dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 24 december 2023 19:32 schreef Hangbeest het volgende:
Alcohol is gelegaliseerd, hoezo is het zo moeilijk om wiet te legaliseren?
ja, jammer is datquote:Op zondag 24 december 2023 19:30 schreef herverwijderd het volgende:
er wordt toch vaak nog wel heel krampachtig gedaan over wiet.
Cognitieve dissonantie, het is drugs, dus het gaat er gewoon niet in.quote:Op zondag 24 december 2023 19:42 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja, jammer is dat
alcohol is officieel 'n harddrug en waarom dan moeilijk doen over 'n softdrug cq kruid
medicijnen zijn ook drugsquote:Op zondag 24 december 2023 19:44 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Cognitieve dissonantie, het is drugs, dus het gaat er gewoon niet in.
ja maar, alcohol mag ook dus ...quote:Op zondag 24 december 2023 19:46 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik tel 13 EU-landen, dus dat is een minderheid (bovendien zal er in die landen ook zat politieke weerstand zijn). Daarnaast denk ik dat dit momenteel nog niet binnen het EU-takenpakket valt en ook voor de uitbreiding daarvan is veel weerstand. Dus ik verwacht niet dat dit op tafel ligt.
ja dus dat zou je gewoon bij de drogist moeten kunnen kopen, of apotheek, of gezondheidswinkelquote:
Preaching to the choir. Ik koester alleen niet de hoop dat dit in de nabije toekomst EU breed geregeld zal worden. Ik ben allang blij dat de lidstaten elkaar wat meer vrijheid lijken te gunnen, om hier zelf stappen in te maken.quote:
ja maar, je kan toch gewoon afspreken, vanaf nu is wiet legaal, net zoals alcoholquote:Op zondag 24 december 2023 19:50 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Preaching to the choir. Ik koester alleen niet de hoop dat dit in de nabije toekomst EU breed geregeld zal worden. Ik ben allang blij dat de lidstaten elkaar wat meer vrijheid lijken te gunnen, om hier zelf stappen in te maken.
Kan toch ook, bij de apotheek?quote:Op zondag 24 december 2023 19:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja dus dat zou je gewoon bij de drogist moeten kunnen kopen, of apotheek, of gezondheidswinkel
daar is 't beperkt verkrijgbaar, alleen voor bepaalde aandoeningen, 't wordt iig niet als tranquilizer of slaapmiddel voorgeschreven terwijl dat wel zou kunnen, volgens mij schrijven ze 't alleen voor als pijnbestrijder terwijl 't nog vele andere heilzame medicinale werkingen heeft en daar haakt men niet op in.quote:Op zondag 24 december 2023 19:51 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Kan toch ook, bij de apotheek?
Natuurlijk kan dat niet.quote:Op zondag 24 december 2023 19:51 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja maar, je kan toch gewoon afspreken, vanaf nu is wiet legaal, net zoals alcohol
wiet hoort er ook bij, daarom is 't in bijv. Canada en veel staten in VS 100% legaal.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:53 schreef BlackLining het volgende:
Alcohol hoort er nou eenmaal bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |