abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211691201
quote:
Je komt serieus aanzetten met een bron van bijna 10 jaar geleden? :D

Daarnaast komt daar voornamelijk naar voren dat hij minder Marokkanen binnen wil halen. Er staat nergens dat hij ze massaal wil deporteren. Wel grappig; afgelopen dagen zoveel lui die aan komen zetten met Hitler/Nazi vergelijkingen, of dat hij ook wil gaan deporteren, maar bronnen ho maar.
  Forum Admin donderdag 21 december 2023 @ 13:47:30 #127
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211691245
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2023 13:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Daarnaast komt daar voornamelijk naar voren dat hij minder Marokkanen binnen wil halen. Er staat nergens dat hij ze massaal wil deporteren. Wel grappig; afgelopen dagen zoveel lui die aan komen zetten met Hitler/Nazi vergelijkingen, of dat hij ook wil gaan deporteren, maar bronnen ho maar.
Ik snap het ook niet. Je kan de man op inhoud volledig fileren. En toch vind men het nodig het nóg meer aan te dikken. Omdat het dan nog erger is ofzo?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211691269
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2023 13:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Kan zijn, maar zolang Wilders niet rigoureus afstand neemt van die uitspraak, en daarmee dus zijn eigen manifesto waarin een bepaalde cultuur (niet vaststaand en veranderlijk) wordt bekritiseerd inwisselt voor een ordinaire opvatting over etniciteit (vaststaand en onveranderlijk), neem ik hem en zijn partij niet serieus, al krijgt hij 76 zetels. En moet hij niet zeuren als men hém racisme verwijt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211691394
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Kan zijn, maar zolang Wilders niet rigoureus afstand neemt van die uitspraak, en daarmee dus zijn eigen manifesto waarin een bepaalde cultuur (niet vaststaand en veranderlijk) wordt bekritiseerd inwisselt voor een ordinaire opvatting over etniciteit (vaststaand en onveranderlijk), neem ik hem en zijn partij niet serieus, al krijgt hij 76 zetels. En moet hij niet zeuren als men hém racisme verwijt.
Ik kan me best voorstellen dat mensen een hekel aan hem hebben, of waar hij voor staat. Hij heeft genoeg uitspraken gedaan waardoor ik kan begrijpen dat mensen iets van hem vinden.

Ik stoor me er alleen aan

quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 13:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik snap het ook niet. Je kan de man op inhoud volledig fileren. En toch vind men het nodig het nóg meer aan te dikken. Omdat het dan nog erger is ofzo?
wat Straatcommando hier benoemd. Je kan hem op zoveel dingen pakken. Je mag ook een mening hebben over PVV stemmers. Genoeg argumenten die je tegen PVV stemmers kan gebruiken...

En toch voelen sommigen (de laatste dagen vooral) de noodzaak om zich te focussen op iets wat niet te onderbouwen valt. PVV stemmers gelijk stellen aan nazi's? Wilders gelijk stellen aan Hitler? Wilders verwijten dat hij elke Marokkaan wil deporteren en daarmee insinueren dat hij daarin hetzelfde is als Hitler? Zaken die veel te ver gaan en ook echt niet constructief zijn, het geeft enkel het idee dat de argumenten op zijn.
pi_211691458
quote:
14s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
Laten we vooral blij zijn dat de politieke macht van progressief en linkse partijen enigszins beperkt wordt. Als men ook nog de landelijke verkiezingen zou gaan winnen en lokaal meer invloed vergaren, had je dit land nu al totaal kunnen afschrijven.
De meeste mensen in ons land zijn toch 24/7 bezig om te kunnen overleven? Het land is voor die mensen dus al totaal afgeschreven doordat er geen links beleid is?
pi_211691792
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 13:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Er is niks aangedikt. Geert Wilders staat nog steeds achter die uitspraken. Hij wil minder Marokkanen en dat gaat die regelen.
pi_211691818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:26 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Er is niks aangedikt. Geert Wilders staat nog steeds achter die uitspraken. Hij wil minder Marokkanen en dat gaat die regelen.
Minder Marokkanen willen staat niet gelijk aan Marokkanen die hier wonen massaal deporteren. Dat is wat je claimde.
pi_211691836
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Minder Marokkanen willen staat niet gelijk aan Marokkanen die hier wonen massaal deporteren. Dat is wat je claimde.
En hoe gaat hij dan minder Marokkanen regelen?
  donderdag 21 december 2023 @ 14:30:49 #134
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_211691853
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:06 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Jij komt er voor uit. Veel aanhangers van de partij van Wilders willen niet zeggen dat ze Marokkaanse Nederlanders willen deporteren.
Daar is ook helemaal niks mis mee als het criminelen betreft.
pi_211691871
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:29 schreef grrrrg het volgende:

[..]
En hoe gaat hij dan minder Marokkanen regelen?
Hij wil minder Marokkanen toe laten. Hij wil de immigratie sterk verminderen. Maar ik heb hem nooit horen zeggen dat hij de mensen die hier al wonen massaal wil deporteren.

Dat bedoel ik; je kan hem pakken op zoveel punten, maar nee, we blijven doorgaan over deportaties waar geen bron voor te vinden is. Claim het dan ook niet.

Beter om weer terug te gaan naar Kaag.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2023 14:38:13 ]
pi_211691984
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Hij wil minder Marokkanen toe laten. Hij wil de immigratie sterk verminderen. Maar ik heb hem nooit horen zeggen dat hij de mensen die hier al wonen massaal wil deporteren.

Dat bedoel ik; je kan hem pakken op zoveel punten, maar nee, we blijven doorgaan over deportaties waar geen bron voor te vinden is. Claim het dan ook niet.
Minder Marokkanen regelen heeft een andere betekenis, dat weet je best.
pi_211691994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:44 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Onderbuik dus, duidelijk.

Kunnen we nu weer naar Kaag terug gaan.
pi_211692006
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:30 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Daar is ook helemaal niks mis mee als het criminelen betreft.
Daar komt de racistische aap al uit de mouw.
Dat wordt er dus bedoeld met minder Marokkanen. En toevallig vinden de racistische aanhangers van Geert Wilders Marokkanen crimineel.
pi_211692014
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:44 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Kom met bewijs dan dat wilders dat wil regelen via deportaties.

Doe eens.
Of hou je waffel met dat geframe en spreiden van onwaarheden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211692018
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Onderbuik dus, duidelijk.

Kunnen we nu weer naar Kaag terug gaan.
Over onderbuik gesproken, lol.

Het is een feit dat minder Marokkanen regelen betekent dat je actief bezig bent om Marokkanen weg te werken.
pi_211692026
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:46 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Dat wordt er dus bedoeld met minder Marokkanen. En toevallig vinden de racistische aanhangers van Geert Wilders Marokkanen crimineel.
Kom met bewijs dan dat pvv aanhangers marokkanen per definitie crimineel vinden.

Doe eens
1947-2016
pi_211692044
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Kom met bewijs dan dat pvv aanhangers marokkanen per definitie crimineel vinden.

Doe eens
De racistische aanhangers van Geert Wilders, ik beweerde niet alle aanhangers. Zij willen Marokkaanse Nederlanders laten deporteren
pi_211692181
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:47 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Over onderbuik gesproken, lol.

Het is een feit dat minder Marokkanen regelen betekent dat je actief bezig bent om Marokkanen weg te werken.
Nee, dat is de interpretatie van je onderbuik. Prima hoor.

Maar niet doen alsof het hier om feiten gaat.

Wat ik al zei: laten we maar weer terug gaan naar Kaag voordat je jezelf nog dieper ingraaft.
  donderdag 21 december 2023 @ 17:08:11 #144
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_211693569
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:46 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Je snapt dat je deze gevolgstappen zelf trekt he? Die staan namelijk niet in mijn post.
pi_211693572
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2023 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Nee, dat is de interpretatie van je onderbuik. Prima hoor.

Maar niet doen alsof het hier om feiten gaat.
Het gaat hier wel om feiten. Minder Marokkanen, dat gaan we regelen. Dat zei Wilders.
En hij neemt geen woord terug van zijn eerdere uitspraken. Dat heeft hij nog recent gezegd.
En dat terwijl excuses op zijn plaats zijn
pi_211693580
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 17:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je snapt dat je deze gevolgstappen zelf trekt he? Die staan namelijk niet in mijn post.
Ongetwijfeld stond dat niet in je post
pi_211693593
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 17:08 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Het gaat hier wel om feiten. Minder Marokkanen, dat gaan we regelen. Dat zei Wilders.
En hij neemt geen woord terug van zijn eerdere uitspraken. Dat heeft hij nog recent gezegd.
En dat terwijl excuses op zijn plaats zijn
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2023 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

Wat ik al zei: laten we maar weer terug gaan naar Kaag
pi_211693640
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2023 17:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
[..]

Prima, Kaag heeft het nooit gehad over minder, minder Marokkanen. Kaag heeft nooit gedreigd om Marokkaanse Nederlanders te deporteren.
Kaag wil de Koran niet verbieden, moskeeën sluiten, vrijheid van onderwijs inperken op een racistische manier.
Kaag klaagt niet op een dreigende toon over rechters .

Er is maar 1 persoon die zo provoceert
pi_211693658
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:49 schreef grrrrg het volgende:

[..]
De racistische aanhangers van Geert Wilders, ik beweerde niet alle aanhangers. Zij willen Marokkaanse Nederlanders laten deporteren
En het bewijs voor deze bewering?
Waar is dat?
1947-2016
pi_211693681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 17:16 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Prima, Kaag heeft het nooit gehad over minder, minder Marokkanen. Kaag heeft nooit gedreigd om Marokkaanse Nederlanders te deporteren.
Kaag wil de Koran niet verbieden, moskeeën sluiten, vrijheid van onderwijs inperken op een racistische manier.
Kaag klaagt niet op een dreigende toon over rechters .

Er is maar 1 persoon die zo provoceert
Ja, Kaag is anders dan Wilders. Goede conclusie, zijn we het daar over eens.

Kaag is een engel die gestuurd is om ons te redden en wij waren te ondankbaar en worden nu gestraft met Wilders. Zoiets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')