Heeft ie al excuses gemaakt aan Jan Dijkgraaf?quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:11 schreef Nober het volgende:
Weer wat zetels erbij.
[ twitter ]
[ twitter ]
Komt door het gejank van extreem (dom) rechts.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens naar hen te kijken, kijk hier op het forum. Wat vroeger door ging voor gematigde linkse users zijn full radicaal extreem links anti-PVV “de kampen worden geopend” conspiracy toer gegaan.
De Godwins komen tegenwoordig ook uitsluitend van links.quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijke reactie. Heb je al wat nazigroeten gedaan na de verkiezingsuitslag?
Lekker/quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Top. Kom ik later op terug. Ik ga zo rendang eten.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat we hun voorlopige conclusies niet kunnen controleren omdat ze besloten hebben nieuws te brengen voordat het rapport af is en kan worden ingezien. Dat het, laat ik het nuanceren, van verschillende kanten rammelt heb ik reeds onderbouwd. Het rammelt, het lijkt alsof er iets los zit dus, 'dat hoort zo' is nog steeds een mogelijke conclusie wanneer je het hoort rammelen.quote:Wel knap dat je al kan stellen dat het aan alle kanten rammelt terwijl je verderop stelt dat we nog niets over de conclusies kunnen zeggen omdat het nog niet gepubliceerd is.
Sterker nog, in de kamer zei hij "Dit zijn Nederlanders". Feitelijk onjuist en een openlijke minachting van de waarde van het Nederlands staatsburgerschap en het door die kamer te vertegenwoordigen volk.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hugo zegt openlijk dat de asielzoeker voorrang krijgt op een nederlander bij een woning .
Gewoon zet het letterlijk zo in de krant
De zoute tranen direct na de verkiezingsuitslag kwam toch vooral van Frans “Hou Elkaar Even Vast” Timmermans, de grootste faalhaas aan het linkerspectrum. Die gaat op de eerste bus terug naar de EU als hij de kans krijgt, ouwe linkse vakkenvullende opportunist dat het er is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Komt door het gejank van extreem (dom) rechts.
Inderdaad. Deze verkiezingen hebben ook pijnlijk bloot weten te leggen waar het probleem zit, en dat is bij Progressief Links. Deze uitslag is dan ook een reactie op de radicalisering die daar de afgelopen jaren heeft plaatsgevonden, waardoor ook te veel concrete problemen zijn genegeerd. En in plaats van dat wat zelfreflectie te tonen, doet men er gewoon nog een flinke schep bovenop en begint de politieke tegenstander weg te zetten als 'extreemrechts' en 'nazi'.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens naar hen te kijken, kijk hier op het forum. Wat vroeger door ging voor gematigde linkse users zijn full radicaal extreem links anti-PVV “de kampen worden geopend” conspiracy toer gegaan.
Antisemitisme is bon ton in elite links kringen heden ten dage.quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze verkiezingen hebben ook pijnlijk bloot weten te leggen waar het probleem zit, en dat is bij Progressief Links. Deze uitslag is dan ook een reactie op de radicalisering die daar de afgelopen jaren heeft plaatsgevonden, waardoor ook te veel concrete problemen zijn genegeerd. En in plaats van dat wat zelfreflectie te tonen, doet men er gewoon nog een flinke schep bovenop en begint de politieke tegenstander weg te zetten als 'extreemrechts' en 'nazi'.
Dit kent tragisch genoeg ook enige ironie, aangezien het juist velen van Progressief Links waren, die de afgelopen weken, hand in hand met een deel van de moslims, door de straten trokken en het leven van de Joodse gemeenschappen onveilig hebben gemaakt, terwijl men ook nog schuimbekkend opriep voor het vernietigen van de enige Joodse staat ter wereld.
