Ik heb wel een link voor jequote:Op donderdag 21 december 2023 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je link hebt naar een post waar die in stond kan ik er wellicht iets mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2023 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb wel een link voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HelaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Hoe groot is de kans dat het den wel bespeelbaar is?quote:Op donderdag 21 december 2023 21:33 schreef Maver24 het volgende:
Jezus wat een deceptie. Speel dan om 10 uur. Knvb is echt een grafzooitje
PSV moet gewoon de afvoer in orde hebben.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:33 schreef Maver24 het volgende:
Jezus wat een deceptie. Speel dan om 10 uur. Knvb is echt een grafzooitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |