abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 september 2024 @ 21:32:25 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_215012601
Je zal maar net op je klote hebben gekregen in de Champions League, en je bent verplicht een omhooggevallen schoolkrantjournaliste te woord moeten staan. 'Wat is je lievelingskleur?' 'Heb je een huisdier?' 'Wat eet je het liefst?' 'Wat is je lievelingsboek zonder plaatjes?' Nepotisme kent geen grenzen in de televisiewereld.
Nu de zoon van Leo van der Goot die de zoon van Heleen van Rooijen aankondigt, voordat de zoon van Jan Mulder verder gaat met z'n analyses. De zoon van Heleen van Rooijen heeft verkering met de dochter van voetballer Jan Schulting. De zoon van Pieter Jan Hagens zit trouwens ook in Vandaag Inside, waar de zoon van Heleen van Rooijen in de redactie zit. Helaas is de zoon van Hans Kraaij Sr. niet meer welkom in Vandaag Inside.

tong80

:T

[ Bericht 3% gewijzigd door tong80 op 17-09-2024 21:38:20 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 3 november 2024 @ 23:06:30 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_215469333
Vandaag mindere dag. In bed gelegen en niks meegekregen. Dat is het mooie van dat alles vroeger niet beter was. Je zet de computer en tv aan, en met handen voor de ogen, tussen de vingers door, gezocht naar beelden of samenvatting van de race. Bleek dus legendarisch te zijn. Met één race, als er nog twijfels waren, bewezen bij de grootsten ooit te behoren.

Daarna nog verwend met de marathon van New York. Paar jaar geleden al een column geschreven over de onzin term "on-Nederlands goed" Het werd weer eens bevestigd dat het "Nederlands-goed" moet zijn. Ik ga weer onder het Bommels beddengoed liggen. Op weg naar "Dolle dinsdag". Naar eventueel typisch Amerikaans slecht. Duimen dat het allemaal mee valt, en ik niet door m'n vingers naar de tv hoef te kijken. De voorpret is er niet minder om. Nu oogjes dicht en snaveltjes toe. Slaap lekker........

tong80

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')