Hoiquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:53 schreef patat het volgende:
Hoi!![]()
Heb SR echt in de ‘gouden jaren’ gevolgd en toen een beetje afgehaakt, maar ik merk echt dat ik deze editie weer oud en vertrouwd vind bijna![]()
Mede door het goede doel dit jaar, en wát een opbrengst!!
Geeft niksquote:Op zaterdag 23 december 2023 20:58 schreef patat het volgende:
[..]
Ja, leuk!![]()
Jammer dat ik er weer te laat achter kom
Ja daar post ik jaarlijks wel meequote:Op zaterdag 23 december 2023 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geeft niks
Anders kan je gelijk door naar het top2000 topic na SR
Mijn verzoekje is woensdag gedraaid.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:05 schreef patat het volgende:
[..]
Ja daar post ik jaarlijks wel meeBedankt voor het leuke ontvang
Heb trouwens net als altijd wel een plaat aangevraagd, vroeg me af of jullie verzoek weleens is gedraaid tijdens SR?
Geen verzoekplaatje dit keer, maar merchandise gekochtquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:05 schreef patat het volgende:
[..]
Ja daar post ik jaarlijks wel meeBedankt voor het leuke ontvang
Heb trouwens net als altijd wel een plaat aangevraagd, vroeg me af of jullie verzoek weleens is gedraaid tijdens SR?
Voor mij jeugdherinneringenquote:
en het publiek ookquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Dit is niet mijn muziek maar die kerel heeft er wel zin in
Voor mij ook maar achteraf natuurlijk totaal van rukkensteinquote:
Die hebben we echt een uur geleden al gehoord, en dat is helaas ook al maar gewoon een matig cafénummer in het oeuvre van een geweldige zanger.quote:
Het gaat idd hak op de tak.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het niet veel, deze DJ set
Dat is een kwaaltje waar veel DJ's last van hebben...quote:
Als je Tiesto in concert terug luistert daar werd tenminste tijd genomen voor alle transities.quote:Op zaterdag 23 december 2023 21:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat is een kwaaltje waar veel DJ's last van hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |