Waarom zou ik na gaan denken over dingen die zich louter in jouw hoofd afspelenquote:Op zondag 24 december 2023 10:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat mag jij voor jezelf maar een goed gaan bedenken.
Wat bedoel je met Nederland Nederland (willen) houden?quote:Op zondag 24 december 2023 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mensen die Nederland een klein beetje Nederland willen houden krijgen geen gehoor bij andere partijen. Het is niet zo moeilijk hoor.
Nou ja, het CBS heeft becijferd* dat 9 van de 10 keer als iemand schrijft op het internet van een ander te willen leren, dat het sarcastisch is. Dus zodoende.quote:Op zondag 24 december 2023 10:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben heel serieus.
Maar je kan het ook als bredere klacht lezen. We kunnen nog 10 topics lang hetzelfde posten over dat woke kut is, over dat Nederlanders niet extreem rechts zijn, maar dat heb zo noemen Wilders stemmen oplevert, dat PVV’ers juist wel extreem rechts zijn, maar wat levert dit nou precies op?
Met 37 zetels zijn er heel veel stiekeme PVV stemmers. Die waarschijnlijk in het stemhokje met pijn in hun hart op een partij als de PVV stemmen. Soort van wanhoop. Waarschijnlijk heeft een van je ouders ook PVV gestemdquote:Op zondag 24 december 2023 10:48 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zijn dit ook weer van die alternatieve feiten?
Minder de negatieve uitwassen van multiculturele samenleving ervaren. Het aanpassen aan de nieuweling ipv andersom.quote:Op zondag 24 december 2023 10:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met Nederland Nederland (willen) houden?
Hoe ziet dat er concreet uit?quote:Op zondag 24 december 2023 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Minder de negatieve uitwassen van multiculturele samenleving ervaren. Het aanpassen aan de nieuweling ipv andersom.
zwarte piet, oliebollen en vechten met de Brittenquote:Op zondag 24 december 2023 10:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is ridicuul dat de Nederlandse samenleving maximaal belast zou mogen worden met wat die nog net aankan om gelukszoekers die 15 veilige landen zijn doorgereisd te helpen.quote:
Zwarte Piet?quote:Op zondag 24 december 2023 10:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar denken er heel veel anders over.quote:Op zondag 24 december 2023 10:46 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad een zorgelijke ontwikkeling…
zorgelijk is als de regering, de kiezers niet meer serieus neemt en doet wat ze zelf wilquote:Op zondag 24 december 2023 10:46 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad een zorgelijke ontwikkeling…
Hun werkgevers mogen weleens een betere screening doen.quote:Op zondag 24 december 2023 11:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zorgelijk is als de regering, de kiezers niet meer serieus neemt en doet wat ze zelf wil
Of i s dat een dictatuur
noem eens een moment in de geschiedenis waarop de regering niet deed wat ze zelf wil.quote:Op zondag 24 december 2023 11:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zorgelijk is als de regering, de kiezers niet meer serieus neemt en doet wat ze zelf wil
Of i s dat een dictatuur
Erg ontwikkeld of succesvol komen ze in elk geval niet over…quote:Op zondag 24 december 2023 11:12 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Daar denken er heel veel anders over.
Maar dat zijn allemaal domme nazi's natuurlijk.
Definieer succesvol.quote:Op zondag 24 december 2023 11:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Erg ontwikkeld of succesvol komen ze in elk geval niet over…
Ik post hier eigenlijk nooit. Maar ik heb jou eigenlijk alleen nog maar persoonlijke aanvallen zien doen als zijnde "argumentatie" in de tijd dat ik hier ben. Beetje genant to be honest.quote:Op zondag 24 december 2023 11:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Erg ontwikkeld of succesvol komen ze in elk geval niet over…
De gemiddelde post bestaat uit het aanvallen van “de andere”. Qua beleid hebben we denk ik alleen een goeie discussie over bejaardentehuizen gehad.quote:Op zondag 24 december 2023 11:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik post hier eigenlijk nooit. Maar ik heb jou eigenlijk alleen nog maar persoonlijke aanvallen zien doen als zijnde "argumentatie" in de tijd dat ik hier ben. Beetje genant to be honest.
Geen langhaar hebben en jezelf vastplakken op een of andere a-weg.quote:
Wat ontzettend VVD.quote:Op zondag 24 december 2023 12:20 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
In bijvoorbeeld sociaal-economische positie, dus zaken als werk, sociaal leven en dergelijke.
Bijzonder vreemde reactie. Volgens mij wil je vooral bepaalde dingen heel graag lezen.quote:Op zondag 24 december 2023 12:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ontzettend VVD.
Succes is een keuze.
Sociaal-economische positie bepaalt of je succesvol bent.
En u noemt zichzelf links, correct? Lol.
Bijzonder logische reactie. Je werk en inkomen, je sociaal-economische positie, bepaalt of je succesvol en, kennelijk, ontwikkeld bent.quote:Op zondag 24 december 2023 12:22 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Bijzonder vreemde reactie. Volgens mij wil je vooral bepaalde dingen heel graag lezen.
Je vergat tafels en schilderijen.quote:Op zondag 24 december 2023 12:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen langhaar hebben en jezelf vastplakken op een of andere a-weg.
Over sociaal leven en dergelijke heengelezen in je woedende waas?quote:Op zondag 24 december 2023 12:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bijzonder logische reactie. Je werk en inkomen, je sociaal-economische positie, bepaalt of je succesvol en, kennelijk, ontwikkeld bent.
Waarschijnlijk gewoon weer niet nagedacht aleer je dit neerplempte. Anders had je geweten dat dergelijke beoordelingen van mensen nogal botst met linkse ideeën over wat iemand succesvol en ontwikkeld maakt.
Dat noemde je niet als eerste. Verder wel benieuwd hoe jij weet hoe andermans sociaal leven eruit ziet.quote:Op zondag 24 december 2023 12:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Over sociaal leven en dergelijke heengelezen in je woedende waas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |