Dit jaar wel een opleving.Komt ook door corona dat het even minder was.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Luisteren er nog mensen naar 3FM?
Ook maar een handvol topics als je dit vergelijkt met bijv. 2017. Het wordt ieder jaar minder hé.
Bijzondere opmerking bij deze editie en deze tussenstand.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Ook maar een handvol topics als je dit vergelijkt met bijv. 2017. Het wordt ieder jaar minder hé.
Ze halen de hoogste opbrengst sinds 2017, dat het hier niet meer zo loopt heeft ook meer met het verloop op Fok te maken denk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Het gaat me niet zo zeer om de pegels. Er is inderdaad nog maar bar weinig van over.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:49 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Bijzondere opmerking bij deze editie en deze tussenstand.
https://www.radiofreak.nl(...)hebben-werk-te-doen/quote:NPO 3FM haalde afgelopen week een marktaandeel van 1,6 procent. Dat getal steekt schil af bij zo’n tien jaar geleden, toen 3FM nog de best beluisterde radiozender was van Nederland en een marktaandeel van boven de 12 procent noteerde.
Kaboem.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze halen de hoogste opbrengst sinds 2017, dat het hier niet meer zo loopt heeft ook meer met het verloop op Fok te maken denk ik.
Extra knap hoe Serious Request dan leeft dit jaar met zo'n marktaandeel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat me niet zo zeer om de pegels. Er is inderdaad nog maar bar weinig van over.
[..]
https://www.radiofreak.nl(...)hebben-werk-te-doen/
Radio 10 doet het goed met hun top 4000.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:02 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Extra knap hoe Serious Request dan leeft dit jaar met zo'n marktaandeel.
Dit ja. Sowieso lopen topics op FOK minder dan vroeger.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze halen de hoogste opbrengst sinds 2017, dat het hier niet meer zo loopt heeft ook meer met het verloop op Fok te maken denk ik.
Tsja,hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit ja. Sowieso lopen topics op FOK minder dan vroeger.
Het ligt niet aan jou,dat weet ik zeker.quote:
Ook niet aan jou.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou,dat weet ik zeker.
Eikels komen harder aan..quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook niet aan jou.
Verder zeg ik maar niks meer. De nootjes vliegen om je oren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |