Het begin van het einde.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
PSV moet gewoon de afvoer in orde hebben.
Op zich eens, maar dit is niet bepaald een terugkerend probleem bij PSV. Uiteindelijk ben je ook afhankelijk van de capaciteit van de afwatering buiten het stadion en na maanden van uitzonderlijk veel regen houdt het een keer op als er zo veel op een avond valt.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Arme Dommelquote:Op donderdag 21 december 2023 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op zich eens, maar dit is niet bepaald een terugkerend probleem bij PSV. Uiteindelijk ben je ook afhankelijk van de capaciteit van de afwatering buiten het stadion en na maanden van uitzonderlijk veel regen houdt het een keer op als er zo veel op een avond valt.
Je hebt zelf de afvoer niet op ordequote:Op donderdag 21 december 2023 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Die staat inderdaad hoog. Maar in het hele land sluiten de keringen en sommige zelfs voor het eerst in decennia. Er is dus echt wel wat aan de hand qua regenval.quote:
Like gegevenquote:
De stad, de fles, de hoeren en vites.quote:
Wel goede biersmaak broederquote:Op donderdag 21 december 2023 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Had net een Affligem Tripel geopend en nu moet ik het doen met Real ofzo. Erg jammer.
De Rijn*quote:Op donderdag 21 december 2023 21:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De stad, de fles, de hoeren en vites.
Ja sorry ik heb al even geen reden gehad het te roepen.quote:
Ja dat is zo.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb al even geen reden gehad het te roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |