Reageer gewoon niet in topics die je niet boeien zodat je ook geen achterlijke vragen hoeft te stellenquote:Op zondag 24 december 2023 09:28 schreef C.L.Werner het volgende:
tl;dr heeft iemand een samenvatting?
Wat een knap stuk werk van Frutsel he? Klassequote:Op maandag 25 december 2023 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar was genieten dit overzicht, Frutselgod. Op naar volgend jaar
Jij bedankt voor je leuke reactie! En natuurlijk voor jouw startsein van die topicreeks.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:27 schreef Oom_Agent het volgende:
@:Frutsel, wauw wat een fantastisch uitgebreid en leuk geschreven overzicht! Petje af!![]()
Ik had als topicstarter van de atmosfeer staat op ontploffen net na kwart voor 2 in de middag op 30 juli 2002 nooit gedacht dat dit topic na 22 jaar (!!!) nog steeds een hype zou zijn. Ondanks dat ik nu wat minder post als toen kijk ik nog best geregeld wat er allemaal speelt in de DASOO reeks.![]()
Het kan nog net, ik wens jou, alle andere moderators, de mensen die dit platform draaiende houden, de lurkers en de fokkers een gezond en gelukkig 2024!![]()
Op naar de volgende 22 jaar!! Man man dan ben ik 68
Wat geweldig dat je even wat van je laat horenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:27 schreef Oom_Agent het volgende:
@:Frutsel, wauw wat een fantastisch uitgebreid en leuk geschreven overzicht! Petje af!![]()
Ik had als topicstarter van de atmosfeer staat op ontploffen net na kwart voor 2 in de middag op 30 juli 2002 nooit gedacht dat dit topic na 22 jaar (!!!) nog steeds een hype zou zijn. Ondanks dat ik nu wat minder post als toen kijk ik nog best geregeld wat er allemaal speelt in de DASOO reeks.![]()
Het kan nog net, ik wens jou, alle andere moderators, de mensen die dit platform draaiende houden, de lurkers en de fokkers een gezond en gelukkig 2024!![]()
Op naar de volgende 22 jaar!! Man man dan ben ik 68
https://www.nu.nl/klimaat(...)-in-de-toekomst.htmlquote:Het jaar 2023 werd gekenmerkt door extremen. Volgens het KNMI hadden we te maken met het natste jaar sinds het begin van de metingen in 1901. Maar behalve nat was 2023 ook extreem warm. Het temperatuurgemiddelde over het hele jaar was 11,8 graden tegenover een gemiddelde van 10,5 graden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |