Iemand tips?
en dan wel goed dus geen telefoonnummer doorgeven en ook geen adresgegevens.
gewoon breken met z'n ouders dat werkt het beste.
quote:Lijkt me niet. Op den duur gaat dat ook aan je vreten.
Op vrijdag 14 februari 2003 20:05 schreef Flying_Vee het volgende:
En wel heel snel op kamers gaan wonen want zijn ouders zijn imho de oorzaak van zijn problemen.en dan wel goed dus geen telefoonnummer doorgeven en ook geen adresgegevens.
gewoon breken met z'n ouders dat werkt het beste.
Ik heb 5 jaar geleden een burnout gehad, met alles er op en er aan: vermoeidheid tot de 5e generatie, agressief soms, nergens toe in staat, depressief enz enz. Ik heb een jaar therapie voor gehad en ik kan weer huilen, lachen en gek doen. Ik heb mijn emoties eindelijk onder controlle en krop niets meer op. Nu heeft mijn ex ook een burnout gehad. En daarom is het dus nu een ex.....
Na een burnout verander je, of je nou wil of niet. Je wordt gewoon een totaal ander persoon, met ander karaktereigenschappen dan ervoor. Bij deze sterkte....
Praten ( zoals eerder aangegeven) is denk ik de enige en juiste oplossing. Peuter het los. Trek er aan ( zijn emoties dus). Het is heel vervelend voor hem en het eind is nog niet in zicht. Ga leuke dingen doen, ga een weekeindje weg, doe iets. Dat helpt tijdelijk, maar later heeft hij er meer profijt van. Dan kan hij daar aan terug denken en zich ook voorstellen hoe leuk iets kan zijn.
Onwijs veel sterkte!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |