De PR medewerker van dienst moest ff aan de slag gok ik.quote:
dit was van de medewerkers van de overkant. Niet van HEMA algemeenquote:Op zondag 24 december 2023 17:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
De PR medewerker van dienst moest ff aan de slag gok ik.
Rond 20uquote:Op zondag 24 december 2023 17:37 schreef Hangbeest het volgende:
Hoe laat mogen ze ook alweer dat huis uit?
Kan met niet voorstellen dat het hoofdkantoor hier helemaal los van gestaan heeft. Zeker gezien het bedragquote:Op zondag 24 december 2023 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit was van de medewerkers van de overkant. Niet van HEMA algemeen
Als HEMA Nijmegen een franchise is heeft het hoofdkantoor van HEMA ook niet zoveel in te brengen.quote:Op zondag 24 december 2023 17:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Kan met niet voorstellen dat het hoofdkantoor hier helemaal los van gestaan heeft. Zeker gezien het bedrag
oke, drink ik nog ff biertje mee, net lekker pizza gegeten met ananas. Blijf ik ff mee guppen tot ze het huis uit gaanquote:
Wel als het het gaat om de goede naamquote:Op zondag 24 december 2023 17:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als HEMA Nijmegen een franchise is heeft het hoofdkantoor van HEMA ook niet zoveel in te brengen.
Klinkt als de RABOquote:Op zondag 24 december 2023 17:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wel als het het gaat om de goede naam. Ik werk zelf voor een coöperatieve organisatie en geloof me, zodra het om de naam gaat gelden er totaal andere machten.
Sssstquote:
We hadden het er hier net over, de Hema heeft zich een imago aangemeten waardoor ze opvallen en het gewoon goed doen.quote:Op zondag 24 december 2023 17:45 schreef Hangbeest het volgende:
Omdat de HEMA aan de andere kant van het plein zit? Ben al lang niet in de HEMA geweest maar spul wat ze daar verkopen is best degelijk
quote:Op zondag 24 december 2023 17:03 schreef hole1988 het volgende:
Dit wordt een unaniem belachelijk groot succes.
https://www.npo3fm.nl/kom(...)et-mij-in-restaurant
Hun logo komt wel in beeld idd, maar lekker boeiend. Goed ondergoed hebben ze ook bij de Hema!quote:Op zondag 24 december 2023 17:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
We hadden het er hier net over, de Hema heeft zich een imago aangemeten waardoor ze opvallen en het gewoon goed doen.
zo jammer dat je geen cent kan donerenquote:
Net in beeldquote:Op zondag 24 december 2023 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo jammer dat je geen cent kan doneren
Ja maar net zoals een Zeeman hebben ze ook wel de reputatie dat ze best go de kwaliteit leveren voor een zacht prijsje. En Hema heeft volgens mij ook veel Nijntje shit die het goed doen bij de ouders van pasgeborenen kids.quote:Op zondag 24 december 2023 17:48 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Hun logo komt wel in beeld idd, maar lekker boeiend. Goed ondergoed hebben ze ook bij de Hema!
quote:
Voor baby spullen kun je daar heel goed slagen.quote:Op zondag 24 december 2023 17:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja maar net zoals een Zeeman hebben ze ook wel de reputatie dat ze best go de kwaliteit leveren voor een zacht prijsje. En Hema heeft volgens mij ook veel Nijntje shit die het goed doen bij de ouders van pasgeborenen kids.
geweldig moment ook van Sophiequote:
jup, en Jip en Janneke gerei. Maar volgens mij is de Hema kwalitatief wel iets beter dan een Zeeman of een Wibra.quote:Op zondag 24 december 2023 17:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja maar net zoals een Zeeman hebben ze ook wel de reputatie dat ze best go de kwaliteit leveren voor een zacht prijsje. En Hema heeft volgens mij ook veel Nijntje shit die het goed doen bij de ouders van pasgeborenen kids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |