Ook maar 4 vingers.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:17 schreef GGMM het volgende:
Ja dus, want hier zit een extra been
[ afbeelding ]
Ik snap het wel... Verliezen van de nummer 10 uit de derde divisie kan natuurlijk, als ajax zijnde, maar het doet natuurlijk wel pijn.quote:
Oh vertelquote:Op donderdag 21 december 2023 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag @:onlogisch en @:tong80 nagemaakt in AI, maar dat topic is echt totaal mislukt
Dat wordt me te laat helaas. (Ik heb werk)quote:Op donderdag 21 december 2023 21:23 schreef Zipportal het volgende:
Om 22:00 zal het wat droger zijn daar. Hup voetballen.
Toch wel het dieptepunt van de dag, dat je de foto van Benji niet meer hebt dat hij naar een prachtige post van mij kijktquote:Op donderdag 21 december 2023 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag @:onlogisch en @:tong80 nagemaakt in AI, maar dat topic is echt totaal mislukt
Oh ja die moet nog ergens op m'n pc staanquote:Op donderdag 21 december 2023 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch wel het dieptepunt van de dag, dat je de foto van Benji niet meer hebt dat hij naar een prachtige post van mij kijkt
Dan moeten ze spelen, terwijl de vakantie al begonnen is!quote:Op donderdag 21 december 2023 21:23 schreef Zipportal het volgende:
Om 22:00 zal het wat droger zijn daar. Hup voetballen.
Als je link hebt naar een post waar die in stond kan ik er wellicht iets mee.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch wel het dieptepunt van de dag, dat je de foto van Benji niet meer hebt dat hij naar een prachtige post van mij kijkt
Doe je bestquote:Op donderdag 21 december 2023 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die moet nog ergens op m'n pc staan
Ik ga NU zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |