Aardappeltoefjes/pommes duchesse in de frituur of de airfryer bereiden.quote:Op zondag 24 december 2023 12:56 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
Ik had een bepaald gerecht in het hoofd waarbij ik het vlees 40 minuten op 180 graden en wat aardappeltoefjes 20 minuten op 200 graden moest hebben.
Nu had ik bedacht om als het vlees moest nagaren buiten de oven ik de aardappeltoefjes een paar minuten onder de grill zou doen voor de kleur, de temperaturen liggen dicht bij elkaar dus dat moest wel lukken
Alleen was dat vlees uitverkocht en heb ik rundvlees gekocht wat een uur op 150 graden moet en dan kom ik in de knoei met de aardappel toefjes 25% temperatuurverschil is best fors en ik weet niet of ik dit kan rechttrekken zonder dat het rundvlees te ver afkoelt
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Heb je één oven of twee?quote:Op zondag 24 december 2023 12:56 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
Ik had een bepaald gerecht in het hoofd waarbij ik het vlees 40 minuten op 180 graden en wat aardappeltoefjes 20 minuten op 200 graden moest hebben.
Nu had ik bedacht om als het vlees moest nagaren buiten de oven ik de aardappeltoefjes een paar minuten onder de grill zou doen voor de kleur, de temperaturen liggen dicht bij elkaar dus dat moest wel lukken
Alleen was dat vlees uitverkocht en heb ik rundvlees gekocht wat een uur op 150 graden moet en dan kom ik in de knoei met de aardappel toefjes 25% temperatuurverschil is best fors en ik weet niet of ik dit kan rechttrekken zonder dat het rundvlees te ver afkoelt
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
TS heeft de OP aangepast. Wil kennelijk geen oplossing.quote:Op zondag 24 december 2023 12:59 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je één oven of twee?
(Wij hebben een inbouw heteluchtoven en een losse combimagnetron; in de laatste zou ik dan het rundvlees om warm te houden terwijl de aardappeltoefjes bruinen.)
Thuisbezorgd kan ook altijd nogquote:Op zondag 24 december 2023 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TS heeft de OP aangepast. Wil kennelijk geen oplossing.
Mediterraans gevulde bavette rolladequote:Op zondag 24 december 2023 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Wat is het precies voor rundvlees(gerecht)?
Beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:58 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
[..]
Mediterraans gevulde bavette rollade
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |