abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212566830
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 11:02 schreef Sodemieters het volgende:
Ik heb voor het eerst geklaagd over de waarde van een pakket. Was bij de bakker, een pakket van 7,50. De oorspronkelijke waarde moet dus ca. 22,50 zijn.

Inhoud: twee gesneden bruine broden (ca. 2 euro per stuk), drie hartige broodjes (3 euro per stuk), twee zoete broodjes (2,50 per stuk). Totaal dus 18 euro. Zelfs als ik me erg vergis in de broden (kan eentje niet goed identificeren) en er een heel duur speltbrood tussen zit of zo, kom ik nog niet aan de waarde.

Edit: voucher van 5 euro ontvangen. Netjes. :)
Klaagt u dan bij 2g2g zelf?

Hier weleens bij de bakker zelf geklaagd bij het ophalen en dan gebruiken ze de kassa en geven ze wat meer om toch aan de waarde te komen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 24 februari 2024 @ 16:29:08 #127
39237 crew  H_T
2733
pi_212566895
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb ook al eens een patisserie-pakket van de Bijenkorf gekocht. Het is superlekker, maar ook bijzonder weinig. De Bijenkorf is gewoon extreem duur.
Zeker, daarom koop ik er anders nooit wat :P Voor zo'n pakketje wilde ik het wel proberen, maar de normale waarde zou rond de 4 euro per gebakje moeten zijn
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_212566928
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 16:29 schreef H_T het volgende:

[..]
Zeker, daarom koop ik er anders nooit wat :P Voor zo'n pakketje wilde ik het wel proberen, maar de normale waarde zou rond de 4 euro per gebakje moeten zijn
Eigenlijk is TGTG ideaal voor zulk soort pakketten, want ik zou anders nooit van mijn leven iets bij de patisserie van de Bijenkorf gehaald hebben. Je moet alleen wel weten wat voor soort winkel de Bijenkorf tegenwoordig is, anders zou je zelfs met zo'n pakket teleurgesteld kunnen zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212567537
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Tjalala het volgende:

[..]
Klaagt u dan bij 2g2g zelf?

Hier weleens bij de bakker zelf geklaagd bij het ophalen en dan gebruiken ze de kassa en geven ze wat meer om toch aan de waarde te komen.
Inderdaad bij 2g2g zelf. Ik ga niet in de winkel alles openmaken / uitpakken, kijken wat er allemaal in het pakket zit en of de waarde correct lijkt. Pas thuis blijkt wat het precies is. Bovendien heb ik ook niet zo'n zin om in een volle winkel een discussie aan te gaan.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 17:37:46 #130
65846 Bocaj
47th President.
pi_212567964
Ik heb ook al tijden die app op mijn phone en ook mijn favorieten ingevoerd.
Krijg regelmatig push meldingen maar nog nooit iets gekocht of gereserveerd.

Ik merk wel dat het bij de bekende bakkers DONDERSSNEL gaat en alles weer opperdepop is... :')
Populair is het wel dus. :Y
pi_212568519
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 17:37 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb ook al tijden die app op mijn phone en ook mijn favorieten ingevoerd.
Krijg regelmatig push meldingen maar nog nooit iets gekocht of gereserveerd.

Ik merk wel dat het bij de bekende bakkers DONDERSSNEL gaat en alles weer opperdepop is... :')
Populair is het wel dus. :Y
Gewoon proberen als er iets in de buurt aangeboden word.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 24 februari 2024 @ 18:42:44 #132
12621 tcr
*nix 4ever
pi_212568587
Vorige week de bakker hier in het dorp, dit weekend dorp verder bij dezelfde bakker sinds het hier al uitverkocht was. Score:

- half speciaal bruin brood
- zes bruine bollen
- vijf krentebollen
- bruin stokbrood met maandzaad
- saucijzenbroodje, worstenbroodje en frikandelbroodje

Vorige week beetje zelfde maar dan twee extra halve broden ipv de hartige dingen. Populaire bakker, dus gebruik wel herinnering waneer er voorraad is.
pi_212685271
Net pakketje bij de Hoogvliet gehaald. Het stond er als zijnde 'bake-off', dat het broodjes waren van de versafdeling van een dag oud
:D
Ben sowieso blij met alles altijd, dit was een leuke verrassing

pi_212719144
Vanochtend blij dat ik een Getir-pakket heb en nu balen dat ik ervoor weer de deur uit moet :X
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_212758392
Mijn oogst: Hoogvliet, 4,99 euro En ik ben zeer tevreden. De totale prijs zit rond de 12 euro. Het vlees moet morgen zijn klaargemaakt. En dat ga ik ook doen. De drumsticks gaan de slowcooker in en de rest in de oven. En dan gaat het hoppakee de vriezer in. Ik heb vlees genoeg voor de komende weken. Vanavond schaft de maaltijd al wel deze kipschnitzels. :Y)
De bolletjes zijn van gisteren, maar die lijken me prima voor ontbijt morgen, kunnen altijd nog met 150 graden een minuutje in de oven. En dat sausje komt ook wel op. Prima deal. Ik ga daar vaker langs.

pi_212758593
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 19:09 schreef Vincent_student het volgende:
Mijn oogst: Hoogvliet, 4,99 euro En ik ben zeer tevreden. De totale prijs zit rond de 12 euro. Het vlees moet morgen zijn klaargemaakt. En dat ga ik ook doen. De drumsticks gaan de slowcooker in en de rest in de oven. En dan gaat het hoppakee de vriezer in. Ik heb vlees genoeg voor de komende weken. Vanavond schaft de maaltijd al wel deze kipschnitzels. :Y)
De bolletjes zijn van gisteren, maar die lijken me prima voor ontbijt morgen, kunnen altijd nog met 150 graden een minuutje in de oven. En dat sausje komt ook wel op. Prima deal. Ik ga daar vaker langs.

[ afbeelding ]
De totale prijs ligt boven de ¤15, er wordt altijd de originele prijs gerekend ;)

Fijn pakket! En bolletjes zijn altijd wel wat langer houdbaar trouwens.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 19:39:31 #137
319308 Tink89
To live is to dance
pi_212759019
Ik telde snel de originele prijzen op de verpakkingen en kom op een euro of 18.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 10 maart 2024 @ 11:43:00 #138
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_212768652
Gister 2 pakketten gehaald,

Flink 5 euro

12 biologische eieren
doosje aardbeien
2 limoenen
2 krokante kipschnitzels
doosje met rare cups voor nespresso machine

Hema 5 euro
6 bolletjes
4 kaas ui bolletjes
Roombrie
Doruvael
Gebraden gehakt
Rode vruchten drinkyoghurt

lekker goedkoop het weekend door :)
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_212775999
quote:
15s.gif Op zondag 10 maart 2024 11:43 schreef junkiesietze het volgende:
Gister 2 pakketten gehaald,

[ link | afbeelding ]
Flink 5 euro

12 biologische eieren
doosje aardbeien
2 limoenen
2 krokante kipschnitzels
doosje met rare cups voor nespresso machine

[ link | afbeelding ]
Hema 5 euro
6 bolletjes
4 kaas ui bolletjes
Roombrie
Doruvael
Gebraden gehakt
Rode vruchten drinkyoghurt

lekker goedkoop het weekend door :)
Netjes! Die laatste vooral.
pi_212776487
En wat opgehaald bij AH-to-go, voor 4,99.

Ik werd zeer vriendelijk behandeld. Pakket van 25 euro. Ik heb morgen een erg luxe ontbijt/lunch :Y)
Het sapje, daar ben ik erg benieuwd naar, consumeer ik ook morgenochtend voordat ik aan mijn werk begin, is ananas/meloen/mango/maracuja (wat is dat nou weer?). De pastaschotel is morgen mijn eten. De salade is cherrytomaatjes met mozarella, nieuw voor mij (ik maak altijd mijn eigen salade, net zoals de pasta - meestal spaghetti of macaroni) en druiven zijn ook altijd lekker in de middag. De croissant met chocolade is inmiddels gesneuveld. Was nieuw voor mij, maar wel lekker. Dat kunnen ze bij AH wel.

Nog een update van gisteren, het Hoogvliet-pakket: Kippenbouten gekruid en al het vlees gegaard. Gewoon goed vlees, rook nog goed, helemaal niks in de hand. Die bivakkeren nu helemaal klaargemaakt (Oven 180 graden, 30 minuten, drumsticks slowcooker 7 uur) in pakjes in de vriezer. De kip-saté-schnitzels (Oven, 190 graden, 20 minuten, beetje olijfolie eroverheen) waren werkelijk erg lekker. Had ik nooit verwacht, want ik heb niets met supermarktschnitzels, die van AH vind ik drie keer niks en staan bij mij op de black-list. Maar deze was echt lekker! Ik heb vanmorgen wat witte bolletjes gegeten, die waren gewoon nog goed!

Het valt me op dat de medewerkers die me de tasjes geven heel erg vriendelijk zijn en zelfs hun best doen om iets leuks uit te zoeken. Ik schaam me wel een beetje, want ik heb het vermoeden dat ze denken dat ik het financieel moeilijk heb, terwijl ik het heel erg goed heb.
Ik denk ook, als je het financieel moeilijk hebt, en je doet een paar keer per week zo'n Too good too go, zeg 3x, is 15 euro,dan heb je gewoon voor anderhalve week of twee weken eten in huis. En helemaal niet zo slecht ook. Je zult misschien nog wat aardappels erbij moeten kopen, maar wat kost nou een zak aardappels en een pak spaghetti?
  maandag 11 maart 2024 @ 08:32:21 #141
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_212782157
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:32 schreef Vincent_student het volgende:
Ik schaam me wel een beetje, want ik heb het vermoeden dat ze denken dat ik het financieel moeilijk heb, terwijl ik het heel erg goed heb.
Oh daar heb ik echt geen moeite mee, laat ze het maar denken, who cares.
Iedereen heeft het tegenwoordig financieel moeilijk in de supermarkt met de prijzen die ze er tegenwoordig rekenen.
Het is alleen jammer dat je niet van te voren weet wat je krijgt want soms kan je er idd 2 avondmaaltijden van maken, maar soms zijn het niet echt goed bij elkaar passende producten of het zijn alleen maar tussendoortjes.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_212782555
Mijn Plus heeft tegenwoordig een erg goede kortingsbak O+
Alles 50% en ik vis er regelmatig vlees, salades, voorgesneden groenten en andere zaken uit. TGTG is uiteraard (nog) goedkoper maar die zijn snel uitverkocht. En nu kan ik uitzoeken wat ik daadwerkelijk gebruik. Bij TGTG verdwijnen er helaas soms toch nog dingen in de prullenbak. Of eet ik met lange tanden omdat het op ‘moet’.

Ik doe weinig meer met TGTG, weinig aanbod in de buurt of ik ben er te laat bij.

Vandaag wel een pakket gereserveerd van de visboer. Mag ik zaterdag ( :D ) op de weekmarkt ophalen. Ben benieuwd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 11 maart 2024 @ 09:22:42 #143
319308 Tink89
To live is to dance
pi_212782557
quote:
En wat opgehaald bij AH-to-go, voor 4,99.

[ afbeelding ]
Ik werd zeer vriendelijk behandeld. Pakket van 25 euro. Ik heb morgen een erg luxe ontbijt/lunch :Y)
Het sapje, daar ben ik erg benieuwd naar, consumeer ik ook morgenochtend voordat ik aan mijn werk begin, is ananas/meloen/mango/maracuja (wat is dat nou weer?). De pastaschotel is morgen mijn eten. De salade is cherrytomaatjes met mozarella, nieuw voor mij (ik maak altijd mijn eigen salade, net zoals de pasta - meestal spaghetti of macaroni) en druiven zijn ook altijd lekker in de middag. De croissant met chocolade is inmiddels gesneuveld. Was nieuw voor mij, maar wel lekker. Dat kunnen ze bij AH wel.

Nog een update van gisteren, het Hoogvliet-pakket: Kippenbouten gekruid en al het vlees gegaard. Gewoon goed vlees, rook nog goed, helemaal niks in de hand. Die bivakkeren nu helemaal klaargemaakt (Oven 180 graden, 30 minuten, drumsticks slowcooker 7 uur) in pakjes in de vriezer. De kip-saté-schnitzels (Oven, 190 graden, 20 minuten, beetje olijfolie eroverheen) waren werkelijk erg lekker. Had ik nooit verwacht, want ik heb niets met supermarktschnitzels, die van AH vind ik drie keer niks en staan bij mij op de black-list. Maar deze was echt lekker! Ik heb vanmorgen wat witte bolletjes gegeten, die waren gewoon nog goed!

Het valt me op dat de medewerkers die me de tasjes geven heel erg vriendelijk zijn en zelfs hun best doen om iets leuks uit te zoeken. Ik schaam me wel een beetje, want ik heb het vermoeden dat ze denken dat ik het financieel moeilijk heb, terwijl ik het heel erg goed heb.
Ik denk ook, als je het financieel moeilijk hebt, en je doet een paar keer per week zo'n Too good too go, zeg 3x, is 15 euro,dan heb je gewoon voor anderhalve week of twee weken eten in huis. En helemaal niet zo slecht ook. Je zult misschien nog wat aardappels erbij moeten kopen, maar wat kost nou een zak aardappels en een pak spaghetti?
Je laatste stuk is kort door de bocht. Je moet namelijk én in de buurt wonen van een TGTG-locatie, op de tijden kunnen dat je moet ophalen (hier met kinderen vaak geen optie) en het geluk hebben dat je een pakket kunt bemachtigen. En dan heb je producten die dezelfde of uiterlijk de volgende dag op moeten. Het is dus niet handig om te stellen dat je met drie TGTG-pakketten anderhalf tot twee weken kunt eten als je een zak aardappels en een pak spaghetti koopt. Bovendien zie ik in jouw pakketten geen groente, behalve de kant en klare maaltijd.

Los daarvan is TGTG natuurlijk prima! Maar volwaardig ervan eten met een paar euro aardappels en pasta erbij, is een utopie. Hier iig...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_212782606
Mijn moeder had er vroeger ook niks aan gehad hoor. Die had een uitgekiend weekmenu/weekboodschappen om iedereen toch elke dag 3 maaltijden voor te zetten. Waarbij mn de aanbiedingen relevant waren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212782666
quote:

Als je het financieel moeilijk hebt is TGTG echt een (te) groot risico. Grote kans dat je er geen volwaardige maaltijden mee kan maken.
  maandag 11 maart 2024 @ 10:00:37 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_212782965
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn moeder had er vroeger ook niks aan gehad hoor. Die had een uitgekiend weekmenu/weekboodschappen om iedereen toch elke dag 3 maaltijden voor te zetten. Waarbij mn de aanbiedingen relevant waren.
Dit ja. Waar zijn de aardappels het goedkoopst deze week en waar de broccoli en dan de hele stad doorfietsen om het rond te krijgen. Die ploos de folders door en maakte op basis daarvan een weekmenu.
pi_212783129
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 09:22 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Je laatste stuk is kort door de bocht. Je moet namelijk én in de buurt wonen van een TGTG-locatie, op de tijden kunnen dat je moet ophalen (hier met kinderen vaak geen optie) en het geluk hebben dat je een pakket kunt bemachtigen. En dan heb je producten die dezelfde of uiterlijk de volgende dag op moeten. Het is dus niet handig om te stellen dat je met drie TGTG-pakketten anderhalf tot twee weken kunt eten als je een zak aardappels en een pak spaghetti koopt. Bovendien zie ik in jouw pakketten geen groente, behalve de kant en klare maaltijd.

Los daarvan is TGTG natuurlijk prima! Maar volwaardig ervan eten met een paar euro aardappels en pasta erbij, is een utopie. Hier iig...
Nou, ik zie bij anderen wel groente voorbij komen. En er is zat keuze uit vegetarische "adressen". Daar kies ik niet voor, omdat ik verse groente en fruit in huis heb. Vanmiddag haal ik weer een pakket, misschien zit daar groente in. In het vorige Hoogvliet-pakket zat voor twee weken vlees voor mij. Ja, de houdbaarheidsdatum liep de volgende dag af, maar dat betekent niet dat je dat allemaal in een dag op moet eten. Ik heb alles bereid en in losse pakketjes in de vriezer gedaan. Dan haal ik iets eruit wanneer ik vlees bij de maaltijd heb. Ik had met twee pakketten aardig wat in huis, met een leuke eetplanning.

Ik kan me heel goed voorstellen dat het met een gezin met kinderen erg lastig wordt. Voor een of twee volwassen maakt het niet zoveel uit. Je krijgt veel en ik doe niet moeilijk over "wat de pot schaft". Tot nu toe viel het allemaal heel erg mee.

Nog even een update: Het sapje was erg lekker. De amandelcroissant was een beetje machtig vond ik. Het had iets weg van een paasstolletje zonder krenten. Ik had er nog een plakje kaas tussen gedaan, het kwam wel aan op de maag. Er zat echt spijs in had ik de indruk. De tonijnsandwich en de druiven zijn voor de lunch. Vanavond de pastamaaltijd. Toch goedkoop de dag door met eten zeg ik toch maar weer even.
pi_212783136
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:00 schreef Tink89 het volgende:
Die ploos de folders door en maakte op basis daarvan een weekmenu.
Dat doe ik elke week.
pi_212783208
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:19 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Nou, ik zie bij anderen wel groente voorbij komen. En er is zat keuze uit vegetarische "adressen". Daar kies ik niet voor, omdat ik verse groente en fruit in huis heb. Vanmiddag haal ik weer een pakket, misschien zit daar groente in. In het vorige Hoogvliet-pakket zat voor twee weken vlees voor mij. Ja, de houdbaarheidsdatum liep de volgende dag af, maar dat betekent niet dat je dat allemaal in een dag op moet eten. Ik heb alles bereid en in losse pakketjes in de vriezer gedaan. Dan haal ik iets eruit wanneer ik vlees bij de maaltijd heb. Ik had met twee pakketten aardig wat in huis, met een leuke eetplanning.

Ik kan me heel goed voorstellen dat het met een gezin met kinderen erg lastig wordt. Voor een of twee volwassen maakt het niet zoveel uit. Je krijgt veel en ik doe niet moeilijk over "wat de pot schaft". Tot nu toe viel het allemaal heel erg mee.

Nog even een update: Het sapje was erg lekker. De amandelcroissant was een beetje machtig vond ik. Het had iets weg van een paasstolletje zonder krenten. Ik had er nog een plakje kaas tussen gedaan, het kwam wel aan op de maag. Er zat echt spijs in had ik de indruk. De tonijnsandwich en de druiven zijn voor de lunch. Vanavond de pastamaaltijd. Toch goedkoop de dag door met eten zeg ik toch maar weer even.
Moet je wel eerst even een grote vriezer kopen. En sapjes en croissants zijn ook overbodige luxe als je het financieel lastig hebt.

TGTG is heel fijn maar niet zo slim en zeker niet de oplossing als je weinig te besteden hebt.
pi_212783244
op de tijden kunnen dat je moet ophalen (hier met kinderen vaak geen optie) en het geluk hebben dat je een pakket kunt bemachtigen.

Op de fiets naar Hoogvliet is het een kleine tien minuten tussen 5 en 6 (inderdaad lastig met etenstijd voor kinderen geef ik toe). Met wachten erbij ben je dus een half uurtje kwijt. Sommige adressen zijn zeer populair merk ik wel. Dat zijn een beetje de delicatesse-achtige dingen, die zijn de avond ervoor al uitverkocht. Hoogvliet loopt niet zo hard. Waarschijnlijk door de redenen die hier verteld worden. Maar voor een lat-ter zonder kinderen als ik is het uitstekend te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')