SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja klopt, maar die rennen altijd zo snel wegquote:Op woensdag 20 december 2023 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lopen genoeg hertjes op het industrieterrein.
Voorgerecht: PFEFFERMINZquote:Op woensdag 20 december 2023 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds gaan bedenken wat ik ga maken voor kerstdiner
Ik kan een luchtdrukgeweer voor je regelen?quote:Op woensdag 20 december 2023 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die rennen altijd zo snel weg
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan een luchtdrukgeweer voor je regelen?
Ja voor mezelf is dat wel lekker, maar de rest van de familie hoeft dat nietquote:Op woensdag 20 december 2023 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorgerecht: PFEFFERMINZ
Hoofdgerecht: PFEFFERMINZ
Nagerecht: PFEFFERMINZ
ja zullen veel ledlampjes te zien zijnquote:Op woensdag 20 december 2023 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZekerMaar ik dacht dat je meer van de light entertainment was.
Wat een flauwe familiequote:Op woensdag 20 december 2023 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor mezelf is dat wel lekker, maar de rest van de familie hoeft dat niet
Ook een jachtvergunning?quote:Op woensdag 20 december 2023 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan een luchtdrukgeweer voor je regelen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:
Ja daaromquote:Op woensdag 20 december 2023 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel heel lang geleden dat ik dat heb gemaakt, op zich wel een handig gerecht want dat kun je gewoon van tevoren maken. En vaak zijn zulke dingen nog lekkerder ook als je ze de dag ervoor maakt
Wanneer kan ik aanschuivenquote:Op woensdag 20 december 2023 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorgerecht: PFEFFERMINZ
Hoofdgerecht: PFEFFERMINZ
Nagerecht: PFEFFERMINZ
Jij altijdquote:
quote:
Ik hoop dat morgen mijn verhoudheid wat minder isquote:Op woensdag 20 december 2023 19:48 schreef bitterbal het volgende:
Heb vannacht zo slecht geslapen. hopelijk aankomende nacht beter
Hoop dat de verhoudingen wat anders liggen jaquote:Op woensdag 20 december 2023 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat morgen mijn verhoudheid wat minder is
Idemquote:Op woensdag 20 december 2023 19:48 schreef bitterbal het volgende:
Heb vannacht zo slecht geslapen. hopelijk aankomende nacht beter
Dan ben je vast wel uitgeslapen genoeg om me aan inspiratie voor een kerstcadeau te helpenquote:Op woensdag 20 december 2023 19:52 schreef essnhills het volgende:
Ik heb prima geslapen vannacht en hoop dat vannacht weer te doen
Denk al die chocoladequote:Op woensdag 20 december 2023 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh waarom heb jij slecht geslapen?
Cadeautjes voor wie en wat voor budgetquote:Op woensdag 20 december 2023 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben je vast wel uitgeslapen genoeg om me aan inspiratie voor een kerstcadeau te helpen
Waarom zou je slecht slapen door chocola?quote:
Suikers?quote:Op woensdag 20 december 2023 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zou je slecht slapen door chocola?
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Dit ziet er wel lekker uit
[ afbeelding ]
Frikandellington
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Frikandellington
Koop dan gewoon een frikandelbroodje bij de appiequote:Op woensdag 20 december 2023 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Frikandellington
Eigenlijk gewoon een frikandelbroodjequote:Op woensdag 20 december 2023 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Frikandellington
Gewoon lekker pure chocola etenquote:
Ouders, zus en aanhang, jongere (puber)zus. ¤20-30, lig niet wakker van iets meer als er een goed idee tegenover staat.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cadeautjes voor wie en wat voor budget
ja maar dit ziet er kerstig uitquote:Op woensdag 20 december 2023 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een frikandelbroodje bij de appie
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon lekker pure chocola eten
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een frikandelbroodje bij de appie
Dit is de luxe Kerstversiequote:Op woensdag 20 december 2023 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een frikandelbroodje
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vuilnisbakkie ben je af en toe toch ook![]()
Koop 5 van die broodjes en leg ze al een ster op een plaat en strooi er wat kaas of iets overheen, dan ziet het er ook kerstig uitquote:Op woensdag 20 december 2023 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dit ziet er kerstig uit
Hmmmquote:Op woensdag 20 december 2023 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ouders, zus en aanhang, jongere (puber)zus. ¤20-30, lig niet wakker van iets meer als er een goed idee tegenover staat.
hmmquote:Op woensdag 20 december 2023 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koop 5 van die broodjes en leg ze al een ster op een plaat en strooi er wat kaas of iets overheen, dan ziet het er ook kerstig uit
Als toetje een magnum zonder stokje met een dot slagroomquote:Op woensdag 20 december 2023 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koop 5 van die broodjes en leg ze al een ster op een plaat en strooi er wat kaas of iets overheen, dan ziet het er ook kerstig uit
En als voorgerecht een stokbroodje kruidenboterquote:Op woensdag 20 december 2023 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als toetje een magnum zonder stokje met een dot slagroom
Kan allebei, maar samen heeft mijn voorkeur.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Moeten het cadeaus voor de stellen samen zijn? Of apart?
Gewoon allemaal een eindejaarslot en klaarquote:Op woensdag 20 december 2023 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan allebei, maar samen heeft mijn voorkeur.
Het lullige is dat ik die al heb zien liggenquote:Op woensdag 20 december 2023 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon allemaal een eindejaarslot en klaar
Iedereen een eigen stokbroodjequote:Op woensdag 20 december 2023 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als voorgerecht een stokbroodje kruidenboter
Wel trek in een stokbroodje kruidenboter nuquote:Op woensdag 20 december 2023 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen een eigen stokbroodje
Ja, lekkerquote:Op woensdag 20 december 2023 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel trek in een stokbroodje kruidenboter nu
Heb er dit jaar weer eentje gekochtquote:Op woensdag 20 december 2023 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon allemaal een eindejaarslot en klaar
Oke tante Gerdaquote:
Wat voor chips ?quote:Op woensdag 20 december 2023 20:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een zak chips die ik hoor roepen vanuit de keuken
Ik zal het wel weer op 31 december bedenken dat ik er misschien toch eentje wil kopenquote:Op woensdag 20 december 2023 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb er dit jaar weer eentje gekocht
Ben benieuwd
Ik heb slecht geslapen. Maar hoop dat het vannacht beter gaatquote:Op woensdag 20 december 2023 19:52 schreef essnhills het volgende:
Ik heb prima geslapen vannacht en hoop dat vannacht weer te doen
Hmm, wellicht zo'n cadeaubon voor een uitje? Je hebt vaak van die bonnen in zo'n feestelijk doosje met een lunch of high tea oid voor 2?quote:Op woensdag 20 december 2023 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan allebei, maar samen heeft mijn voorkeur.
Echt letterlijk allesquote:Op woensdag 20 december 2023 20:11 schreef essnhills het volgende:
Hmmm. Ik heb wel veel drank in mijn suggesties
Voorheen was het kopen op de dag zelf idd..quote:Op woensdag 20 december 2023 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal het wel weer op 31 december bedenken dat ik er misschien toch eentje wil kopen
Dat is met die zakjes Haribo ook.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een zakje chips van 175 gram en daar staat dan op sharebag
Misschien dat ik er van de week nog aan denk als ik een pakketje ophaal bij de primeraquote:Op woensdag 20 december 2023 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorheen was het kopen op de dag zelf idd..Nu maar gewoon gisteren gekocht
quote:Op woensdag 20 december 2023 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb warm water met citroen en cayennepeper
ZALIG
Ik zal je helpen met herinnerenquote:Op woensdag 20 december 2023 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ik er van de week nog aan denk als ik een pakketje ophaal bij de primera
ZALIG
ZALIG
Ga je me elke dag berichtjes sturenquote:Op woensdag 20 december 2023 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal je helpen met herinneren
Ik weet niet zo goed hoe ik mij hierbij moet voelen.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZALIG
quote:
quote:
quote:
Haterzzzzzquote:Op woensdag 20 december 2023 20:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik mij hierbij moet voelen.
En ik drink zelf alleen af en toe een wijntje en vooral veel theequote:Op woensdag 20 december 2023 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt letterlijk alles
Waar het hart vol mee is...
Uitjes had ik ook wel in m'n achterhoofd als ik echt niets kan bedenken. Ouders heb ik inmiddels wel wat voor verzonnen, niets met drank.
Past wel bij dit weerquote:Op woensdag 20 december 2023 20:21 schreef Ama het volgende:
Ik ga the boy in the striped pyjamas kijken. 🥺
'af en toe'quote:Op woensdag 20 december 2023 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik drink zelf alleen af en toe een wijntje en vooral veel thee
Ik drink ook af en toe een wijntjequote:Op woensdag 20 december 2023 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik drink zelf alleen af en toe een wijntje en vooral veel thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |