Binnendeuren besteld, Spaanse webshop die na een e-mail ook naar Portugal verzendt. Ze zijn meer dan 1000 euro goedkoper dan de andere offerte.
Deze zat op een van onze deuren:
![sZvAH1Fl.jpg]()
Die deur is de ingang van mijn hokje nu, daar staan alle tuinspullen in die geen tuingereedschap zijn (en een lasapparaat). Eindelijk een fatsoenlijke ruimte voor mijn zaden!
![HomEouPl.jpg]()
Mijn oude bureau is nu het toneel van veel potjes en aarde
![MBZibEml.jpg]()
Ik oogst nog steeds pepers van de planten in mijn kas.
![Ey6np8Sl.jpg]()
Een luie Zara
![0EyccTol.jpg]()
In de kas komen allerlei spullen op, als het goed is zijn dit zonnebloemen
![geLTIL7l.jpg]()
Het is echt vol: bakken met aardbeien, zes bakken met bananen, wat nieuwe druiven, bamboe, walnoten, hazelnoten, kiwi, papyrus en dan zal ik nog wel iets vergeten zijn. Dat moet als het vriezen over is allemaal naar buiten, want nu is het nogal krapjes. Volgend jaar gaan de bananen in de grote kas, die ga ik neerzetten als de kippenren klaar is.
![PtQdKshl.jpg]()
De kippenren, eigenlijk het dak wat ik voor de maatgeving op de grond heb gelegd. Vandaag al een stuk uitgegraven, ik ga gaas 50 cm diep ingraven, wat dan ook nog aan de buitenkant uitsteekt, een meter voor de ren. Bijna vergeten, de kippenren is 6 bij 6 meter. Er komen nog een paar kippen (twee). In de toekomst zetten we een hek om het gehele terras zodat ze ook buiten de ren kunnen scharrelen.
![kZOvOwwl.jpg]()
![AJH60Gal.jpg]()
Met het bouwen gaat het ook de goede kant op, de tweede laag waterdichtspul is morgen af. Slaapkamer nog een paar vierkante meter stuuk op en dan klaar.