We moeten niet vergeten dat er niet alleen 20 zetels voor de PVV bijkwamen, maar ook 27 voor NSC en BBB. Dat maakt een enorme verschuiving en samen met JA21, SP, FvD een anti-establishment meerderheid van 80 zetels voor wat "afgehaakt Nederland" heette, ironisch genoeg aangezien dat stemmers zijn die via de stembus de koers van Nederland wilden veranderen en dat nu ook gaan doen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze verkiezingen hebben ook pijnlijk bloot weten te leggen waar het probleem zit, en dat is bij Progressief Links. Deze uitslag is dan ook een reactie op de radicalisering die daar de afgelopen jaren heeft plaatsgevonden, waardoor ook te veel concrete problemen zijn genegeerd. En in plaats van dat wat zelfreflectie te tonen, doet men er gewoon nog een flinke schep bovenop en begint de politieke tegenstander weg te zetten als 'extreemrechts' en 'nazi'.
Dit kent tragisch genoeg ook enige ironie, aangezien het juist velen van Progressief Links waren, die de afgelopen weken, hand in hand met een deel van de moslims, door de straten trokken en het leven van de Joodse gemeenschappen onveilig hebben gemaakt, terwijl men ook nog schuimbekkend opriep voor het vernietigen van de enige Joodse staat ter wereld.
Ja, volgens 'progressief' Nederland is dat al een decennia of twee het gevalquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:09 schreef xpompompomx het volgende:
Ik begrijp dat iedereen tegenwoordig of een nazi of een antisemiet is?
quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want jij wil - na al jouw reacties omtrent dit onderwerp - zeggen dat die vlieger voor jou niet opgaat?
quote:
Dat of enorm woke.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:09 schreef xpompompomx het volgende:
Vergeet niet “achterlijk” en “racist”.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:09 schreef xpompompomx het volgende:
Tja, woke zijn heeft een prijs. En dat heeft juist niet met 'of' te maken maar met 'en en'.quote:
Don't feed the troll.quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De zoute tranen direct na de verkiezingsuitslag kwam toch vooral van Frans “Hou Elkaar Even Vast” Timmermans, de grootste faalhaas aan het linkerspectrum. Die gaat op de eerste bus terug naar de EU als hij de kans krijgt, ouwe linkse vakkenvullende opportunist dat het er is.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig welke partijen er op jouw lijstje van groezelige partijtjes staan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die invloed reikte veel verder dan die 15 zetels.
Of was dat hele klimaat-gender-diversiteit dingetje iets uit de VVD koker?
D66 polariseerde vooral tegen Jan Blanke Boerenlul, die heropgevoed moest worden.
Ze ageren tegen extreem-rechts? Ze ageren tegen alles wat ze niet zint en derhalve maar extreem-rechts noemen. Zie het voorbeeld van hoe Jetten Baudet's optreden jegens die Bram probeerde te framen. De D66-werkwijze bij uitstek.
Baudet tegen Bram: Ik wens je een gelukkig leven toe.
Jetten op Twitter: WIJ BLIJVEN STRIJDEN TEGEN VROUWEN- EN HOMOHAAT.
DAT is D66. En als dat geen polarisering is, weet ik niet wat het wel is.
Op het lijstje van groezelige partijtjes hoort D66 prima thuis.
In dat licht kan je het christelijk onderwijs ook meteen verbieden.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:09 schreef BMW1993 het volgende:
Toch vraag ik mij af of de islam wel echt een religie is?
Je kan het ook zien als een gevaarlijke sekte, een profeet genaamd Mohammed die in het verleden in het Midden Oosten de strijd aan ging met de kuffars, (ongelovigen) en die mensen bekeerde met het zwaard...
In dat opzicht zou je wellicht wel een verbod kunnen invoeren op islamitisch onderwijs.
Hier zou ik dan weer niet te veel op hopen. Ga anders eens vragen in Engeland en Italië hoe het populistisch-rechts daar afgaat met het terugdringen van de immigratie (spoiler alert: dat gaat ze helemaal niet goed af).quote:Geert Wilders zal wellicht een einde kunnen maken van het woningtekort, als we dankzij hem kunnen stoppen met het opvangen van asielzoekers, dan zal dat al een daling van 50.000 immigranten opleveren per jaar, dus meer woningen voor de Nederlander.
Etto is nog van de oude KVPquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:14 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig welke partijen er op jouw lijstje van groezelige partijtjes staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |