Eens, maar ja dan moet je dus 24 uur bij kopen. Dan zit je dus aan 7-24 of 6-23 en dan een uurtje later eindigen op de vrijdag.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:09 schreef Tussle266 het volgende:
Van mij hadden ze die weekenddienst wel mogen inruilen voor beginnen om 8.00. Of 6.00.
Een weekje 7-24 was best prima geweest. Volgens mij hebben we dat in het verleden ook gehad. Aan de andere kant maakt het ook niet zoveel uit, want het is ook weer niet heel hoogstaand. Vanmorgen opstarten na vakantie zou gewoon beter zijn gegaan als ze gelijk waren begonnen met nummertjes afroepen. Beetje een tegenvaller dat ze dat niet voor me over hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar ja dan moet je dus 24 uur bij kopen. Dan zit je dus aan 7-24 of 6-23 en dan een uurtje later eindigen op de vrijdag.
waterboarding, waterboardingquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:34 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb gisteravond de keuzelijst nog even onderzocht. Als we in een andere simulatie hadden geleefd had er echt een hele goede lijst uit kunnen komen. In weer een andere simulatie had deze lijst ook voor een kwart uit carnavalskrakers kunnen bestaan. Aangezien ik uit een deel van het land kom waar carnaval op dezelfde sympathie als waterboarding kan rekenen, ben ik toch wel blij dat dat in ieder geval niet gebeurd is.
Niet mee eensquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:48 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje Frans Bauer, toch nog een carnavalskraker.
Edit: oh nee, het is een andere. Nou ja, alle Rammsteins lijken op elkaar.
Anne Clark is wel herkenbaar toch?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:48 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje Frans Bauer, toch nog een carnavalskraker.
Edit: oh nee, het is een andere. Nou ja, alle Rammsteins lijken op elkaar.
Mwah, vind ik wel meevallen. Er staat meer elektronica in over het algemeenquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:36 schreef Tussle266 het volgende:
Best verrassend dat Watercolour in de lijst nieuwe stijl heeft weten te overleven.
Ja maar wel voornamelijk uit de categorie Harris/Frequencies/Guetta toch? Daar vind ik Pendulum niet direct op aansluiten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, vind ik wel meevallen. Er staat meer elektronica in over het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |