 @ 13:54:48 #61
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_8493804
Ik ben net wakker, en ik vind het nu al niet meer leuk.
Ik wil niet sjagerijnig en uitzichtloos doen, maar het kost zoveel moeite .

Ik moet een oplossing vinden. En snel ook. Ik weet het alleen echt niet meer. Er komen veel te veel externe dingen bij om me voor 100% op mijn grootste probleem te kunnen storten, met als gevolg dat het een zooi is in mijn hoofd.

Maar ik ga mezelf vandaag wel weer onder mijn hol schoppen. Gotta keep movin on.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 15 februari 2003 @ 13:56:25 #62
22259 Fogerty
slapende account
pi_8493828
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 13:54 schreef k_i_m het volgende:
Maar ik ga mezelf vandaag wel weer onder mijn hol schoppen. Gotta keep movin on.
Anger is an energy
Hieperdepiep hoera!
pi_8493895
eigenlijk haat ik weekenden

de middagen dan, ik verveel me dood en er is helemaal niets dat ik kan doen

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_8494744
Prima Straks lekker in bad, beetje opruimen, appeltaart bakken en lekker tv kijken.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_8495079
Goed, natuurlijk...kVond gister onder mn kussen een valentijnskaartje(terwijl we hadden afgesproken niet aan valentijn te doen) en dat deed me ERG goed, haar gebeld maar natuurlijk had ze 'r foon uitstaan (half 2 snachts ) .. Gister gevoetbald in de zaal en met 14-1 gewonnen en heb 5 goals gescoord Vanavond komt ze en blijft ze slapen ... Life is good
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  zaterdag 15 februari 2003 @ 15:19:38 #66
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_8495189
och voel me wel goed, ben aan t werk, zo naar huis, snel douchen, naar mn ouders dan naar familiare aangelegenheid (verjaardag jippie NOT)
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_8495236
ineens was het over, weg, foetsie, onvindbaar, dat goede humeur...

voel me neerslachtig en onzeker...

waarom echt van het ene op het andere moment? En waarom vandaag?

Doei.
pi_8495385
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 15:22 schreef Faithy het volgende:
ineens was het over, weg, foetsie, onvindbaar, dat goede humeur...

voel me neerslachtig en onzeker...

waarom echt van het ene op het andere moment? En waarom vandaag?

voor faithy

Ik voel me wel goed, beetje gespannen voor dinsdag...

burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8495470
Zeer nerveus, kut, leeg.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_8495556
Ik wil de oude vertrouwde onbezorgde energieke Brennie terug.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_8495609
Heerlijk. Was gespannen vanmorgen maar ben lekker een uurtje gaan fietsen met Zito.Heerlijk uitwaaien.
pi_8495733
Wakker en potent
FTW!
pi_8495743
Onrustig

Net dingen gehoord die ik niet echt wilde horen, moet het ff op me in laten werken

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_8495747
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 15:47 schreef Prins-Punika het volgende:
Wakker en potent
Met een kleine irritatie jegens f*cking trage hotmail
FTW!
pi_8495749
goed
pi_8496000
Verbouwing op 't werk. Lynx666 doet wel mee hoor. Daarom dus zo vroeg op

En nu dus kei kapot. Ik heb zlaaaap! Wel een mooie dure jas mee mogen nemen, anders ging ie de container in

pi_8497500
ik begin mensen hier te HATEN....

De tijd van vriendelijk voor de vorm doen is voorbij, ik heb er nu echt genoeg van...

Vanaf nu wil ik gewoon mezelf kunnen zijn, en min of meer kunnen zeggen wat ik denk en voel, zonder dat ik bang ben om mensen teveel te kwetsen.

Bij elke post word ik meer gekwetst, en of ze dat nou door hebben of niet, ik weet het niet, maar het doet pijn, waarom weet ik niet, na alles wat er gezegd en gedaan is..

het doet godverdomme PIJN, begrijp dat dan!!!!!!!!!

Doei.
pi_8497538
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:33 schreef Faithy het volgende:

De tijd van vriendelijk voor de vorm doen is voorbij, ik heb er nu echt genoeg van...

Vanaf nu wil ik gewoon mezelf kunnen zijn, en min of meer kunnen zeggen wat ik denk en voel, zonder dat ik bang ben om mensen teveel te kwetsen.

Bij elke post word ik meer gekwetst, en of ze dat nou door hebben of niet, ik weet het niet, maar het doet pijn, waarom weet ik niet, na alles wat er gezegd en gedaan is..

eeehhh ik heb niet alle post van je gevolgd....

Maar dat je voor jezelf opkomt, is aan te prijzen. ( ik had echt geen slechte bedoelingen hoor)

burgerweeshuis
pi_8497587
quote:

Ik heb het niet mee gekregen maar je moet je niet laten kwetsen door mensen op internet. Je kunt je beter richten op de mensen die je wel liggen.

Is nogal onnozel om je te laten kwetsen door iemand die achter de pc zit ver van je vandaan.

Een tijd geleden vatte ik ook alles persoonlijk op en begon ik bepaalde figuren te haten op het net. Maar dat doe ik dus niet meer.

Ik richt me alleen nog maar op de goede mensen die internet op een juiste manier gebruiken en niet misbruiken. En misschien doen ze het ook niet eens bewust, soms is tekst niet alles zeggend. Een beetje luchtiger kijken ernaar is misschien een optie.

laat je niet kisten

pi_8497619
ik ken de mensen wel degelijk irl...

haten is ook groot woord, maar hekel... das misschien beter... antipathos..

Doei.
pi_8497665
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:43 schreef Faithy het volgende:
ik ken de mensen wel degelijk irl...

haten is ook groot woord, maar hekel... das misschien beter... antipathos..

Dat wist ik niet. Ik wist niet dat je die mensen in het echt ook kent. Dat maakt het wat moeilijker idd. Ik ken hier niemand in real life. Voor zover ik weet dan Misschien zijn ze under cover en volgen ze mij de hele tijd

Maar dan nog kun je het beste uitpraten denk ik. En als ik jou was zou ik gewoon lekker door blijven posten en zeggen wat je denkt en voelt en wilt. Geen rekening met anderen houden zou ik dus.

Het is jou leven ook.

pi_8497716
Net klaar met een werkstuk waar ik veel te lang aan heb zitten werken en voel me daar nu echt heel erg fijn over, lekker opgelucht

Verder erg koud........ alsof de koud in m'n botten zit.... ga zo lekker voor de kachel zitten en niet meer naar buiten vandaag..........

Vredig gevoel........

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_8497838
Ik voel me goed Voel me spring levend en mens

Vandaag doe ik zondigen. Heb een fles wijn geopend omdat ik mezelf wil belonen met het feit dat ik persoonlijk aan het groeien ben. En omdat ik geen wiet en andere drugs gebruik.

Een flesje maar

pi_8497849
Ik ben ziek, heb koorts en ik voel me bleh!!

pi_8497941
Moe.. en ik moet nog zo ontzettend veel doen.
Gister wel een hele leuke avond gehad..
  Nerd met benen zaterdag 15 februari 2003 @ 18:15:21 #86
18073 miss_bleu
pi_8498094
quote:

Faithy babe adem in adem uit
Je weet me te vinden he als je wilt praten?
Schiet me ffies aan op irc of bel me gewoon. Me telefoon staat aan

En ga eerst eens aan jezelf denken en laat hem ffies links liggen. ( het is makkelijker gezegt dan gedaan maar toch _)Doe wat het beste is voor jezelf. Neem het van me aan

pi_8498186
quote:

Faithy, probeer je niet al te gekwetst te voelen door wat sommige mensen
zeggen. Je leeft jouw leven en je bent sterk, ook al vind je dat zelf misschien
niet altijd.

In ieder geval voor jou,
en je mag me altijd mailen..

(Sorry dat was Wolkje, op Cloudchasers account)

[Dit bericht is gewijzigd door cloudchaser op 15-02-2003 18:32]

"Would you abandon your past to save your future?"
pi_8498208
ik probeer vrolijk te zijn, wil alleen niet lukken....kheb vandaag nog geen 1x gelachen...en normaal loop ik altijd met een lach op me gezicht....

ik heb een zondag idee...de hele dag nog helemaal niets gedaan...nog niet eens buiten geweest, ik ga zo maar een stuk met de hond lopen denk ik....

pi_8498258
Goed dankzij de steun van een helehoop mensen, waarvan ik de meesten niet ken
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 15 februari 2003 @ 18:28:25 #90
22259 Fogerty
slapende account
pi_8498300
Optimistisch, want het lijkt alsof, alhoewel mijn dalen even diep zijn als voorheen, ik tegenwoordig sneller overeind krabbel.
Hieperdepiep hoera!
pi_8498304
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:22 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik probeer vrolijk te zijn, wil alleen niet lukken....kheb vandaag nog geen 1x gelachen...en normaal loop ik altijd met een lach op me gezicht....

ik heb een zondag idee...de hele dag nog helemaal niets gedaan...nog niet eens buiten geweest, ik ga zo maar een stuk met de hond lopen denk ik....

ik ga ook zo na het eten lopen met de hond. Doe ik mijn hond een groot plezier en mezelf ook een plezier. ff een frisse neus halen enzo

En daarna weer fris en fit terug keren tussen de 4 muren

pi_8498426
Ik heb dadelijk een etentje met 5 meiden.
Daar heb ik dus de hele week al zin in .
En nu voel ik me gvdgvdgvd nog steeds ziek .
Kutzooi. Hoofdpijn, keelpijn, mijn neus zit vol (SNOT welteverstaan).

En niets helpt ertegen, geen pil, geen middagdutje.... Zielig he .
En ik ga lekker toch . Eten moet toch gebeuren, of ik dat nou hier doe of daar .

pi_8498608
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:35 schreef Moonah het volgende:

Beterschap!!!
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_8498693
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Beterschap!!!

Dankje .
Het helpt alleen niet .
  zaterdag 15 februari 2003 @ 18:54:22 #95
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_8498772
quote:
Ik heb dadelijk een etentje met 5 meiden.
Daar heb ik dus de hele week al zin in .
Kutzooi. Hoofdpijn, keelpijn, mijn neus zit vol (SNOT welteverstaan).

En niets helpt ertegen, geen pil, geen middagdutje.... Zielig he .
En ik ga lekker toch . Eten moet toch gebeuren, of ik dat nou hier doe of daar .

He jij ook al (dat keel pijn en neus vol snot gedeelte dan he helaas
Begin er eindelijk weer een beetje bovenop te komen.
  Nerd met benen zaterdag 15 februari 2003 @ 18:55:04 #96
18073 miss_bleu
pi_8498782
Voel me voldaan maar compleet uitgeblust.
Heb weer last van me rug en me voeten willen ook geen stap meer verzetten.

Zo maar een warme douche nemen ofzo.

zaterdag 15 februari 2003 @ 18:55:17 #97
22259 Fogerty
slapende account
pi_8498787
quote:
Groot gelijk
Ik waarschuwde je al: het uitzieken duurt lang. Maar van zielig thuiszitten word je ook niet blij dus je hebt groot gelijk dat je gewoon gaat. Denk wel even aan een grote voorraad zakdoeken en paracetamollen
Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 18:59:36 #98
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8498854
Ik voel me fijn
Net lekker boodschapjes gedaan met lief, rustig, in ons tempo, en me verbaasd over het grotere assortiment dan bij onze usual supermarkt. Het is gewoon een fijne, rustige dag..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8499134
net ff lekker met de hond gewandelt dus...helemaal rooie wangen van de kou, heerlijk...

en ik voel me een stuk beter!!

pi_8499437
pi_8499762
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:14 schreef Ilsjuhh het volgende:
net ff lekker met de hond gewandelt dus...helemaal rooie wangen van de kou, heerlijk...

en ik voel me een stuk beter!!

Ik heb ook 20 minuten gewandeld buiten met mijn hond:) Doet goed!!!!. Helemaal koud gezicht had ik toen ik terug kwam ook

Voel me weer wat frisser en het eten dat zwaar op de maag lag is weer gezakt

Doet goed om ff in de frisse lucht te lopen

zaterdag 15 februari 2003 @ 20:06:26 #102
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8500381
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:42 schreef yingyang het volgende:

[..]

Ik heb ook 20 minuten gewandeld buiten met mijn hond:) Doet goed!!!!.

Ik zou d'r bijna een hond om nemen......
pi_8500407
Ik ben moe.. Mn handen liggen open.. Gister de sleutel gekregen.. En zijn vandaag begonnen met slopen, breken en verven.. Nog een lange weg te gaan kwamen we vandaag achter MAAR na regen komt zonneschijn.. Dus moet het wel een plaatjes worden
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_8500458
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 20:07 schreef Tally het volgende:
Ik ben moe.. Mn handen liggen open.. Gister de sleutel gekregen.. En zijn vandaag begonnen met slopen, breken en verven.. Nog een lange weg te gaan kwamen we vandaag achter MAAR na regen komt zonneschijn.. Dus moet het wel een plaatjes worden
Heel veel plezier ermee
pi_8500568
Lichamelijk weer erg ziek.

In my mind, I'm feeling fine.
Ik heb net alle gegevens van m'n net gekochte domein binnen gekregen, waar ik ongeveer 10 dagen op heb gewacht.

I'm so in

pi_8500586
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 20:06 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik zou d'r bijna een hond om nemen......

Zo makkelijk is het niet hoor. Een hond roept ook verplichtingen op. Maar het is gewoon lekker als je buiten met een hond kunt lopen en dan gewoon de hond de weg laten kiezen. Doelloos rondlopen en nadenken over van alles.

Een hond hebben heeft wel voordelen En het is een goede kameraad waar ik naar toe ga als ik me rot voel Mijn hond is er altijd en is altijd neutraal

Nooit zal ie zeggen dat ik het fout doe. Hij is er altijd gewoon

pi_8500623
Weer ff shit
pi_8500691
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 20:16 schreef Riann het volgende:
Weer ff shit
Kop Op

Denk aan je positieve kanten, want die heb je ongetwijfeld! Laat de rest gewoon lullen!

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 15 februari 2003 @ 20:20:56 #109
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_8500729
Verbonden.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_8501037
Pijn aan mijn poten, maar ik heb een superdag gehad! Heb ook eindelijk een meisje ontmoet waar ik al 2,5 jaar mee chat. . .
pi_8501572
Gekwetst, in de steek gelaten, onbegrepen.

Heel eenzaam en kwetsbaar.

#geen
pi_8501598
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 20:16 schreef Riann het volgende:
Weer ff shit
Ik doe met je mee.
Het zal allemaal wel weer goedkomen,
maar nu effe niet.
pi_8501684
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 20:49 schreef DuchessX het volgende:
Gekwetst, in de steek gelaten, onbegrepen.

Heel eenzaam en kwetsbaar.

ik geloof dat je zolangzamerhand toch wel beter moet weten meis, je bent een schat vergeet dat niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8502696
fijn je mening weer te lezen fatima
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8502706
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:30 schreef fatima het volgende:
-edit-quote verwijderd
euhm als je geen zin hebt in dit "gezannik", waarom lees je dit topic dan??

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 16-02-2003 20:10]

pi_8502871
onzeker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8502903
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:32 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

euhm als je geen zin hebt in dit "gezannik", waarom lees je dit topic dan??

Het valt mij op Ilsjuh en blijkbaar is het tijd om te reageren, wat heb je aan die onzin? Veren in elkaars reet steken en gewoon doorgaan, een dikke vette schop dat moeten ze hebben, we leven in een walhalla en niemand schijnt dat te zien laat staan waarderen.
Met dat gemekker steek je al die andere zwerfkeien aan met als gevolg een beetje heimatsloos zitten rollebollen in het vagevuur, ga wat doen, zoek wat je talent is en buit dat uit ipv hiet te zitten grienen om iets onherstelbaars, zolang dit nog gaande is kunnen we de antie oorlogdemonstraties wel op ons buik schrijven.
pi_8502917
lucht het op fatima?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8502983
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:39 schreef fatima het volgende:

[..]

Het valt mij op Ilsjuh en blijkbaar is het tijd om te reageren, wat heb je aan die onzin? Veren in elkaars reet steken en gewoon doorgaan, een dikke vette schop dat moeten ze hebben, we leven in een walhalla en niemand schijnt dat te zien laat staan waarderen.
Met dat gemekker steek je al die andere zwerfkeien aan met als gevolg een beetje heimatsloos zitten rollebollen in het vagevuur, ga wat doen, zoek wat je talent is en buit dat uit ipv hiet te zitten grienen om iets onherstelbaars, zolang dit nog gaande is kunnen we de antie oorlogdemonstraties wel op ons buik schrijven.

Daar is de Klaagbaak voor.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:43:04 #121
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_8502990
oew dr komt toch minstens 1 keer per week iemand relluh
waar mensen zich al aan ergeren

ontopic: beter

zaterdag 15 februari 2003 @ 21:43:57 #122
29986 Maleh
Plug'N'Play
pi_8503017
I feel like pure boredom..
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive music."
  zaterdag 15 februari 2003 @ 21:44:25 #123
47063 Fritz_Wunderlich
Dé tenor. Vergis je niet.
pi_8503029
Ik voel me wonderbaarlijk goed.

En Dark "hmm, hoe zal ik mijn stemming nu weer eens omschrijven?" Elf c.s., probeer elkaar nu eens niet zo krampachtig uit het moeras van het ongelijk te trekken, en geef toe dat deze topicreeks toch wel een beetje een zielige vertoning is.

De enige operazanger die op Gordon lijkt!!
pi_8503062
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:44 schreef Fritz_Wunderlich het volgende:
Ik voel me wonderbaarlijk goed.

En Dark "hmm, hoe zal ik mijn stemming nu weer eens omschrijven?" Elf c.s., probeer elkaar nu eens niet zo krampachtig uit het moeras van het ongelijk te trekken, en geef toe dat deze topicreeks toch wel een beetje een zielige vertoning is.

mensen uiten zich hier, snap niet wat daar mis mee is, als je je eraan ergert kom je hier toch niet?

en hoe zal ik mijn stemming nu weer omschrijven? <grin> dwaas

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8503067
Fatima zegt het heel anders dan ik zou doen,
maar ik ben het wel met haar eens dat iedereen eens goed om zich heen zou moeten kijken om te zien wat ze wél hebben.

Door dat te doen relativeer je al heel veel,
en dat is soms hard nodig.

pi_8503069
Pfff. De teneur van dit topic bevalt me niet.
Dá ging hin der Zwölfen einer...!
pi_8503086
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:40 schreef DarkElf het volgende:
lucht het op fatima?
-edit- Je kunt je ongenoegen ook wat genuanceerder uiten, fatima

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 16-02-2003 20:11]

zaterdag 15 februari 2003 @ 22:03:16 #128
14746 k_i_m
pi_8503569
The magic is gone. Misschien is het er wel nooit geweest.
Misschien heb ik het wel jarenlang gefantaseerd. Misschien heb ik wel gehoopt dat het bestond. Misschien heb ik wel teveel ouwe films gekeken.

Ik overidealiseer niks, maar de uiteindelijke oorsprong van wat mensen verpakken als zijnde "hun geluk" valt me vies tegen.

Ik snap niet dat mensen elkaar zolang dwars blijven zitten, om dubieuze redenen. Ja, ze "houden" van elkaar. Leuk, als je elke avond ruzie hebt. Leuk, als de 1 complexen krijgt door het gedrag van de ander. En dan nog zeggen dat het niet aan jezelf ligt. Maar het ligt ook niet aan de ander.

En ondertussen kwijnt er een prima stel mensen weg.
Waarom? Omdat ze niet alleen durven zijn. Omdat ze geen zin hebben in het huishouden. Om de kinderen. Omdat ze denken dat ze nooit meer iemand anders kunnen vinden. Omdat het zo vertrouwd is .

En dan probeer ik daartussen ook nog eens een beetje uit te vinden of ik nog ergens een bij mij aansluitende ziel kan vinden. Ik geef het op. Ik blijf wel in m'n eentje lekker verder dromen over mensen die elkaar gelukkig maken omdat het zo is. En niet omdat ze denken dat het zo hoort.

In my life
Why do I smile
pi_8503685
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:03 schreef k_i_m het volgende:
The magic is gone. Misschien is het er wel nooit geweest.
Misschien heb ik het wel jarenlang gefantaseerd. Misschien heb ik wel gehoopt dat het bestond. Misschien heb ik wel teveel ouwe films gekeken.

Ik overidealiseer niks, maar de uiteindelijke oorsprong van wat mensen verpakken als zijnde "hun geluk" valt me vies tegen.

Ik snap niet dat mensen elkaar zolang dwars blijven zitten, om dubieuze redenen. Ja, ze "houden" van elkaar. Leuk, als je elke avond ruzie hebt. Leuk, als de 1 complexen krijgt door het gedrag van de ander. En dan nog zeggen dat het niet aan jezelf ligt. Maar het ligt ook niet aan de ander.

En ondertussen kwijnt er een prima stel mensen weg.
Waarom? Omdat ze niet alleen durven zijn. Omdat ze geen zin hebben in het huishouden. Om de kinderen. Omdat ze denken dat ze nooit meer iemand anders kunnen vinden. Omdat het zo vertrouwd is .

En dan probeer ik daartussen ook nog eens een beetje uit te vinden of ik nog ergens een bij mij aansluitende ziel kan vinden. Ik geef het op. Ik blijf wel in m'n eentje lekker verder dromen over mensen die elkaar gelukkig maken omdat het zo is. En niet omdat ze denken dat het zo hoort.

Oh Kimmie die opeens menselijk gaat doen...
Kom op schijnheil, als ik mij ergens aan erger is het wel aan jouw gedrag op dit forum, angst en hellenpijn, jaja, als je de boel maar kan manipuleren he miss FOK!.
Je bent net zo erg als al die onheilsprofeten hier alleen in een ander jasje, een nogal verwend jasje.
pi_8503735
Op zich wel goed Kheb nog steeds rare buien, maar ik geloof dat ik er inmiddels wel mee om kan gaan. Dan is het niet zo'n probleem meer, en daar ben ik toch wel blij om.
Verder probeer ik over gevoelens maar niet te veel na te denken, om te voorkomen dat ik ze weer helemaal verkeerd (rationeel) ga benaderen en met m'n gedachten in de knoop raak. Maar goed, zolang dat lukt heb ik rust, en dat vind ik ff het belangrijkste.

Het enige probleem is dat ik hartstikke verkouden/grieperig ben, en daardoor m'n stem kwijt ben... Net nu ik ff mee wilde blèren met allerlei vrolijke liedjes... Grrrr

Are you pondering what I'm pondering?
pi_8503737
Fatima, zo is het wel weer genoeg.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 22:12:13 #132
14746 k_i_m
pi_8503822
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:07 schreef fatima het volgende:

[..]

Oh Kimmie die opeens menselijk gaat doen...
Kom op schijnheil, als ik mij ergens aan erger is het wel aan jouw gedrag op dit forum, angst en hellenpijn, jaja, als je de boel maar kan manipuleren he miss FOK!.
Je bent net zo erg als al die onheilsprofeten hier alleen in een ander jasje, een nogal verwend jasje.

Na een uitermate succesvolle geklysmatiseerde uitbraak, moest ik dit even uit de bovenkamer persen.

Ik zal het nooit meer doen. Kusje? .

In my life
Why do I smile
pi_8503836
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:09 schreef shmoopy het volgende:
Fatima, zo is het wel weer genoeg.
Okay shmoop, groet Cora van me en tabe.
pi_8503910
Hmz... Ff het topic doorgelezen, en ik maak me een beetje zorgen om Faithy... Beeb, ik hoop dat je je weer beter voelt. Als je dit leest, laat dan even weten hoe het met je gaat
pi_8504181
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:15 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

Oei, wat zijn we stoer vandaag.

Stoer is niet het goede woord Vlensepens, ik heb eindelijk eens wat energie die moet je toch benutten tot in het uiterste? Niks stoers aan, gewoon levendig. Poeperd.
pi_8504358
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:23 schreef fatima het volgende:

[..]

Stoer is niet het goede woord Vlensepens, ik heb eindelijk eens wat energie die moet je toch benutten tot in het uiterste? Niks stoers aan, gewoon levendig. Poeperd.

Zeer goed. Er zijn een hoop topics waarin dat soort energie uitstekend tot zijn recht zou komen! .

Flame on! .

"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
  zaterdag 15 februari 2003 @ 22:31:14 #138
47187 tong78
Deficiënte leuterkloon.
pi_8504383
Ik voel me incompleet.
to shmoopy or not to shmoopy, that is the question ?!
pi_8504390
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:30 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Flame on! .
Niet in R&P.
She made her point.

En nu wil ik weer ontopic.

pi_8504432
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:31 schreef tong78 het volgende:
Ik voel me incompleet.
.

Ik voel me lekker vandaag trouwens.

pi_8505043
Mijn systeem crashte daarnet, maar hier ben ik weer om jullie te verblijden met mijn messcherpe inzichten. .
We do not have either the spirit or the audacity for what might be called the zero degree of culture, the power of unculture.
pi_8505106
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:51 schreef Vlensso_di_Vosso het volgende:
Mijn systeem crashte daarnet, maar hier ben ik weer om jullie te verblijden met mijn messcherpe inzichten. .
Snij van wal ouwe pik, ik voel mij trouwens zeer goed.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 23:33:29 #143
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8506282
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Hmz... Ff het topic doorgelezen, en ik maak me een beetje zorgen om Faithy... Beeb, ik hoop dat je je weer beter voelt. Als je dit leest, laat dan even weten hoe het met je gaat
* ook nieuwsgierig is
pi_8506710
Laat maar.

[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 16-02-2003 00:07]

#geen
  Nerd met benen zaterdag 15 februari 2003 @ 23:55:41 #145
18073 miss_bleu
pi_8506756
Ik kan op dit moment niet eens zitten zo'n last heb ik van me rug. En wat ik gedaan heb weet ik echt niet.
Heb net 2 pijnstillers ingenomen ( ook al kan ik er niet goed tegen ) en ga zo plat op me bedje liggen.

Voel me dus nu behoorlijk klote

pi_8506982
Moet niet kotsen op mensen die "oordelen over iets waar ze totaal geen verstand van hebben".

Mensen oordelen uit onzekerheid, dat is de mens eigen. Beter niet oordelen over mensen die onzeker zijn.

Forgive them father for they know not what they do...

Komt uit de bijbel maar laat dat je niet afschrikken, er zit wel wat in.

Ik voel me beetje moe, beetje eenzaam...

It wasn't me, really.
  zondag 16 februari 2003 @ 00:08:40 #147
43457 djurny
Tupperware Tuning Technologies
pi_8507037
neerslachtig... ik zag t ergens voorbij komen in een reactie hiero... mja, zo voel ik me wel... doelloos ook... nog steeds niets gehoord van iemand waar ik toch wel van had gehoopt (lees: verwacht) dat ze wat van zich zal laten horen... alwéér een kaakslag waarom dan toch? neerslachtig en overbodig zijn de woorden die mn gevoel van vanavond beschrijven...
weekend as usual dus weer
[vul hier een quasi-intellectuele uitspraak in] NOT!!! bwaha
pi_8507045
Beter, slechter? Is irrelevant.

Vervelend voor hen die op het verkeerde spoor zitten, maar kwalijk kun je het hen niet nemen...

It wasn't me, really.
pi_8507145
Duch, waarom haal je je post nou weg?
  zondag 16 februari 2003 @ 00:14:26 #150
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8507158
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:28 schreef SolidArt het volgende:

Ik voel me echt supermoe.. Ik heb zo'n zin om lekker in m'n bed te gaan liggen en lang te slapen.. En dat ga ik zo ook maar es doen

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_8507668
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:06 schreef arjens het volgende:
Dood en dood moe... ga zo naar bed... verliefd... maar teleurgesteld ook verlangend naar morgen...

lekkere mix heh

En nu voel ik me rustig, hoopvol.. beetje blij. ik ga lekker slapen.. en als ik wakker ben ga ik huiswerk maken...
  zondag 16 februari 2003 @ 00:39:21 #152
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8507709
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:55 schreef miss_bleu het volgende:
Voel me dus nu behoorlijk klote
sterkte meid
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 16 februari 2003 @ 00:41:03 #153
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8507750
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:33 schreef Christine het volgende:

[..]

* ook nieuwsgierig is

zelfde hier
Faithy is zo'n schatje
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_8508024
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:46 schreef fatima het volgende:

[..]
ik zou mij doodschamen.

Deed jij dat maar, dan plaatste jij ook niet van die domme postings.

[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 16-02-2003 01:25]

pi_8508061
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:31 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Niet in R&P.
She made her point.

En nu wil ik weer ontopic.

Er werden in het recente verleden mensen voor mindere uitspraken ge-edit.
  zondag 16 februari 2003 @ 01:15:51 #157
22843 Matsie
It Sucks To Be You!
pi_8508395
pi_8508400
quote:
Op zondag 16 februari 2003 00:13 schreef shmoopy het volgende:
Duch, waarom haal je je post nou weg?
Omdat ik het zat ben me kwetsbaar op te stellen om vervolgens onderuit gehaald te worden.

Ik ben dus boos.

Je hebt trouwens mail.

#geen
pi_8508720
Hele dag al onrustig.

Nu na een verjaardag met bijna alleen maar perfecte stelletjes die zich onperfect durven te uiten....verdrietig...alleen en een hele foute heimwee naar een paar jaar geleden...

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_8508756
quote:
Op zondag 16 februari 2003 01:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hele dag al onrustig.

Nu na een verjaardag met bijna alleen maar perfecte stelletjes die zich onperfect durven te uiten....verdrietig...alleen en een hele foute heimwee naar een paar jaar geleden...

Sterkte er mee
  zondag 16 februari 2003 @ 01:51:42 #161
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_8508903
Ben weer thuis van de verjaardag Viel toch over t algemeen mee:) Nog veel zitten lachen enzo, dus geslaagde avond? Jahhh

Ga nu is ff op #Fok koekeloeren naar mensen

pi_8509194
Onzeker, zenuwachtig en bovenal KUT.
  zondag 16 februari 2003 @ 02:18:50 #163
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8509256
Ik voel me erg ok, gelukkig en relaxed en blij met m'n leven

En het vriendelijke verzoek of fatima met haar lompe olifantenpoten kan optiefen uit dit topic.

pi_8509999
Wakker, veel te wakker omdat ik het zo nodig vond om vanmiddag te gaan slapen. Beetje alleen, mis mijn lief om me vast te houden en te zeggen dat het allemaal wel goed komt..
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_8510043
K-L-*-T-E
Zo kl*te zelfs dat als ik nu in levensgevaar zou zijn 't me helemaal niets zou boeien.
Was ik nog maar jong (ja, ik weet 't, ben pas 19) dan had ik al die zorgen niet.
pi_8510196
Geen idee Moest er dan ook even over nadenken.

Ontzettend nuchter, beetje verward, gekwetst door iemand, beetje verdrietig, ook machteloos tegenover haar gevoelens, maar ik kan toch ook wel weer gewoon vrolijk zijn als ik er niet langer over nadenk. Wat eigenlijk ook niet nodig is, want ik ben er voor mezelf wel uit op zich. Ik lijk haar niet te kunnen helpen, ze moet het echt zelf doen. Ik ga het zoals gewoonlijk weer snel uit mijn hoofd zetten en vrolijk verder?

Opzouten!
  zondag 16 februari 2003 @ 03:52:19 #167
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8510234
IK VOEL ME GOED!

meisje wilde met mij vreemdgaan, zonde dat haar vriend 2 meter verderop stond.
Ander meisje wilde wel met me neuken vertelde ze me via sms.
En ik kwam uit klasgenootje tegen waar ik 12 jaar mee in de klas heb gezeten.
een woord: Topavond!

ontzettend genoten

pi_8510433
Klote...

Laatste tijd ben ik alleen maar bezig voor andere mensen, zij zijn dan gelukkig maar ik niet... waarom doe ik het eigenlijk nog.. Nobody cares and that hurts..

zondag 16 februari 2003 @ 08:04:21 #169
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8510950
Alleen.
pi_8511106
The same as yesterday...alleen, onrustig, onbegrepen en erg verdrietig en ik weet niet eens waarom ....

en dan ook nog een droom gehad waarbij ik een heel naar bijgevoel had toen ik wakker werd...

Dromen moet leuk zijn (en niet alleen dromen....)

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_8511194
Wakker
Tevens is het schitterend weer dus weer een mooie dag om met de honden te gaan fietsen.
pi_8511199
Moe
  zondag 16 februari 2003 @ 10:24:30 #173
19727 yingyang
Still alive
pi_8511221
Voel me gezond en fijn

Helemaal uitgeslapen en zin om iets leuks te doen

Trouwste user 2022 zondag 16 februari 2003 @ 10:53:41 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_8511319
quote:
Op zondag 16 februari 2003 10:24 schreef yingyang het volgende:
Voel me gezond en fijn

Helemaal uitgeslapen en zin om iets leuks te doen

Weet je dat wel zeker ?

zondag 16 februari 2003 @ 10:55:19 #175
19727 yingyang
Still alive
pi_8511330
quote:
Op zondag 16 februari 2003 10:53 schreef tong80 het volgende:

[..]

Weet je dat wel zeker ?

Yep

Heb nergens last van vandaag. Voel me zo gezond als een vis

Voel me vrij en gezond

Trouwste user 2022 zondag 16 februari 2003 @ 10:57:13 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_8511340
quote:
Op zondag 16 februari 2003 10:55 schreef yingyang het volgende:

[..]

Yep

Heb nergens last van vandaag. Voel me zo gezond als een vis

Voel me vrij en gezond

Ik vind dit een onrustbarend bericht.

zondag 16 februari 2003 @ 11:07:43 #177
19727 yingyang
Still alive
pi_8511414
quote:
Op zondag 16 februari 2003 10:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik vind dit een onrustbarend bericht.

valt wel mee hoor

Ik pas de regels van het taoisme toe. Ik sta op relaxed zonder me druk te maken wat de dag brengt enzo. Lekker rustig ontspannen zonder stress. Met een bak koffie erbij en een sigaret

Stress-loos door het leven gaan wil ik

Trouwste user 2022 zondag 16 februari 2003 @ 11:11:27 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_8511442
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:07 schreef yingyang het volgende:

Stress-loos door het leven gaan wil ik

Go for it.

zondag 16 februari 2003 @ 11:16:36 #179
19727 yingyang
Still alive
pi_8511487
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Go for it.

Ik doe mijn uiterste best om zo ontspannen en relaxed mogelijk te zijn Af en toe lukt het niet maar de dag erna klaart het meestal weer op.

Gewoon met de flow gaan. Met de stroming mee en niet tegen de stroming in.

Lekker relaxed dus

† In Memoriam † zondag 16 februari 2003 @ 11:27:44 #180
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_8511574
Ik ben al een paar weken in [twijfelmode] over een ander huis. Wel doen, niet doen? Ik wil groter wonen, maar geen enkel huis voldoet tot nu toe volledig aan mijn wensen. Te oud, te ver weg, te kleine tuin. Ik ben alleen nog maar wat aan het oriënteren en nu al zorgen.

Eerst maar eens flink opruimen hiero, dat leidt wel af.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_8511871
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Mini, je bent een schatje

Gisteren laatste toneel avond gehad, ging erg goed, op 1 lachbui van mij, midden op het toneel na...
Gelukkig kon het publiek èn de regiseur er ook om lachen, want het was niet mijn fout, maar die van mn tegenspeler:

Hij moest bij mij een ketting van mn nek afscheuren, en deze naar het balkon gooien.
Hij trok de ketting kapot, deze bleef wel om mijn nek hangen, dat besefte hij pas toen hij wilde gooien, toen pakte hij hem voor de 2e keer, gooide hem tegen het plafond aan, om vervolgens, toen hij af moest, dat ding op zn kop kreeg.
Mijn 'hofdame' had het al niet meer, en toen ik haar aan moest kijken was het gebeurd...

Kreeg aan het einde een hele mooie speach van de regiseur, die me echt heel veel goed gedaan heeft.
Niet alleen over mijn acteerwerk, maar ook over de persoon die er achter deze cleopatra schuilde.
Stond gewoon te janken.

Verder, mijn leventje is een grote puinhoop.
Het ene moment ben ik vrolijk en voel ik me goed, en zomaar, ineens van het ene op het andere moment is het weg en onvindbaar.
Dit kan komen door kleine dingetjes, maar vaak ook gewoon door helemaal niets, echt, van het ene op het andere moment.

Nu is toneel afgelopen, zie ik mijn knuffel een stuk minder, heb ik niet zo veel meer te doen, buiten school dan, en ben ik bang dat ik net als vorig jaar weer in een soort gat val....
Het gaat allemaal goed komen, daar vertrouw ik op, maar de weg ziet er nu nog zo oneindig uit.....

Bedankt lieve mensen, jullie weten niet hoeveel deze virtuele bedoening voor mij betekent

Doei.
  zondag 16 februari 2003 @ 12:01:59 #182
31186 0_o
See my shadow changing
pi_8511945
prima
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_8512870
Ik voel me goed. Ik moet nog veel doen voor school en het lukt voor geen meter, maar ik heb besloten dat ik me daar niet meer druk om ga maken! Ik ben gelukkig en ik heb het liefste vriendje van de wereld en dat is het belangrijkste
  Nerd met benen zondag 16 februari 2003 @ 13:06:59 #184
18073 miss_bleu
pi_8512899
Enorm boos maar dan ook echt heeeeel kwaad.
Tis maar goed dat die persoon vanavond pas weer zie en ik ben bang dat ik dan nog heeeeeel boos ben op haar
  zondag 16 februari 2003 @ 13:20:29 #185
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_8513088
Goeiemorgen (annex Middag) Ben zo net mn bedje uitgerold
Voel me opgewekt en vrolijk, en ik ga zo lekker ff een halfuurtje ofzoow Douchen

Daarna ben ik weer beschikbaar voor FOK!

zondag 16 februari 2003 @ 13:21:28 #186
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_8513101
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:06 schreef miss_bleu het volgende:
Enorm boos maar dan ook echt heeeeel kwaad.
Tis maar goed dat die persoon vanavond pas weer zie en ik ben bang dat ik dan nog heeeeeel boos ben op haar
Ik zie in jou niet echt een snel-boos-word persoontje, dus ik denk dat diegene waar je boos op bent, t wel echt verbruid heeft Naja, hopelijk lucht t je vanavond wel op
  zondag 16 februari 2003 @ 13:28:41 #187
19727 yingyang
Still alive
pi_8513223
Voel me goed. En leer weer veel over manisch depressiviteit. Net heb ik weer aan mijn website gewerkt en het doet goed om te leren van wat ik heb meegemaakt.

Voel me nuchter en lekker in mijn vel zittend.

pi_8513427
Vreselijk alleen en eenzaam... Zelfs de warme zon kan me niet opvrolijken...

Heb nergens zin in maar zo rond hangen en niks doen (terwijl ik nog moet beginnen met leren voor een hertentamen voor morgen) maakt me ook niet blij... Een paar maanden geleden had ik mezelf nog gedwongen iets te gaan doen voor school, had ik mezelf nog in enige mate gemotiveerd op wat voor manier dan ook, maar ik kan het niet meer en ik heb er geen zin meer in...en het ergste...het kan me nauwelijks wat schelen.....

Ik moet iets gaan doen, want hier alleen zitten en me vreselijk alleen voelen maakt het alleen maar erger....maar wat...

pi_8513479
Voel me wel goed. Gisteren in A'dam geweest voor de demonstratie. Goed om te zien dat zo veel mensen hetzelfde denken over sommige dingen. Daarna nog wat nageborreld in Stairway en in later in The Jug in Ede (stamkroeg). Ik ben vreemd genoeg nu fitter dan op de meeste andere zondagen.
pi_8513533
Ik voel me echt uitstekend, gisteren bedrijfsfeestje, gratis bier, aardig wat gedronken en toch nuchter en voor de rest nog gezellig gepraat met het nichtje van mijn baas.

Voor de rest is het lekker weer en ik = maar dat wisten jullie ondertussen wel

pi_8513585
ik voel me KUT
het word niets tussen een meisje en mij en het kutte is dat ik nog wel wat hoop heb
  zondag 16 februari 2003 @ 13:48:53 #192
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_8513630
zo, ik ben nu bij een vriendin, gister feestje gehad.... bij haar thuis, was best gezellig eigenlijk, alleen op een gegeven moment toen was bijna iedereen weg,.. dan wordt het druk in mijn hoofd, goed opgelost door half uur later als iedereen naar bed te gaan en eerst ff te gaan lezen.... want er bleven er heel wat pitten...
dus nu voel ik me weer goed!!
Wilde ik vanavond naar lotr, draait ie gewoon niet meer.. klotezooi!!!!!

liefs racoon
wolkje hoe is het?

I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_8513912
om heel veel redenen.....
  Nerd met benen zondag 16 februari 2003 @ 14:15:29 #194
18073 miss_bleu
pi_8514194
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:21 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

Ik zie in jou niet echt een snel-boos-word persoontje, dus ik denk dat diegene waar je boos op bent, t wel echt verbruid heeft Naja, hopelijk lucht t je vanavond wel op

Ach er heeft iemand alleen maar zijn auto compleet kapot gereden
omdat hij naar iemand toe is gegaan waar hij helemaaal niet hoorde en die gene komt vanavond weer gezellig hier voor een week leven

voor de duidelijkheid gaat om de vriend van me zusje en me nichtje wat hier in huis woont en in het weekend thuis zit en dat kreng krijg ik vanavond wel.

En als ik boos en kwaad ben dan ben ik dat ook heeeel erg

als ik vandaag dus wat krengerig over kom sorry alvast

pi_8514345
quote:
Op zondag 16 februari 2003 11:55 schreef Faithy het volgende:

[..]

Mini, je bent een schatje

*bloos*
quote:
Verder, mijn leventje is een grote puinhoop.
Het ene moment ben ik vrolijk en voel ik me goed, en zomaar, ineens van het ene op het andere moment is het weg en onvindbaar.
Dit kan komen door kleine dingetjes, maar vaak ook gewoon door helemaal niets, echt, van het ene op het andere moment.
Dat stukje had ik geschreven kunnen hebben Het enige dat er een beetje tegen helpt is je vastklampen aan de goede momenten, en zorgen dat je altijd iets hebt om naar uit te kijken, al is het maar een avondje met vrienden ofzo... Het helpt om je uit de sleur te trekken, en het verlicht de slechte buien een beetje...

Trouwens, wanneer gaan wij nou eens meeten?

zondag 16 februari 2003 @ 14:51:15 #196
22259 Fogerty
slapende account
pi_8514883
Wat ze in al die boeken schrijven is echt waar: hardlopen is echt een geweldig antidepressivum! Volgens mij had ik die dip van afgelopen week alleen maar omdat ik door een griep twee weken niet was gaan lopen. (Nouja, niet alleen maar, maar wellicht speelde het wel mee)

Voel me nu (tien minuten na thuiskomst) werkelijk perfekt

Hieperdepiep hoera!
  zondag 16 februari 2003 @ 14:59:26 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8515060
Asociaal uitgeslapen na een gezellige stonede avond/nacht, wakker geworden met een zonnetje op ons bed en nu zit ik alweer lekker te relaxen en wacht er straks een ontbijtje op me :0
I feel goood
pi_8515071
erg moe, niet veel geslapen

verder wel goed, alleen ik moet vanavond nog een stuk gaan hardlopen om mn conditie een beetje op te krikken, en daar heb ik momenteel niet zo`n zin in

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_8515102
quote:
Op zondag 16 februari 2003 14:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

*bloos*
[..]

Dat stukje had ik geschreven kunnen hebben Het enige dat er een beetje tegen helpt is je vastklampen aan de goede momenten, en zorgen dat je altijd iets hebt om naar uit te kijken, al is het maar een avondje met vrienden ofzo... Het helpt om je uit de sleur te trekken, en het verlicht de slechte buien een beetje...

Trouwens, wanneer gaan wij nou eens meeten?

zo snel mogelijk lieverd

Doei.
pi_8515124
Klote

Vandaag is een kutdag, ga maar zo snel mogelijk voorbij, morgen weer beter

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 16 februari 2003 @ 15:17:18 #201
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8515393
- Hoofdpijn weg? *check*
- Rugpijn? *check*
- Ogen open? *check*
- Superdorst? *check*
- Lekker weer? *check*

Pfff, dat was me het nachtje weer wel.. Vanavond wel vroeg m'n bedje in.

pi_8516116
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 16 februari 2003 @ 16:00:42 #203
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_8516146
Moe, duizelig, hoofdpijn en last van mn nek.
Voor de rest wel erg okay eigenlijk. Beetje onzeker.
For great justice!
pi_8516176
Tori Amos achtig

Wou dat ik nu door een 'elfjesbos' wandelde.....

*zwijmel*

*gedichten idee krijgt*

Doei.
pi_8516236
Redelijk , een beetje vroeg al opruimerig geweest , en nu bij mijn ouders. Ook trots dat mijn schilderen met nummers versie van Gandalf over de brug toch steeds meer af begint te raken en kan zeggen dat die erg mooi word. Weer iets om wat trotser op te zijn .
Denk dat als ik vanavond thuis ben mezelf ga verwennen met de Wizard of Oz , de Judy Garland versie , die blijft toch het leukste.
  zondag 16 februari 2003 @ 16:18:54 #206
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8516514
quote:
Op zondag 16 februari 2003 16:02 schreef Faithy het volgende:
Tori Amos achtig

Wou dat ik nu door een 'elfjesbos' wandelde.....

*zwijmel*

*gedichten idee krijgt*

Och, voelden alle vrouwen zich maar Tori Amos achtig.

.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_8516552
quote:
Op zondag 16 februari 2003 16:18 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

.

Doei.
pi_8516926
Ik voel me nu een beetje tussen blij en verdrietig in. Blij omdat ik echt super verliefd ben, en zij (waarschijnlijk) ook op mij. Verdrietig, omdat ik haar 3 dagen niet gezien/gesproken heb. Weet ook niet echt wat ik met dit gevoel aanmoet, en heb ook niet veel zin om iets te gaan doen...

* Grooviee17 is echt helemaal verliefd

pi_8516945
quote:
Op zondag 16 februari 2003 15:59 schreef VixenFromHell het volgende:

* CasB agrees
  zondag 16 februari 2003 @ 16:39:39 #210
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_8516952
quote:
Op zondag 16 februari 2003 16:18 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

.

Dan zou het een bijzonder mooie wereld zijn.
For great justice!
  zondag 16 februari 2003 @ 16:41:01 #211
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_8516974
Ik voel me echt geweeeldig, terwijl ik woensdag nog door iemand afgewezen ben, ik voelde me trouwens de volgende dag ook weer geweldig
Endless, Forever More....
  zondag 16 februari 2003 @ 16:49:01 #212
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8517142
Wel redelijk, productief
Doe ik tenminste nog es iets nuttigs op een vrije dag
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_8517486
Jahoor.. de 'familie' , inclusief hij is er weer.. fijn
pi_8517683
quote:
Op zondag 16 februari 2003 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
Asociaal uitgeslapen na een gezellige stonede avond/nacht, wakker geworden met een zonnetje op ons bed en nu zit ik alweer lekker te relaxen en wacht er straks een ontbijtje op me :0
I feel goood
Ik word altijd vrolijk van jouw berichtjes in dit topic

Ik voel me verder nog steeds vrolijk..heb mijn opdracht voor school bijna af en ga vanavond lekker de hele avond tv kijken in mijn bed

zondag 16 februari 2003 @ 17:13:51 #215
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_8517686
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:04 schreef Wolkje het volgende:
Jahoor.. de 'familie' , inclusief hij is er weer.. fijn
Hang on!!!
Probeer je niet mee te laten slepen meis...
*denk aan je....*
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  zondag 16 februari 2003 @ 17:14:56 #216
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8517716
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:13 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Ik word altijd vrolijk van jouw berichtjes in dit topic

Dank je
  zondag 16 februari 2003 @ 17:38:44 #217
46304 Ork
Soep eet je met een...!
pi_8518247
quote:
Op zondag 16 februari 2003 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
I feel goood
Het klinkt allemaal zo geforceerd, SEMTEX. Ben je ergens bang dat je terugvalt in een depressie, of zoiets?
Sex without love is an empty gesture. But as empty gestures go, it is one of the best.
pi_8518321
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:38 schreef Ork het volgende:

[..]

Het klinkt allemaal zo geforceerd, SEMTEX. Ben je ergens bang dat je terugvalt in een depressie, of zoiets?

Mag ik vragen waar die reactie op slaat ???En misschien klinkt het wel geforceerd , ik denk als je in therapie hebt gezeten altijd wel bang bent voor een terugval maar juist de wetenschap hoe je geweest bent in de ergste periode , zorgt dat je het niet uit de hand moet laten lopen , en ja inderdaad dan zullen sommige dingen best geforceerd worden omdat je juist er tegen vecht .
  zondag 16 februari 2003 @ 17:48:05 #219
22259 Fogerty
slapende account
pi_8518386
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:43 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Mag ik vragen waar die reactie op slaat ???
Nouja, geen reden om boos te worden. Laatst op de chat hadden we het er met meerdere mensen over dat het wat geforceerd overkwam. Kan toch best? En als mensen echt in een dal hebben gezeten is het best begrijpelijk dat ze uit alle macht proberen niet terug te vallen.
Hieperdepiep hoera!
pi_8518403
ik voel me wel goed....
pi_8518412
Was niet echt een boze reactie hoor , maar vond het wel raar dat die reactie erineens kwam .
  zondag 16 februari 2003 @ 17:50:33 #222
22259 Fogerty
slapende account
pi_8518433
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:49 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Was niet echt een boze reactie hoor , maar vond het wel raar dat die reactie erineens kwam .
Waarom? Is het geen begrijpelijke vraag, ik denk dat vrijwel iedereen die hier post bang is om terug te vallen in een depressie
Hieperdepiep hoera!
pi_8518442
Ik voel me wat rustiger. Even niet zo gespannen en angstig. Nu maar hopen dat dat een tijdje zo blijft.
Wishfull thinking aangezien ik morgen iets moet doen waarvoor ik in mijn broek schijt.

Maar goed, even proberen dit gevoel vast te houden ..

Oi!
pi_8518457
Vond het gewoon nogal direct naar degene toe en dat voelde bij mij gewoon niet zo lekker aan .
  zondag 16 februari 2003 @ 17:58:01 #225
46304 Ork
Soep eet je met een...!
pi_8518573
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:51 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Vond het gewoon nogal direct naar degene toe en dat voelde bij mij gewoon niet zo lekker aan .
Nu ja, ik ben simpelweg nieuwsgierig...
Sex without love is an empty gesture. But as empty gestures go, it is one of the best.
pi_8518623
Oh ok , dat kan . Ik zag het op dat moment ff anders maar dat is mijn invulling daarvan . Maar van mezelf weet ik ook dat ik geforceerd bezig moet zijn af en toe dus misschien heb je wat aan dat antwoord van mij .
pi_8518696
Klaar nu daarover.
Oi!
pi_8518701
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:13 schreef racoon2002 het volgende:

[..]

Hang on!!!
Probeer je niet mee te laten slepen meis...
*denk aan je....*

Dank je
Ik voel me redelijk..
Hoe is het met jou, meiske?
M'n MSN doet het niet, daarom ben ik niet online

zondag 16 februari 2003 @ 18:30:23 #229
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_8519032
*blij*. Ik voel me echt supergoed.
pi_8519052
quote:
Op zondag 16 februari 2003 18:30 schreef FLIPNEUS het volgende:
*blij*. Ik voel me echt supergoed.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 16 februari 2003 @ 18:34:21 #231
19105 Noayla_
Love me tender
pi_8519092
quote:

[..]

Waarom
Ik zit altijd met een glimlach de posts van SEMTEX in dit topic te lezen.

Ik denk dat SEMTEX heel goed weet hoe de andere kant aanvoelt en daarom extra geniet van het feit dat ze zo gelukkig is met haar vriendje en huidige leven.

Ik vind het fantastisch om te lezen hoe zij haar geluksmomenten kan waarderen en voelen.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_8519110
* VixenFromHell is een beetjuh bang...

bang dat als ik 8 maart naar meeting ga, dat ik dan niet ben zoals ze verwachten

dat ut 1 grote teleurstelling is ofzo...

en dat ze dan niks meer met me te maken willen hebben enzo...

[Dit bericht is gewijzigd door VixenFromHell op 16-02-2003 18:37]

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_8519129
Uhmmm waarom zou je nou al druk maken over iets wat nog een paar weken duurt , dat zie je dan wel als de tijd daar is .
  zondag 16 februari 2003 @ 18:36:53 #234
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_8519130
quote:
Op zondag 16 februari 2003 18:35 schreef VixenFromHell het volgende:

bang dat als ik 8 maart naar meeting ga, dat ik dan niet ben zoals ze verwachten

Niet zo doemdenken, ik heb je een keer gemeet en toen vond ik je echt schattig.
  zondag 16 februari 2003 @ 18:38:26 #235
22259 Fogerty
slapende account
pi_8519152
quote:

Dan ga je niet
Of je besluit nu dat je niet gaat, zit dus niet wekenlang in de stress, en verandert op 7 maart ineens van mening
Het kan zo eenvoudig zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 16-02-2003 18:41]

Hieperdepiep hoera!
pi_8519161
quote:
Op zondag 16 februari 2003 18:36 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Niet zo doemdenken, ik heb je een keer gemeet en toen vond ik je echt schattig.

Idem!!

Ze zullen zeker onder de indruk zijn.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_8519391
quote:

en dat ze dan niks meer met me te maken willen hebben enzo...

* CasB denkt dat dat heel erg mee zal vallen
pi_8519688
Vixjuh: dat gaat allemaal best meevallen

Doei.
  zondag 16 februari 2003 @ 19:16:16 #239
19727 yingyang
Still alive
pi_8519993
De hele dag is het wel goed gegaan. Net even een moment gehad waarbij de onrust weer naar boven kwam, en ik wist dus echt niet waar het vandaan kwam. Zomaar kreeg ik weer onrustige gedachtes en voelde ik me onzeker en onrustig.

Meteen heb ik ingegrepen en me op iets anders gericht. Andere fijne gedachtes opgeroepen en even later was het weer weg

Op het Riagg erover praten lukt me niet goed. Vooral niet met de spw want dan gaat ze heel overdreven en dom doen en heeft ze het meteen over medicatie verhogen. Dit terwijl het best onschuldig is maar wel vervelend.

Dat mens moet zich niet zo aanstellen Dat vertel ik haar de volgende keer ook. Ik wil een gesprek tussen twee volwassenen en tussen 2 mensen die zowat op gelijke hoogte zitten. En niet dat ze meteen het ergste denkt als ik met iets kom.

Echt professioneel komt ze niet over. Maar ik breng het niet om die manier. Ik zal alleen zeggen dat ze me normaal moet behandelen.

pi_8520469
Ik voel me niet slecht, ondanks het bezoek net..
En ik heb vandaag niet eens mijn medicijnen genomen
  zondag 16 februari 2003 @ 20:15:25 #241
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8521490
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:48 schreef Fogerty het volgende:

Laatst op de chat hadden we het er met meerdere mensen over dat het wat geforceerd overkwam.

ik hou het er maar op dat dat dan jaloezie is
Het interesseert me ook werkelijk geen flikker wat andere mensen ervan vinden. Het zal werkelijk eens nooit goed zijn op Fok. Jarenlang was ik te hysterisch en te negatief op fok en nu gaat het eindelijk goed en oprecht goed; ik ben na een lange tijd misery gewoon TEVREDEN met kleine dingen en dat die levenshouding kan ik iedereen aanbevelen en als mensen daar problemen mee hebben, kunnen ze in de stront zakken: ik denk nu aan mezelf ipv me zorgen te maken wat anderen van me vinden.
En als je in de chat zonodig moet oordelen dat het geforceerd overkomt: kijk eerst naar je eigen leven voordat je over een ander oordeelt

Oh nog een tip: als je denkt dat het zo geforceerd is, pluis de Linehantheorie van Marsha Linehan er eens op na en ontdek dat je deze manier van leven die ik leid totaal zelf in de hand kunt hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 16-02-2003 20:18]

zondag 16 februari 2003 @ 20:17:57 #242
22259 Fogerty
slapende account
pi_8521529
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:15 schreef SEMTEX het volgende:
Dat lijkt me ook het beste idd
Hieperdepiep hoera!
  zondag 16 februari 2003 @ 20:19:41 #243
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8521559
quote:

[..]

Nee, totaal niet. IK ben gelukkig, ik heb de liefde van mijn leven gevonden, mijn leven is weer op de rails, het is echt niet altijd 1 blije bedoening in mijn leven, maar ik kan me tenminste vasthouden aan de goede dingen in het leven, ik GENIET en daarom zal ik niet meer terugzakken in mijn oude leven en daar ben ik ook zeker niet bang voor.
  zondag 16 februari 2003 @ 20:19:55 #244
19727 yingyang
Still alive
pi_8521562
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Voor mij kom je niet geforceerd over Ik vind gewoon dat je positief in het leven staat en kan genieten van het leven. En dat mag toch ook. Is helemaal niets mis mee. Hoezo geforceerd vraag ik me dan af

Je kan gewoon genieten met wat je hebt en dat vind ik goed. Ga zo door zou ik zeggen en trek je niets aan van mensen die vanachter hun computer een of ander fout oordeel vellen. Ze kennen jou niet eens en weten niet hoe jij denkt en hoe jij in het leven staat.

Go on girl

zondag 16 februari 2003 @ 20:20:36 #245
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8521567
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:17 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook het beste idd

Ach ja, het is fokkers-eigen dat ze altijd hun mening over een ander klaar hebben, ook al kennen ze je totaal niet
pi_8521594
Okee.

Heerlijk uitgewaaid met de shmoopies op het strand vandaag,
schelpen gezocht, visje gegeten.
Hier gaan we maar een gewoonte van maken.

zondag 16 februari 2003 @ 20:21:52 #247
22259 Fogerty
slapende account
pi_8521595
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ach ja, het is fokkers-eigen dat ze altijd hun mening over een ander klaar hebben, ook al kennen ze je totaal niet
Vreemd is dat ja, maargoed, jij trekt je daar uiteraard helemaal niets van aan zo zien we wel weer
Hieperdepiep hoera!
  zondag 16 februari 2003 @ 20:21:58 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8521597
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:19 schreef yingyang het volgende:

[..]

Voor mij kom je niet geforceerd over Ik vind gewoon dat je positief in het leven staat en kan genieten van het leven. En dat mag toch ook. Is helemaal niets mis mee. Hoezo geforceerd vraag ik me dan af

Je kan gewoon genieten met wat je hebt en dat vind ik goed. Ga zo door zou ik zeggen en trek je niets aan van mensen die vanachter hun computer een of ander fout oordeel vellen. Ze kennen jou niet eens en weten niet hoe jij denkt en hoe jij in het leven staat.

Go on girl

Nogmaals: bepaalde mensen zoeken altijd iets om over te zeiken. Als je zoals sommige mensen hier het lange tijd gewoon moeilijk hebt en dat laat merken ben je een negatieveling en als je eens laat merken dat je gewoon geniet van het leven en dat je gelukkig bent (en dat ben ik!) dan kom je weer 'geforceerd' over. Zo zoeken ze toch altijd iets..
  zondag 16 februari 2003 @ 20:22:53 #249
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8521611
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:21 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Vreemd is dat ja, maargoed, jij trekt je daar uiteraard helemaal niets van aan zo zien we wel weer

Ik word er een beetje moe van Fogerty. Leven en laten leven. Bemoei je toch eens met je eigen leven.
pi_8521628
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:21 schreef shmoopy het volgende:
Okee.

Heerlijk uitgewaaid met de shmoopies op het strand vandaag,
schelpen gezocht, visje gegeten.
Hier gaan we maar een gewoonte van maken.

Oh.. heerlijk
Ik wil ook naar het strand
  zondag 16 februari 2003 @ 20:24:58 #251
22259 Fogerty
slapende account
pi_8521653
Ik heb de neiging om te blijven reageren, weet ik, maar die heb jij zelf net zo goed. Daarom gaat het ook altijd tientallen postings lang door, en daarom is het maar goed dat dit topic bijna vol is.
Hieperdepiep hoera!
pi_8521671
ik voel me mwah maar ik voel wel dat deze bijna op slot gaat
  zondag 16 februari 2003 @ 20:25:42 #253
19727 yingyang
Still alive
pi_8521673
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nogmaals: bepaalde mensen zoeken altijd iets om over te zeiken. Als je zoals sommige mensen hier het lange tijd gewoon moeilijk hebt en dat laat merken ben je een negatieveling en als je eens laat merken dat je gewoon geniet van het leven en dat je gelukkig bent (en dat ben ik!) dan kom je weer 'geforceerd' over. Zo zoeken ze toch altijd iets..

Op die momenten is het belangrijk dat je weet dat je goed bezig bent voor jezelf en dat je weet dat je schijt moet hebben aan wat anderen vinden en zeggen

Anderen moeten maar meer naar zichzelf kijken en zich niet zozeer focussen op wat anderen doen.

Iedereen heeft zijn eigen leven en daar moet men maar respect voor hebben.

Ik trek me ook niet meer zoveel aan wat anderen vinden van mij. Zolang ik zelf maar het idee heb dat ik het goed doe en zolang ik mezelf maar goed voel vind ik het best.

zondag 16 februari 2003 @ 20:26:44 #254
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8521695
Amen!

Ik voel me trouwens weer erg ok! Lekker chinese roerbak gegeten door lief en daarna heerlijk op de bank gehangen! Ik heb weekend en dat is merkbaar!

pi_8521711
Beter dan vanochtend

Alle rotzooi van me afgeschreeuwd en een lekker sigaretje gerookt. Moet me niet zo opwinden en alles gewoon op me af laten komen, het kan eigenlijk alleen maar beter gaan ipv slechter

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 16 februari 2003 @ 20:30:41 #256
14746 k_i_m
pi_8521778
quote:
Op zondag 16 februari 2003 20:21 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Fogerty, ik hoop dat jij ook nog een keer het licht ziet!
Want zo ben ik. Ik gun iedereen het geluk wat ik nu ervaar.

Ik kan je wel het nummer geven van mijn psychotherapeut?
Verricht echt won-de-ren! Bij iedereen! Er is nog nooit iemand geweest waarbij dezelfde theorie niet opging! Heus!

In my life
Why do I smile
pi_8521795
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')