abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211690135
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:58 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik geloof die statistieken wel, maar dat wil niet zeggen dat de vrouwen dus fout zijn inderdaad. Ik heb een tijd terug wat gedate, en veel vrouwen vertelden dat hun man iedere avond maar achter zijn computer bleef gamen terwijl zij bij wijze van spreken in lingerie voor zijn neus voorbij liepen en vroegen of hij mee naar bed ging. "Ik kom zo!", maar dan pas om 04:00 komen. Logisch dat zo''n vrouw daar na een paar jaar genoeg van krijgt.
Dit zijn een bepaald type mannen waar de meeste vrouwen sowieso niks van moeten weten hoor.
pi_211690147
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:03 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik zeg toch ook dat de verklaring bij meer ligt dan ''vrouw is''? Maar als je aanneemt dat de schuld aan de oorzaak gelijk verdeeld is, dan blijkt uit de 80% wel dat vrouwen eerder bereid zijn om het op te geven.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik verhelder je post alleen nog wat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211690152
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:58 schreef LXIV het volgende:
Ik geloof die statistieken wel, maar dat wil niet zeggen dat de vrouwen dus fout zijn inderdaad. Ik heb een tijd terug wat gedate, en veel vrouwen vertelden dat hun man iedere avond maar achter zijn computer bleef gamen terwijl zij bij wijze van spreken in lingerie voor zijn neus voorbij liepen en vroegen of hij mee naar bed ging. "Ik kom zo!", maar dan pas om 04:00 komen. Logisch dat zo''n vrouw daar na een paar jaar genoeg van krijgt.
Zo een man moet gewoon een vrouw kiezen die gamen ook leuk vindt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211690163
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:56 schreef LXIV het volgende:

[..]
misschien wel. Ik snap wel dat vrouwen hier terughoudend in zijn. Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat deze mannen vaak wel 'te genezen' zijn met wat positieve aandacht. De helft van de mannen wordt door vrouwen gewoon volkomen genegeerd, op zijn best.
Deze mannen moeten het bij zichzelf gaan zoeken.
pi_211690171
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:05 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Zo een man moet gewoon een vrouw kiezen die gamen ook leuk vindt.
Tot 4 uur ‘s nachts gaan gamen. Dat is toch best vreemd voor en volwassene? Naja . Misschien ben ik nu te veroordelend. Maar vind het wel vreemd en denk dat de meeste vrouwen daar niet op zitten te wachten.
pi_211690214
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:07 schreef prunus het volgende:

[..]
Tot 4 uur ‘s nachts gaan gamen. Dat is toch best vreemd voor en volwassene? Naja . Misschien ben ik nu te veroordelend. Maar vind het wel vreemd en denk dat de meeste vrouwen daar niet op zitten te wachten.
Nee, dat is ook raar. Dat deed ik tot mijn 25ste nog wel eens. Nu zou ik niet eens weten hoe ik 2 uur moet halen achter m'n scherm. Het doet vermoeden dat ie ernaast ook weinig doet.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211690224
LOL, Zelfs hun benaming klopt dan niet.

Het zou WGTOWT, men going their own way Together, oftewel een heren dispuut.
pi_211690247
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 10:59 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Jullie kijk op de zaak?
ik heb niet zo hel veel probleem met mensen die een bepaalde keuze in hun leven maken die anders is dan de mijne... verder leuk voor hen en als ze daarmee gelukkig zijn en niet een jankerige 'slachtoffer-houding' rondom hun eigen keuze bouwen prima.

Wel heb ik het idee dat mensen die geheel alleenstaand leven op een gegeven moment ook wat sociale handicaps in hun gedrag gaan vertonen... domweg omdat ze weinig gewenning eraan hebben met een ander mens samen te leven en dagelijks te communiceren.

ik heb een bepaalde relatief close staande goede kennis die al ruim 15 jaar onderhand alleenstaand leeft, nadat zij (het is een vrouw) twemaal kort na elkaar zeer negatieve relatie-ervaringen had.
Dat is verder prima, het is haar keuze... maar je merkt ook dat haar gedrag steeds solistischer wordt en verstokt alleenstaand..
als je wel wat dingen samen doet is het hardstikke gecompliceerd om afspraken met haar te maken en is ze nooit goed in staat ook rekening te houden met de ander ...
en gelijktijdig best vaak verzuurde opmerkingen over anderen die wel een relatie hebben.

dat is steeds minder een prettig contact en uiteindelijk heb ik ook de indruk dat ze steeds eenzamer wordt, omdat de mensen die haar kennen ook steeds verder gaan mijden bij sociale gelegenheden.

Ik vermoed dat dat ook met mannen uit de MGTOW/incel categroei zal gelden..
dat ze makkelijk in een eenzaamheids-spiraal terecht kunnen komen die versterkt wordt door hun eigen verzuurdheid.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 21 december 2023 @ 12:20:14 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211690277
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Genegeerd vind ik wat veel gezegd. Er gaat niet veel actieve aandacht naar uit, inderdaad. Op zich niet heel vreemd, lijkt me.
Allemaal begrijpelijk, natuurlijk.
The End Times are wild
pi_211690303
quote:

[..]
De meeste gamers zijn 30 plus, dus je snapt er niks van. En een film kijken kan wel tot 4 uur?. The Notebook zeker, relatie geneuzel.
  donderdag 21 december 2023 @ 12:22:43 #36
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211690304
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:06 schreef prunus het volgende:

[..]
Deze mannen moeten het bij zichzelf gaan zoeken.
Ja. Op de eerste plaats wel. Vaak leven ze ook nog ongezond en zijn sociaal niet heel vaardig.

Als ze gezond zouden leven, veel zouden sporten, een goede baan hadden en hun huis schoon, gezellig en netjes zouden houden en vrouwen positieve aandacht zouden geven ipv over zichzelf te klagen dan konden ze zo een vrouw krijgen.. Wat dat betreft zijn vrouwen niet eens zo kritisch.
The End Times are wild
  donderdag 21 december 2023 @ 12:23:19 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211690311
quote:

[..]
Het gaat denk ik niet eens om het gamen an sich, maar om het geen aandacht geven aan de vrouw.
The End Times are wild
  donderdag 21 december 2023 @ 12:24:27 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211690323
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:16 schreef RM-rf het volgende:
k heb een bepaalde relatief close staande goede kennis die al ruim 15 jaar onderhand alleenstaand leeft, nadat zij (het is een vrouw) twemaal kort na elkaar zeer negatieve relatie-ervaringen had.
Dat is verder prima, het is haar keuze... maar je merkt ook dat haar gedrag steeds solistischer wordt en verstokt alleenstaand..
als je wel wat dingen samen doet is het hardstikke gecompliceerd om afspraken met haar te maken en is ze nooit goed in staat ook rekening te houden met de ander ...
en gelijktijdig best vaak verzuurde opmerkingen over anderen die wel een relatie hebben.

dat is steeds minder een prettig contact en uiteindelijk heb ik ook de indruk dat ze steeds eenzamer wordt, omdat de mensen die haar kennen ook steeds verder gaan mijden bij sociale gelegenheden.

Klopt. Ik ken ook mannen die al 20 jaar alleen wonen. Die zijn helemaal niet in staat om nog samen te wonen en rekening te houden met een ander. Die willen hooguit een date van een paar uur en dan weer alleen naar huis.
The End Times are wild
pi_211690340
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:22 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
De meeste gamers zijn 30 plus, dus je snapt er niks van. En een film kijken kan wel tot 4 uur?. The Notebook zeker, relatie geneuzel.
Nou goed ik moet er niks van hebben als een man tot diep in de nacht dat soort dingen doet, laat ik het zo zeggen. Komt op mij ‘vreemd’ over alsof je niets anders te doen hebt, zoals slapen omdat je een leven hebt waarin je dingen onderneemt ofzo.
  donderdag 21 december 2023 @ 12:26:31 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211690345
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:25 schreef prunus het volgende:

[..]
Nou goed ik moet er niks van hebben als een man tot diep in de nacht dat soort dingen doet, laat ik het zo zeggen. Komt op mij ‘vreemd’ over alsof je niets anders te doen hebt, zoals slapen omdat je een leven hebt waarin je dingen onderneemt ofzo.
Die vrouw die ik sprak ging het er vooral om dat hij die game leuker vond dan haar in zijn lingerie. En dan kun je als man wel klagen dat die vrouw vreemdgaat, maar ik snap dat dan wel.
The End Times are wild
pi_211690390
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:26 schreef LXIV het volgende:

[..]
Die vrouw die ik sprak ging het er vooral om dat hij die game leuker vond dan haar in zijn lingerie. En dan kun je als man wel klagen dat die vrouw vreemdgaat, maar ik snap dat dan wel.
Ja hey, alsof het dragen van lingerie, opeens je ook 20 kilo lichter maakt?
pi_211690400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:26 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat ik zal begrijpen is dat je dan een scheiding initieert. Maar niet dat je, om welke oppertunische reden dan ook, het huwelijk laat voortbestaan terwijl je
je ongenoegen als een excuus gebruikt.

Wees dan een vrouw en dreig eerst met vreemdgaan.
  donderdag 21 december 2023 @ 12:34:32 #43
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211690405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:32 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Ja hey, alsof het dragen van lingerie, opeens je ook 20 kilo lichter maakt?
Dit betrof een hele aantrekkelijke vrouw. Daar lag het niet aan
The End Times are wild
pi_211690442
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als een vrouw aardig doet tegen zo'n type, heeft ze meteen een stalker achter zich aan.
Haha, mijn idee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 21 december 2023 @ 12:40:45 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211690451
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:33 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Wat ik zal begrijpen is dat je dan een scheiding initieert. Maar niet dat je, om welke oppertunische reden dan ook, het huwelijk laat voortbestaan terwijl je
je ongenoegen als een excuus gebruikt.

Wees dan een vrouw en dreig eerst met vreemdgaan.
Die vrouw was ook bij die man weggegaan (voordat ze met mij date)
The End Times are wild
pi_211690465
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Die vrouw was ook bij die man weggegaan (voordat ze met mij date)
Hmm, staat me nog bij dat een vrouw met jou was vreemdgegaan een tijdje terug. Andere?
pi_211690468
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dit betrof een hele aantrekkelijke vrouw. Daar lag het niet aan
Dan nog, ik geloof dat lingerie meer voor de vrouw zelf is.
  donderdag 21 december 2023 @ 12:43:02 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_211690470
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:42 schreef Akathisia het volgende:
weggegaan (voordat ze met mij date)
Hmm, staat me nog bij dat een vrouw met jou was vreemdgegaan
Weet ik niks van! :D
The End Times are wild
pi_211690494
quote:

[..]
Ik doe het zelf ook wel eens. :7
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_211690538
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:42 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Dan nog, ik geloof dat lingerie meer voor de vrouw zelf is.
We lopen graag rond in sexy ondergoed dat net niet lekker zit, met een sexy beha die net niet echt ondersteuning geeft maar wel de tepels vrij laat terwijl het eigenlijk te koud is om alleen in jde ondergoed rond te lopen :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')