Wat denk jij de eindstand gaat worden? Wat er nu nog allemaal binnenkomt misschien ze de 8 miljoen wel aantikken.quote:
Dat zou me niks verbazen.quote:Op zondag 24 december 2023 16:02 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Wat denk jij de eindstand gaat worden? Wat er nu nog allemaal binnenkomt misschien ze de 8 miljoen wel aantikken.
Maar er brandt wel licht zou Guus zeggen.quote:Op zondag 24 december 2023 16:05 schreef Hangbeest het volgende:
Hier in Brabant ook al dagen regen, vies bah weer.
Het is wel gebruikelijk dat de laatste dag nog een shitload binnenkomt.quote:Op zondag 24 december 2023 16:02 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Wat denk jij de eindstand gaat worden? Wat er nu nog allemaal binnenkomt misschien ze de 8 miljoen wel aantikken.
Ik kon droog boodschappen doenquote:Op zondag 24 december 2023 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
Het is nog steeds een natte middag.
Brabantse nachten zijn lang iddquote:Op zondag 24 december 2023 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar er brandt wel licht zou Guus zeggen.
Alles in house?quote:
Je raadt nooit waar ik vandaan kom.quote:
Komt nogwel wa binnen, dat denk ik ook!quote:Op zondag 24 december 2023 16:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het is wel gebruikelijk dat de laatste dag nog een shitload binnenkomt.
Voor een natte middag.quote:
quote:Op zondag 24 december 2023 16:12 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
Mooi! Mannen hebben ook emoties al denken Vrouwen soms dat we gevoelloze wezens zijn.
die was erg gevat iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |