ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis, ik heb een huis
lekkere mix heh
Ga een paar dagen slapen.
voel me best wel goedi
net een dronken iemand geholpen met mijn EHBO kusnten, was mijn goede daad voor vandaag...
woei... en nu naar bed..
Wat is het leven mooi
quote:Naar bedje toe! En vergeet niet je tandjes te poetsen en flink water te drinken anders wordt het niet wat morgen (but who cares)..
Op zaterdag 15 februari 2003 03:03 schreef SheDeviltje het volgende:[..]
Grin echt niet
Dan stuur je me gelijk naar bedje toe
I'm out,
Slaap lekker alvast
quote:Ja! ik duik ook lekker mijn warme bedje in
Op zaterdag 15 februari 2003 03:06 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
Naar bedje toe! En vergeet niet je tandjes te poetsen en flink water te drinken anders wordt het niet wat morgen (but who cares)..
I'm out,
![]()
Slaap lekker alvast
Slaap lekker!!
quote:weet je wat ik niet snap ......dat zo'n lieve vrouw zoals jou nog geen relatie heeft met een leuke man. Ik lees altijd zo'n leuke berichten van jou en dan snap ik het gewoon niet.
Op zaterdag 15 februari 2003 01:34 schreef Faithy het volgende:
aangeschoten en wel hjier even een berichtjevoel me best wel goedi
net een dronken iemand geholpen met mijn EHBO kusnten, was mijn goede daad voor vandaag...
woei... en nu naar bed..
Je komt zo lief en leuk over en nog steeds ben je vrijgezel...... hoe kan dat toch
Blaaaaaaaaaat laat maar....... maar vrouwen zoals jou die verdienen een leuke vriend gewoon.
quote:No offence, maar dat vind ik 'n beetje een dooddoener. Ik krijg zulke dingen ook regelmatig te horen in m'n omgeving. "Waarom heb jij toch nog geen vriendin? Je bent zo <lijstje positieve eigenschappen>" Geen idee wat ik met zulke info moet, en lekker voel ik me er ook niet bij
Op zaterdag 15 februari 2003 06:16 schreef yingyang het volgende:[..]
weet je wat ik niet snap ......dat zo'n lieve vrouw zoals jou nog geen relatie heeft met een leuke man. Ik lees altijd zo'n leuke berichten van jou en dan snap ik het gewoon niet.
Je komt zo lief en leuk over en nog steeds ben je vrijgezel...... hoe kan dat toch
Blaaaaaaaaaat laat maar....... maar vrouwen zoals jou die verdienen een leuke vriend gewoon.
OT: Ik ben moe, brak, zelfs nu nog voor de wekker opgestaan. Ik zou het liefst weer m'n bed in duiken, mja, moet werken
quote:Klopt
Op zaterdag 15 februari 2003 06:34 schreef Lynx666 het volgende:[..]
No offence, maar dat vind ik 'n beetje een dooddoener. Ik krijg zulke dingen ook regelmatig te horen in m'n omgeving. "Waarom heb jij toch nog geen vriendin? Je bent zo <lijstje positieve eigenschappen>" Geen idee wat ik met zulke info moet, en lekker voel ik me er ook niet bij
Maar ja das mijn mening
OT: Ik ben moe, brak, zelfs nu nog voor de wekker opgestaan. Ik zou het liefst weer m'n bed in duiken, mja, moet werken
Neemt niet weg dat ik Faithy leuk vind
een relatie aangaan is verdomme moeilijk Er komt veel bij kijken ook. Allemaal verplichtingen enzo
Ik weet weer waarom ik vrijgezel ben. Geen gezeik aan mijn kop gewoon. Bij een relatie komt veel kijken.
Blah blah...ben niet eens wakker en ben me alweer druk aan het maken om de essentiele dingen van het leven
0500 was ik wakker. Een beetje te vroeg maar ik was wakker dus ik moest opstaan. Heb zin in vandaag
Ff sigaret roken dan maar. De koffie smaakt lekker ook
Soms kan het leven mooi zijn gewoon. Op dagen als vandaag ben ik blij dat ik leef. En het is gewoon een normale zaterdag. Zonder grote plannen van mijn kant.
Ik vind mensen weer relaxed vandaag Damn wat kan ik toch wisselen van stemming. Maar vandaag voel ik me okey
En mensen zijn ook okey
It's the little things that make all the difference.
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 15-02-2003 08:25]
Ik ga strakjes de boel hier opruimen, dat had ik eigenlijk gisteren al zullen doen.
Gaat goed weer, vandaag!
Geen zin in dit weekend
Het heeft geen zin om me druk te maken omdat er toch niets aan valt te doen. En zonder zorgen leven is beter dan met zorgen leven.
Met mij ist goed. Nog beetje koppijn, maar verder oke .
quote:Te diep in het glaasje gekeken gisteren
Op zaterdag 15 februari 2003 11:00 schreef Moonah het volgende:
Tong en Fogerty... hang on!!Met mij ist goed. Nog beetje koppijn, maar verder oke
.
Ontopic dan maar. Ik heb een besluit genomen en dat is dat ik vanaf morgen uit eigen initiatief de anti depressiva ga afbouwen. Heb er met mijn ouders over gepraat en die staan ook erachter.
Ik zit nu op 40 mg en vanaf morgen neem ik 30 mg in. Wel bel ik het riagg op om het mede te delen.
Mijn hele slaapritme wordt verstoord door die rotzooi en ik ben ver uit de depressie nu. En ik heb ook sterk het idee dat seroxat niets meer doet met mij.
Volgende maand vraag ik ook weer of de risperdal weer verlaagd kan worden naar 2 mg.
Voor mij is zo min mogelijk medicatie belangrijk. Alleen de depakine wil ik. Ik wil weer een natuurlijk gevoel en mijn eigen ik terug vinden. De medicatie maakt me een heel ander mens en dat vind ik fout.
En als ik alleen depakine inneem voel ik me gewoon beter. Het is ook geen pretje om iedere dag bergen medicatie in te nemen. Vooral niet als je pas 25 jaar oud bent.
quote:ik ben moeilijk hoor
Op zaterdag 15 februari 2003 06:16 schreef yingyang het volgende:[..]
weet je wat ik niet snap ......dat zo'n lieve vrouw zoals jou nog geen relatie heeft met een leuke man. Ik lees altijd zo'n leuke berichten van jou en dan snap ik het gewoon niet.
Maar heel erg bedankt voor het compliment
Lekker uitgeslapen en vrij vandaag
Vanavond de laatste voorstelling.
Ben benieuwd hoe het met mijn dronken medespeler is afgelopen... Hij had in een uurtje 5 wiskey, een wodka en een tequilla shot op, en dat op 15 jarige leeftijd...
Kon hem niet tegenhouden, anders had ik dat zeker al gedaan.
Ging een paar keer bijna plat, uiteindelijk hebben zijn ouders hem opgehaald..
Was wel even eng, want het ging echt niet goed, en iedereen liet me alleen met hem omdat hij aan het kotsen was... alsof IK daar zo goed tegen kan
Maargoed, eind goed al goed, opgehaald, roes uitslapen als het even meezit, en daarna weer op de planken voor een laatste grandioze voorstelling
*bounce*
Ben een beetje in maar dat is meer uit vriendschap dan uit liefde. Ik weet dat je dit niet leest (
), maar ik hou van je om wie je bent, en ik hoop dat ik je nooit meer kwijtraak..... Je zal altijd mijn liefste knuffelbeer blijven
quote:Neuh
Op zaterdag 15 februari 2003 11:23 schreef yingyang het volgende:[..]
Te diep in het glaasje gekeken gisteren
Oh en Yingyang, succes...!
Pfieuw,
tijd om even te gaan uitwaaien op het strand.
quote:Oh heeeeerlijk
Op zaterdag 15 februari 2003 11:33 schreef shmoopy het volgende:
Pfieuw,
quote:Goed idee, dat ga ik vanmiddag ook maar even doen
Op zaterdag 15 februari 2003 11:33 schreef shmoopy het volgende:
Pfieuw,
quote:Meid, doe gek, gooi je haar los.
Op zaterdag 15 februari 2003 12:55 schreef Fogerty het volgende:
Ik ben zowaar mijn bed uitgekomen EN heb boodschappen gedaan. Twee ongelooflijke prestaties!
Hell, misschien ga ik zelfs nog wel wat eten ook
Overigens ga ik mórgen pas naar het strand,
ben nu echt nog te brak.
quote:strand is de mooiste plaats ter wereld
Op zaterdag 15 februari 2003 13:18 schreef Christine het volgende:
Waarom gaat iedereen ineens naar het strand(Wel een goed idee trouwens....)
quote:Omdat je daar al je zorgen even kwijt kan raken. Heerlijk de frisse wind door je kop kan laten gaan, Uren doelloos naar de zee kan kijken en gewoon ontspannen.
Op zaterdag 15 februari 2003 13:18 schreef Christine het volgende:
Waarom gaat iedereen ineens naar het strand(Wel een goed idee trouwens....)
Voel me trouwens best lekker, ga voor het eerst in tijden naar de bios met goede vrienden, thuis is het gezellig omdat m'n broertje jarig is en ik verpest het niet met een slechte stemming . Soms krijg je gewoon het idee dat het misschien allemaal wel goed komt
I'm in luvvvv
(alleen jammer dat ik nu weer met een rotopdracht voor school verder moet...)
Ik moet een oplossing vinden. En snel ook. Ik weet het alleen echt niet meer. Er komen veel te veel externe dingen bij om me voor 100% op mijn grootste probleem te kunnen storten, met als gevolg dat het een zooi is in mijn hoofd.
Maar ik ga mezelf vandaag wel weer onder mijn hol schoppen. Gotta keep movin on.
quote:Anger is an energy
Op zaterdag 15 februari 2003 13:54 schreef k_i_m het volgende:
Maar ik ga mezelf vandaag wel weer onder mijn hol schoppen. Gotta keep movin on.
de middagen dan, ik verveel me dood en er is helemaal niets dat ik kan doen
voel me neerslachtig en onzeker...
waarom echt van het ene op het andere moment? En waarom vandaag?
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 15:22 schreef Faithy het volgende:
ineens was het over, weg, foetsie, onvindbaar, dat goede humeur...voel me neerslachtig en onzeker...
waarom echt van het ene op het andere moment? En waarom vandaag?
Ik voel me wel goed, beetje gespannen voor dinsdag...
Net dingen gehoord die ik niet echt wilde horen, moet het ff op me in laten werken
quote:Met een kleine irritatie jegens f*cking trage hotmail
Op zaterdag 15 februari 2003 15:47 schreef Prins-Punika het volgende:
Wakker en potent
En nu dus kei kapot. Ik heb zlaaaap! Wel een mooie dure jas mee mogen nemen, anders ging ie de container in
De tijd van vriendelijk voor de vorm doen is voorbij, ik heb er nu echt genoeg van...
Vanaf nu wil ik gewoon mezelf kunnen zijn, en min of meer kunnen zeggen wat ik denk en voel, zonder dat ik bang ben om mensen teveel te kwetsen.
Bij elke post word ik meer gekwetst, en of ze dat nou door hebben of niet, ik weet het niet, maar het doet pijn, waarom weet ik niet, na alles wat er gezegd en gedaan is..
het doet godverdomme PIJN, begrijp dat dan!!!!!!!!!
quote:eeehhh ik heb niet alle post van je gevolgd....
Op zaterdag 15 februari 2003 17:33 schreef Faithy het volgende:
ik begin mensen hier te HATEN....De tijd van vriendelijk voor de vorm doen is voorbij, ik heb er nu echt genoeg van...
Vanaf nu wil ik gewoon mezelf kunnen zijn, en min of meer kunnen zeggen wat ik denk en voel, zonder dat ik bang ben om mensen teveel te kwetsen.
Bij elke post word ik meer gekwetst, en of ze dat nou door hebben of niet, ik weet het niet, maar het doet pijn, waarom weet ik niet, na alles wat er gezegd en gedaan is..
Maar dat je voor jezelf opkomt, is aan te prijzen. ( ik had echt geen slechte bedoelingen hoor)
quote:Ik heb het niet mee gekregen maar je moet je niet laten kwetsen door mensen op internet. Je kunt je beter richten op de mensen die je wel liggen.
ik begin mensen hier te HATEN....De tijd van vriendelijk voor de vorm doen is voorbij, ik heb er nu echt genoeg van...
Is nogal onnozel om je te laten kwetsen door iemand die achter de pc zit ver van je vandaan.
Een tijd geleden vatte ik ook alles persoonlijk op en begon ik bepaalde figuren te haten op het net. Maar dat doe ik dus niet meer.
Ik richt me alleen nog maar op de goede mensen die internet op een juiste manier gebruiken en niet misbruiken. En misschien doen ze het ook niet eens bewust, soms is tekst niet alles zeggend. Een beetje luchtiger kijken ernaar is misschien een optie.
laat je niet kisten
haten is ook groot woord, maar hekel... das misschien beter... antipathos..
quote:Dat wist ik niet. Ik wist niet dat je die mensen in het echt ook kent. Dat maakt het wat moeilijker idd. Ik ken hier niemand in real life. Voor zover ik weet dan
Op zaterdag 15 februari 2003 17:43 schreef Faithy het volgende:
ik ken de mensen wel degelijk irl...haten is ook groot woord, maar hekel... das misschien beter...
antipathos..
Maar dan nog kun je het beste uitpraten denk ik. En als ik jou was zou ik gewoon lekker door blijven posten en zeggen wat je denkt en voelt en wilt. Geen rekening met anderen houden zou ik dus.
Het is jou leven ook.
Verder erg koud........ alsof de koud in m'n botten zit.... ga zo lekker voor de kachel zitten en niet meer naar buiten vandaag..........
Vredig gevoel........
Vandaag doe ik zondigen. Heb een fles wijn geopend omdat ik mezelf wil belonen met het feit dat ik persoonlijk aan het groeien ben. En omdat ik geen wiet en andere drugs gebruik.
Een flesje maar
quote:Faithy babe adem in adem uit
En ga eerst eens aan jezelf denken en laat hem ffies links liggen. ( het is makkelijker gezegt dan gedaan maar toch _)Doe wat het beste is voor jezelf. Neem het van me aan
quote:Faithy, probeer je niet al te gekwetst te voelen door wat sommige mensen
In ieder geval
voor jou,
en je mag me altijd mailen..
(Sorry dat was Wolkje, op Cloudchasers account)
[Dit bericht is gewijzigd door cloudchaser op 15-02-2003 18:32]
ik heb een zondag idee...de hele dag nog helemaal niets gedaan...nog niet eens buiten geweest, ik ga zo maar een stuk met de hond lopen denk ik....
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:22 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik probeer vrolijk te zijn, wil alleen niet lukken....kheb vandaag nog geen 1x gelachen...en normaal loop ik altijd met een lach op me gezicht....ik heb een zondag idee...de hele dag nog helemaal niets gedaan...nog niet eens buiten geweest, ik ga zo maar een stuk met de hond lopen denk ik....
En daarna weer fris en fit terug keren tussen de 4 muren
En niets helpt ertegen, geen pil, geen middagdutje.... Zielig he .
En ik ga lekker toch . Eten moet toch gebeuren, of ik dat nou hier doe of daar
.
quote:Beterschap!!!
Op zaterdag 15 februari 2003 18:35 schreef Moonah het volgende:En nu voel ik me gvdgvdgvd nog steeds ziek
.
quote:Dankje
Op zaterdag 15 februari 2003 18:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Beterschap!!!
quote:He jij ook al (dat keel pijn en neus vol snot gedeelte dan he helaas
Op zaterdag 15 februari 2003 18:35 schreef Moonah het volgende:
Ik heb dadelijk een etentje met 5 meiden.
Daar heb ik dus de hele week al zin in.
En nu voel ik me gvdgvdgvd nog steeds ziek.
Kutzooi. Hoofdpijn, keelpijn, mijn neus zit vol (SNOT welteverstaan).En niets helpt ertegen, geen pil, geen middagdutje.... Zielig he
.
En ik ga lekker toch. Eten moet toch gebeuren, of ik dat nou hier doe of daar
.
Zo maar een warme douche nemen ofzo.
quote:Groot gelijk
Op zaterdag 15 februari 2003 18:35 schreef Moonah het volgende:
En ik ga lekker toch. Eten moet toch gebeuren, of ik dat nou hier doe of daar
.
en ik voel me een stuk beter!!
quote:Ik heb ook 20 minuten gewandeld buiten met mijn hond:) Doet goed!!!!. Helemaal koud gezicht had ik toen ik terug kwam ook
Op zaterdag 15 februari 2003 19:14 schreef Ilsjuhh het volgende:
net ff lekker met de hond gewandelt dus...helemaal rooie wangen van de kou, heerlijk...en ik voel me een stuk beter!!
Voel me weer wat frisser en het eten dat zwaar op de maag lag is weer gezakt
Doet goed om ff in de frisse lucht te lopen
quote:Ik zou d'r bijna een hond om nemen......
Op zaterdag 15 februari 2003 19:42 schreef yingyang het volgende:[..]
Ik heb ook 20 minuten gewandeld buiten met mijn hond:) Doet goed!!!!.
quote:Heel veel plezier ermee
Op zaterdag 15 februari 2003 20:07 schreef Tally het volgende:
Ik ben moe.. Mn handen liggen open.. Gister de sleutel gekregen.. En zijn vandaag begonnen met slopen, breken en verven.. Nog een lange weg te gaan kwamen we vandaag achter MAAR na regen komt zonneschijn.. Dus moet het wel een plaatjes worden
In my mind, I'm feeling fine.
Ik heb net alle gegevens van m'n net gekochte domein binnen gekregen, waar ik ongeveer 10 dagen op heb gewacht.
I'm so in
quote:Zo makkelijk is het niet hoor. Een hond roept ook verplichtingen op. Maar het is gewoon lekker als je buiten met een hond kunt lopen en dan gewoon de hond de weg laten kiezen. Doelloos rondlopen en nadenken over van alles.
Op zaterdag 15 februari 2003 20:06 schreef Christine het volgende:[..]
Ik zou d'r bijna een hond om nemen......
Een hond hebben heeft wel voordelen En het is een goede kameraad waar ik naar toe ga als ik me rot voel
Mijn hond is er altijd en is altijd neutraal
Nooit zal ie zeggen dat ik het fout doe. Hij is er altijd gewoon
quote:Kop Op
Op zaterdag 15 februari 2003 20:16 schreef Riann het volgende:
Weer ff shit
Denk aan je positieve kanten, want die heb je ongetwijfeld! Laat de rest gewoon lullen!
quote:Ik doe met je mee.
Op zaterdag 15 februari 2003 20:16 schreef Riann het volgende:
Weer ff shit
quote:ik geloof dat je zolangzamerhand toch wel beter moet weten meis, je bent een schat vergeet dat niet
Op zaterdag 15 februari 2003 20:49 schreef DuchessX het volgende:
Gekwetst, in de steek gelaten, onbegrepen.Heel eenzaam en kwetsbaar.
quote:euhm als je geen zin hebt in dit "gezannik", waarom lees je dit topic dan??
Op zaterdag 15 februari 2003 21:30 schreef fatima het volgende:
-edit-quote verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 16-02-2003 20:10]
quote:Het valt mij op Ilsjuh en blijkbaar is het tijd om te reageren, wat heb je aan die onzin? Veren in elkaars reet steken en gewoon doorgaan, een dikke vette schop dat moeten ze hebben, we leven in een walhalla en niemand schijnt dat te zien laat staan waarderen.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:32 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
euhm als je geen zin hebt in dit "gezannik", waarom lees je dit topic dan??
quote:Daar is de Klaagbaak voor.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:39 schreef fatima het volgende:[..]
Het valt mij op Ilsjuh en blijkbaar is het tijd om te reageren, wat heb je aan die onzin? Veren in elkaars reet steken en gewoon doorgaan, een dikke vette schop dat moeten ze hebben, we leven in een walhalla en niemand schijnt dat te zien laat staan waarderen.
Met dat gemekker steek je al die andere zwerfkeien aan met als gevolg een beetje heimatsloos zitten rollebollen in het vagevuur, ga wat doen, zoek wat je talent is en buit dat uit ipv hiet te zitten grienen om iets onherstelbaars, zolang dit nog gaande is kunnen we de antie oorlogdemonstraties wel op ons buik schrijven.
ontopic: beter
En Dark "hmm, hoe zal ik mijn stemming nu weer eens omschrijven?" Elf c.s., probeer elkaar nu eens niet zo krampachtig uit het moeras van het ongelijk te trekken, en geef toe dat deze topicreeks toch wel een beetje een zielige vertoning is.
quote:mensen uiten zich hier, snap niet wat daar mis mee is, als je je eraan ergert kom je hier toch niet?
Op zaterdag 15 februari 2003 21:44 schreef Fritz_Wunderlich het volgende:
Ik voel me wonderbaarlijk goed.En Dark "hmm, hoe zal ik mijn stemming nu weer eens omschrijven?" Elf c.s., probeer elkaar nu eens niet zo krampachtig uit het moeras van het ongelijk te trekken, en geef toe dat deze topicreeks toch wel een beetje een zielige vertoning is.
en hoe zal ik mijn stemming nu weer omschrijven? <grin> dwaas
Door dat te doen relativeer je al heel veel,
en dat is soms hard nodig.
quote:-edit- Je kunt je ongenoegen ook wat genuanceerder uiten, fatima
Op zaterdag 15 februari 2003 21:40 schreef DarkElf het volgende:
lucht het op fatima?
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 16-02-2003 20:11]
Ik overidealiseer niks, maar de uiteindelijke oorsprong van wat mensen verpakken als zijnde "hun geluk" valt me vies tegen.
Ik snap niet dat mensen elkaar zolang dwars blijven zitten, om dubieuze redenen. Ja, ze "houden" van elkaar. Leuk, als je elke avond ruzie hebt. Leuk, als de 1 complexen krijgt door het gedrag van de ander. En dan nog zeggen dat het niet aan jezelf ligt. Maar het ligt ook niet aan de ander.
En ondertussen kwijnt er een prima stel mensen weg.
Waarom? Omdat ze niet alleen durven zijn. Omdat ze geen zin hebben in het huishouden. Om de kinderen. Omdat ze denken dat ze nooit meer iemand anders kunnen vinden. Omdat het zo vertrouwd is .
En dan probeer ik daartussen ook nog eens een beetje uit te vinden of ik nog ergens een bij mij aansluitende ziel kan vinden. Ik geef het op. Ik blijf wel in m'n eentje lekker verder dromen over mensen die elkaar gelukkig maken omdat het zo is. En niet omdat ze denken dat het zo hoort.
quote:Oh Kimmie die opeens menselijk gaat doen...
Op zaterdag 15 februari 2003 22:03 schreef k_i_m het volgende:
The magic is gone. Misschien is het er wel nooit geweest.
Misschien heb ik het wel jarenlang gefantaseerd. Misschien heb ik wel gehoopt dat het bestond. Misschien heb ik wel teveel ouwe films gekeken.Ik overidealiseer niks, maar de uiteindelijke oorsprong van wat mensen verpakken als zijnde "hun geluk" valt me vies tegen.
Ik snap niet dat mensen elkaar zolang dwars blijven zitten, om dubieuze redenen. Ja, ze "houden" van elkaar. Leuk, als je elke avond ruzie hebt. Leuk, als de 1 complexen krijgt door het gedrag van de ander. En dan nog zeggen dat het niet aan jezelf ligt. Maar het ligt ook niet aan de ander.
En ondertussen kwijnt er een prima stel mensen weg.
Waarom? Omdat ze niet alleen durven zijn. Omdat ze geen zin hebben in het huishouden. Om de kinderen. Omdat ze denken dat ze nooit meer iemand anders kunnen vinden. Omdat het zo vertrouwd is.
En dan probeer ik daartussen ook nog eens een beetje uit te vinden of ik nog ergens een bij mij aansluitende ziel kan vinden. Ik geef het op. Ik blijf wel in m'n eentje lekker verder dromen over mensen die elkaar gelukkig maken omdat het zo is. En niet omdat ze denken dat het zo hoort.
Het enige probleem is dat ik hartstikke verkouden/grieperig ben, en daardoor m'n stem kwijt ben... Net nu ik ff mee wilde blèren met allerlei vrolijke liedjes... Grrrr
quote:Na een uitermate succesvolle geklysmatiseerde uitbraak, moest ik dit even uit de bovenkamer persen.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:07 schreef fatima het volgende:[..]
Oh Kimmie die opeens menselijk gaat doen...
Kom op schijnheil, als ik mij ergens aan erger is het wel aan jouw gedrag op dit forum, angst en hellenpijn, jaja, als je de boel maar kan manipuleren he miss FOK!.
Je bent net zo erg als al die onheilsprofeten hier alleen in een ander jasje, een nogal verwend jasje.
Ik zal het nooit meer doen. Kusje? .
quote:Okay shmoop, groet Cora van me en tabe.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:09 schreef shmoopy het volgende:
Fatima, zo is het wel weer genoeg.
quote:Stoer is niet het goede woord Vlensepens, ik heb eindelijk eens wat energie die moet je toch benutten tot in het uiterste? Niks stoers aan, gewoon levendig. Poeperd.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:15 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Oei, wat zijn we stoer vandaag.
quote:Zeer goed. Er zijn een hoop topics waarin dat soort energie uitstekend tot zijn recht zou komen!
Op zaterdag 15 februari 2003 22:23 schreef fatima het volgende:[..]
Stoer is niet het goede woord Vlensepens, ik heb eindelijk eens wat energie die moet je toch benutten tot in het uiterste? Niks stoers aan, gewoon levendig. Poeperd.
Flame on! .
quote:Niet in R&P.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:30 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Flame on!.
En nu wil ik weer ontopic.
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 22:31 schreef tong78 het volgende:
Ik voel me incompleet.
Ik voel me lekker vandaag trouwens.
quote:Snij van wal ouwe pik, ik voel mij trouwens zeer goed.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:51 schreef Vlensso_di_Vosso het volgende:
Mijn systeem crashte daarnet, maar hier ben ik weer om jullie te verblijden met mijn messcherpe inzichten..
quote:* ook nieuwsgierig is
Op zaterdag 15 februari 2003 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Hmz... Ff het topic doorgelezen, en ik maak me een beetje zorgen om Faithy... Beeb, ik hoop dat je je weer beter voelt. Als je dit leest, laat dan even weten hoe het met je gaat![]()
Voel me dus nu behoorlijk klote
Mensen oordelen uit onzekerheid, dat is de mens eigen. Beter niet oordelen over mensen die onzeker zijn.
Forgive them father for they know not what they do...
Komt uit de bijbel maar laat dat je niet afschrikken, er zit wel wat in.
Ik voel me beetje moe, beetje eenzaam...
Vervelend voor hen die op het verkeerde spoor zitten, maar kwalijk kun je het hen niet nemen...
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:28 schreef SolidArt het volgende:
Ik voel me echt supermoe.. Ik heb zo'n zin om lekker in m'n bed te gaan liggen en lang te slapen.. En dat ga ik zo ook maar es doen
quote:En nu voel ik me rustig, hoopvol.. beetje blij.
Op vrijdag 14 februari 2003 23:06 schreef arjens het volgende:
Dood en dood moe... ga zo naar bed... verliefd... maar teleurgesteld ook verlangend naar morgen...lekkere mix heh
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:55 schreef miss_bleu het volgende:
Voel me dus nu behoorlijk klote
quote:zelfde hier
Op zaterdag 15 februari 2003 23:33 schreef Christine het volgende:[..]
* ook nieuwsgierig is
quote:Deed jij dat maar, dan plaatste jij ook niet van die domme postings.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:46 schreef fatima het volgende:[..]
ik zou mij doodschamen.
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 16-02-2003 01:25]
quote:Er werden in het recente verleden mensen voor mindere uitspraken ge-edit.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:31 schreef shmoopy het volgende:[..]
Niet in R&P.
She made her point.En nu wil ik weer ontopic.
quote:Omdat ik het zat ben me kwetsbaar op te stellen om vervolgens onderuit gehaald te worden.
Op zondag 16 februari 2003 00:13 schreef shmoopy het volgende:
Duch, waarom haal je je post nou weg?
Ik ben dus boos.
Je hebt trouwens mail.
Nu na een verjaardag met bijna alleen maar perfecte stelletjes die zich onperfect durven te uiten....verdrietig...alleen en een hele foute heimwee naar een paar jaar geleden...
quote:Sterkte er mee
Op zondag 16 februari 2003 01:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hele dag al onrustig.Nu na een verjaardag met bijna alleen maar perfecte stelletjes die zich onperfect durven te uiten....verdrietig...alleen en een hele foute heimwee naar een paar jaar geleden...
Ga nu is ff op #Fok koekeloeren naar mensen
En het vriendelijke verzoek of fatima met haar lompe olifantenpoten kan optiefen uit dit topic.
Ontzettend nuchter, beetje verward, gekwetst door iemand, beetje verdrietig, ook machteloos tegenover haar gevoelens, maar ik kan toch ook wel weer gewoon vrolijk zijn als ik er niet langer over nadenk. Wat eigenlijk ook niet nodig is, want ik ben er voor mezelf wel uit op zich. Ik lijk haar niet te kunnen helpen, ze moet het echt zelf doen. Ik ga het zoals gewoonlijk weer snel uit mijn hoofd zetten en vrolijk verder?
meisje wilde met mij vreemdgaan, zonde dat haar vriend 2 meter verderop stond.
Ander meisje wilde wel met me neuken vertelde ze me via sms.
En ik kwam uit klasgenootje tegen waar ik 12 jaar mee in de klas heb gezeten.
een woord: Topavond!
ontzettend genoten
Laatste tijd ben ik alleen maar bezig voor andere mensen, zij zijn dan gelukkig maar ik niet... waarom doe ik het eigenlijk nog.. Nobody cares and that hurts..
en dan ook nog een droom gehad waarbij ik een heel naar bijgevoel had toen ik wakker werd...
Dromen moet leuk zijn (en niet alleen dromen....)
quote:Weet je dat wel zeker ?
Op zondag 16 februari 2003 10:24 schreef yingyang het volgende:
Voel me gezond en fijnHelemaal uitgeslapen en zin om iets leuks te doen
quote:Yep
Op zondag 16 februari 2003 10:53 schreef tong80 het volgende:[..]
Weet je dat wel zeker ?
Heb nergens last van vandaag. Voel me zo gezond als een vis
Voel me vrij en gezond
quote:Ik vind dit een onrustbarend bericht.
Op zondag 16 februari 2003 10:55 schreef yingyang het volgende:[..]
Yep
Heb nergens last van vandaag. Voel me zo gezond als een vis
Voel me vrij en gezond
quote:valt wel mee hoor
Op zondag 16 februari 2003 10:57 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik vind dit een onrustbarend bericht.
Ik pas de regels van het taoisme toe. Ik sta op relaxed zonder me druk te maken wat de dag brengt enzo. Lekker rustig ontspannen zonder stress. Met een bak koffie erbij en een sigaret
Stress-loos door het leven gaan wil ik
quote:Go for it.
Op zondag 16 februari 2003 11:07 schreef yingyang het volgende:
Stress-loos door het leven gaan wil ik
quote:Ik doe mijn uiterste best om zo ontspannen en relaxed mogelijk te zijn
Op zondag 16 februari 2003 11:11 schreef tong80 het volgende:[..]
Go for it.
Gewoon met de flow gaan. Met de stroming mee en niet tegen de stroming in.
Lekker relaxed dus
Eerst maar eens flink opruimen hiero, dat leidt wel af.
quote:Mini, je bent een schatje
Op zaterdag 15 februari 2003 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Hmz... Ff het topic doorgelezen, en ik maak me een beetje zorgen om Faithy... Beeb, ik hoop dat je je weer beter voelt. Als je dit leest, laat dan even weten hoe het met je gaat![]()
Gisteren laatste toneel avond gehad, ging erg goed, op 1 lachbui van mij, midden op het toneel na...
Gelukkig kon het publiek èn de regiseur er ook om lachen, want het was niet mijn fout, maar die van mn tegenspeler:
Hij moest bij mij een ketting van mn nek afscheuren, en deze naar het balkon gooien.
Hij trok de ketting kapot, deze bleef wel om mijn nek hangen, dat besefte hij pas toen hij wilde gooien, toen pakte hij hem voor de 2e keer, gooide hem tegen het plafond aan, om vervolgens, toen hij af moest, dat ding op zn kop kreeg.
Mijn 'hofdame' had het al niet meer, en toen ik haar aan moest kijken was het gebeurd...
Kreeg aan het einde een hele mooie speach van de regiseur, die me echt heel veel goed gedaan heeft.
Niet alleen over mijn acteerwerk, maar ook over de persoon die er achter deze cleopatra schuilde.
Stond gewoon te janken.
Verder, mijn leventje is een grote puinhoop.
Het ene moment ben ik vrolijk en voel ik me goed, en zomaar, ineens van het ene op het andere moment is het weg en onvindbaar.
Dit kan komen door kleine dingetjes, maar vaak ook gewoon door helemaal niets, echt, van het ene op het andere moment.
Nu is toneel afgelopen, zie ik mijn knuffel een stuk minder, heb ik niet zo veel meer te doen, buiten school dan, en ben ik bang dat ik net als vorig jaar weer in een soort gat val....
Het gaat allemaal goed komen, daar vertrouw ik op, maar de weg ziet er nu nog zo oneindig uit.....
Bedankt lieve mensen, jullie weten niet hoeveel deze virtuele bedoening voor mij betekent
Daarna ben ik weer beschikbaar voor FOK!
quote:Ik zie in jou niet echt een snel-boos-word persoontje, dus ik denk dat diegene waar je boos op bent, t wel echt verbruid heeft
Op zondag 16 februari 2003 13:06 schreef miss_bleu het volgende:
Enorm boos maar dan ook echt heeeeel kwaad.
Tis maar goed dat die persoon vanavond pas weer zie en ik ben bang dat ik dan nog heeeeeel boos ben op haar
Voel me nuchter en lekker in mijn vel zittend.
Heb nergens zin in maar zo rond hangen en niks doen (terwijl ik nog moet beginnen met leren voor een hertentamen voor morgen) maakt me ook niet blij... Een paar maanden geleden had ik mezelf nog gedwongen iets te gaan doen voor school, had ik mezelf nog in enige mate gemotiveerd op wat voor manier dan ook, maar ik kan het niet meer en ik heb er geen zin meer in...en het ergste...het kan me nauwelijks wat schelen.....
Ik moet iets gaan doen, want hier alleen zitten en me vreselijk alleen voelen maakt het alleen maar erger....maar wat...
Voor de rest is het lekker weer en ik =
maar dat wisten jullie ondertussen wel
liefs racoon
wolkje hoe is het?
quote:Ach er heeft iemand alleen maar zijn auto compleet kapot gereden
Op zondag 16 februari 2003 13:21 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Ik zie in jou niet echt een snel-boos-word persoontje, dus ik denk dat diegene waar je boos op bent, t wel echt verbruid heeft
Naja, hopelijk lucht t je vanavond wel op
voor de duidelijkheid gaat om de vriend van me zusje en me nichtje wat hier in huis woont en in het weekend thuis zit en dat kreng krijg ik vanavond wel.
En als ik boos en kwaad ben dan ben ik dat ook heeeel erg
als ik vandaag dus wat krengerig over kom sorry alvast
quote:*bloos*
Op zondag 16 februari 2003 11:55 schreef Faithy het volgende:[..]
Mini, je bent een schatje
quote:Dat stukje had ik geschreven kunnen hebben
Verder, mijn leventje is een grote puinhoop.
Het ene moment ben ik vrolijk en voel ik me goed, en zomaar, ineens van het ene op het andere moment is het weg en onvindbaar.
Dit kan komen door kleine dingetjes, maar vaak ook gewoon door helemaal niets, echt, van het ene op het andere moment.
Trouwens, wanneer gaan wij nou eens meeten?
Voel me nu (tien minuten na thuiskomst) werkelijk perfekt
verder wel goed, alleen ik moet vanavond nog een stuk gaan hardlopen om mn conditie een beetje op te krikken, en daar heb ik momenteel niet zo`n zin in
quote:zo snel mogelijk lieverd
Op zondag 16 februari 2003 14:22 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
*bloos*
[..]Dat stukje had ik geschreven kunnen hebben
Het enige dat er een beetje tegen helpt is je vastklampen aan de goede momenten, en zorgen dat je altijd iets hebt om naar uit te kijken, al is het maar een avondje met vrienden ofzo... Het helpt om je uit de sleur te trekken, en het verlicht de slechte buien een beetje...
Trouwens, wanneer gaan wij nou eens meeten?
Vandaag is een kutdag, ga maar zo snel mogelijk voorbij, morgen weer beter
Pfff, dat was me het nachtje weer wel.. Vanavond wel vroeg m'n bedje in.
Wou dat ik nu door een 'elfjesbos' wandelde.....
*zwijmel*
*gedichten idee krijgt*
quote:Och, voelden alle vrouwen zich maar Tori Amos achtig.
Op zondag 16 februari 2003 16:02 schreef Faithy het volgende:
Tori Amos achtigWou dat ik nu door een 'elfjesbos' wandelde.....
*zwijmel*
*gedichten idee krijgt*
.
quote:
Op zondag 16 februari 2003 16:18 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Och, voelden alle vrouwen zich maar Tori Amos achtig.
.
* Grooviee17 is echt helemaal verliefd
quote:Dan zou het een bijzonder mooie wereld zijn.
Op zondag 16 februari 2003 16:18 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Och, voelden alle vrouwen zich maar Tori Amos achtig.
.
quote:
Op zondag 16 februari 2003 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
Asociaal uitgeslapen na een gezellige stonede avond/nacht, wakker geworden met een zonnetje op ons bed en nu zit ik alweer lekker te relaxen en wacht er straks een ontbijtje op me :0
I feel goood
Ik voel me verder nog steeds vrolijk..heb mijn opdracht voor school bijna af en ga vanavond lekker de hele avond tv kijken in mijn bed
quote:Hang on!!!
Op zondag 16 februari 2003 17:04 schreef Wolkje het volgende:
Jahoor.. de 'familie' , inclusief hij is er weer.. fijn
quote:Dank je
Op zondag 16 februari 2003 17:13 schreef Tania18 het volgende:[..]
Ik word altijd vrolijk van jouw berichtjes in dit topic
quote:Het klinkt allemaal zo geforceerd, SEMTEX. Ben je ergens bang dat je terugvalt in een depressie, of zoiets?
Op zondag 16 februari 2003 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
Asociaal uitgeslapen na een gezellige stonede avond/nacht, wakker geworden met een zonnetje op ons bed en nu zit ik alweer lekker te relaxen en wacht er straks een ontbijtje op me :0
I feel goood
quote:Mag ik vragen waar die reactie op slaat ???En misschien klinkt het wel geforceerd , ik denk als je in therapie hebt gezeten altijd wel bang bent voor een terugval maar juist de wetenschap hoe je geweest bent in de ergste periode , zorgt dat je het niet uit de hand moet laten lopen , en ja inderdaad dan zullen sommige dingen best geforceerd worden omdat je juist er tegen vecht .
Op zondag 16 februari 2003 17:38 schreef Ork het volgende:[..]
Het klinkt allemaal zo geforceerd, SEMTEX. Ben je ergens bang dat je terugvalt in een depressie, of zoiets?
quote:Nouja, geen reden om boos te worden. Laatst op de chat hadden we het er met meerdere mensen over dat het wat geforceerd overkwam. Kan toch best? En als mensen echt in een dal hebben gezeten is het best begrijpelijk dat ze uit alle macht proberen niet terug te vallen.
Op zondag 16 februari 2003 17:43 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Mag ik vragen waar die reactie op slaat ???
quote:Waarom? Is het geen begrijpelijke vraag, ik denk dat vrijwel iedereen die hier post bang is om terug te vallen in een depressie
Op zondag 16 februari 2003 17:49 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Was niet echt een boze reactie hoor , maar vond het wel raar dat die reactie erineens kwam .
Maar goed, even proberen dit gevoel vast te houden ..
quote:Nu ja, ik ben simpelweg nieuwsgierig...
Op zondag 16 februari 2003 17:51 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Vond het gewoon nogal direct naar degene toe en dat voelde bij mij gewoon niet zo lekker aan .
quote:Dank je
Op zondag 16 februari 2003 17:13 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Hang on!!!
Probeer je niet mee te laten slepen meis...
*denk aan je....*
quote:
Op zondag 16 februari 2003 18:30 schreef FLIPNEUS het volgende:
*blij*. Ik voel me echt supergoed.
quote:Waarom
Het klinkt allemaal zo geforceerd, SEMTEX. Ben je ergens bang dat je terugvalt in een depressie, of zoiets?
Ik denk dat SEMTEX heel goed weet hoe de andere kant aanvoelt en daarom extra geniet van het feit dat ze zo gelukkig is met haar vriendje en huidige leven.
Ik vind het fantastisch om te lezen hoe zij haar geluksmomenten kan waarderen en voelen.
bang dat als ik 8 maart naar meeting ga, dat ik dan niet ben zoals ze verwachten
dat ut 1 grote teleurstelling is ofzo...
en dat ze dan niks meer met me te maken willen hebben enzo...
[Dit bericht is gewijzigd door VixenFromHell op 16-02-2003 18:37]
quote:Niet zo doemdenken, ik heb je een keer gemeet en toen vond ik je echt schattig.
Op zondag 16 februari 2003 18:35 schreef VixenFromHell het volgende:
* VixenFromHell is een beetjuh bang...bang dat als ik 8 maart naar meeting ga, dat ik dan niet ben zoals ze verwachten
quote:Dan ga je niet
* VixenFromHell is een beetjuh bang...bang dat als ik 8 maart naar meeting ga, dat ik dan niet ben zoals ze verwachten
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 16-02-2003 18:41]
quote:Idem!!
Op zondag 16 februari 2003 18:36 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Niet zo doemdenken, ik heb je een keer gemeet en toen vond ik je echt schattig.
Ze zullen zeker onder de indruk zijn.
quote:
en dat ze dan niks meer met me te maken willen hebben enzo...
Meteen heb ik ingegrepen en me op iets anders gericht. Andere fijne gedachtes opgeroepen en even later was het weer weg
Op het Riagg erover praten lukt me niet goed. Vooral niet met de spw want dan gaat ze heel overdreven en dom doen en heeft ze het meteen over medicatie verhogen. Dit terwijl het best onschuldig is maar wel vervelend.
Dat mens moet zich niet zo aanstellen Dat vertel ik haar de volgende keer ook. Ik wil een gesprek tussen twee volwassenen en tussen 2 mensen die zowat op gelijke hoogte zitten. En niet dat ze meteen het ergste denkt als ik met iets kom.
Echt professioneel komt ze niet over. Maar ik breng het niet om die manier. Ik zal alleen zeggen dat ze me normaal moet behandelen.
quote:ik hou het er maar op dat dat dan jaloezie is
Op zondag 16 februari 2003 17:48 schreef Fogerty het volgende:Laatst op de chat hadden we het er met meerdere mensen over dat het wat geforceerd overkwam.
Oh nog een tip: als je denkt dat het zo geforceerd is, pluis de Linehantheorie van Marsha Linehan er eens op na en ontdek dat je deze manier van leven die ik leid totaal zelf in de hand kunt hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 16-02-2003 20:18]
quote:Dat lijkt me ook het beste idd
Op zondag 16 februari 2003 20:15 schreef SEMTEX het volgende:
ik hou het er maar op dat dat dan jaloezie is
quote:Nee, totaal niet. IK ben gelukkig, ik heb de liefde van mijn leven gevonden, mijn leven is weer op de rails, het is echt niet altijd 1 blije bedoening in mijn leven, maar ik kan me tenminste vasthouden aan de goede dingen in het leven, ik GENIET en daarom zal ik niet meer terugzakken in mijn oude leven en daar ben ik ook zeker niet bang voor.
quote:Voor mij kom je niet geforceerd over
Op zondag 16 februari 2003 20:15 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ik hou het er maar op dat dat dan jaloezie is
Je kan gewoon genieten met wat je hebt en dat vind ik goed. Ga zo door zou ik zeggen en trek je niets aan van mensen die vanachter hun computer een of ander fout oordeel vellen. Ze kennen jou niet eens en weten niet hoe jij denkt en hoe jij in het leven staat.
Go on girl
quote:Ach ja, het is fokkers-eigen dat ze altijd hun mening over een ander klaar hebben, ook al kennen ze je totaal niet
Op zondag 16 februari 2003 20:17 schreef Fogerty het volgende:[..]
Dat lijkt me ook het beste idd
Heerlijk uitgewaaid met de shmoopies op het strand vandaag,
schelpen gezocht, visje gegeten.
Hier gaan we maar een gewoonte van maken.
quote:Vreemd is dat ja, maargoed, jij trekt je daar uiteraard helemaal niets van aan zo zien we wel weer
Op zondag 16 februari 2003 20:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ach ja, het is fokkers-eigen dat ze altijd hun mening over een ander klaar hebben, ook al kennen ze je totaal niet
quote:Nogmaals: bepaalde mensen zoeken altijd iets om over te zeiken. Als je zoals sommige mensen hier het lange tijd gewoon moeilijk hebt en dat laat merken ben je een negatieveling en als je eens laat merken dat je gewoon geniet van het leven en dat je gelukkig bent (en dat ben ik!) dan kom je weer 'geforceerd' over. Zo zoeken ze toch altijd iets..
Op zondag 16 februari 2003 20:19 schreef yingyang het volgende:[..]
Voor mij kom je niet geforceerd over
Ik vind gewoon dat je positief in het leven staat en kan genieten van het leven. En dat mag toch ook. Is helemaal niets mis mee. Hoezo geforceerd vraag ik me dan af
Je kan gewoon genieten met wat je hebt en dat vind ik goed. Ga zo door zou ik zeggen en trek je niets aan van mensen die vanachter hun computer een of ander fout oordeel vellen. Ze kennen jou niet eens en weten niet hoe jij denkt en hoe jij in het leven staat.
Go on girl
quote:Ik word er een beetje moe van Fogerty. Leven en laten leven. Bemoei je toch eens met je eigen leven.
Op zondag 16 februari 2003 20:21 schreef Fogerty het volgende:[..]
Vreemd is dat ja, maargoed, jij trekt je daar uiteraard helemaal niets van aan zo zien we wel weer
quote:Oh.. heerlijk
Op zondag 16 februari 2003 20:21 schreef shmoopy het volgende:
Okee.Heerlijk uitgewaaid met de shmoopies op het strand vandaag,
schelpen gezocht, visje gegeten.
Hier gaan we maar een gewoonte van maken.
quote:Op die momenten is het belangrijk dat je weet dat je goed bezig bent voor jezelf en dat je weet dat je schijt moet hebben aan wat anderen vinden en zeggen
Op zondag 16 februari 2003 20:21 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Nogmaals: bepaalde mensen zoeken altijd iets om over te zeiken. Als je zoals sommige mensen hier het lange tijd gewoon moeilijk hebt en dat laat merken ben je een negatieveling en als je eens laat merken dat je gewoon geniet van het leven en dat je gelukkig bent (en dat ben ik!) dan kom je weer 'geforceerd' over. Zo zoeken ze toch altijd iets..
Anderen moeten maar meer naar zichzelf kijken en zich niet zozeer focussen op wat anderen doen.
Iedereen heeft zijn eigen leven en daar moet men maar respect voor hebben.
Ik trek me ook niet meer zoveel aan wat anderen vinden van mij. Zolang ik zelf maar het idee heb dat ik het goed doe en zolang ik mezelf maar goed voel vind ik het best.
Ik voel me trouwens weer erg ok! Lekker chinese roerbak gegeten door lief en daarna heerlijk op de bank gehangen! Ik heb weekend en dat is merkbaar!
Alle rotzooi van me afgeschreeuwd en een lekker sigaretje gerookt. Moet me niet zo opwinden en alles gewoon op me af laten komen, het kan eigenlijk alleen maar beter gaan ipv slechter
quote:Fogerty, ik hoop dat jij ook nog een keer het licht ziet!
Op zondag 16 februari 2003 20:21 schreef Fogerty het volgende:[..]
Vreemd is dat ja, maargoed, jij trekt je daar uiteraard helemaal niets van aan zo zien we wel weer
Ik kan je wel het nummer geven van mijn psychotherapeut?
Verricht echt won-de-ren! Bij iedereen! Er is nog nooit iemand geweest waarbij dezelfde theorie niet opging! Heus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |