Je komt serieus aanzetten met een bron van bijna 10 jaar geleden?quote:Op donderdag 21 december 2023 13:41 schreef grrrrg het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/jo(...)anen-gaan-we-regelen
Ik snap het ook niet. Je kan de man op inhoud volledig fileren. En toch vind men het nodig het nóg meer aan te dikken. Omdat het dan nog erger is ofzo?quote:Op donderdag 21 december 2023 13:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je komt serieus aanzetten met een bron van bijna 10 jaar geleden?
Daarnaast komt daar voornamelijk naar voren dat hij minder Marokkanen binnen wil halen. Er staat nergens dat hij ze massaal wil deporteren. Wel grappig; afgelopen dagen zoveel lui die aan komen zetten met Hitler/Nazi vergelijkingen, of dat hij ook wil gaan deporteren, maar bronnen ho maar.
Kan zijn, maar zolang Wilders niet rigoureus afstand neemt van die uitspraak, en daarmee dus zijn eigen manifesto waarin een bepaalde cultuur (niet vaststaand en veranderlijk) wordt bekritiseerd inwisselt voor een ordinaire opvatting over etniciteit (vaststaand en onveranderlijk), neem ik hem en zijn partij niet serieus, al krijgt hij 76 zetels. En moet hij niet zeuren als men hém racisme verwijt.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je komt serieus aanzetten met een bron van bijna 10 jaar geleden?
Daarnaast komt daar voornamelijk naar voren dat hij minder Marokkanen binnen wil halen. Er staat nergens dat hij ze massaal wil deporteren. Wel grappig; afgelopen dagen zoveel lui die aan komen zetten met Hitler/Nazi vergelijkingen, of dat hij ook wil gaan deporteren, maar bronnen ho maar.
Ik kan me best voorstellen dat mensen een hekel aan hem hebben, of waar hij voor staat. Hij heeft genoeg uitspraken gedaan waardoor ik kan begrijpen dat mensen iets van hem vinden.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan zijn, maar zolang Wilders niet rigoureus afstand neemt van die uitspraak, en daarmee dus zijn eigen manifesto waarin een bepaalde cultuur (niet vaststaand en veranderlijk) wordt bekritiseerd inwisselt voor een ordinaire opvatting over etniciteit (vaststaand en onveranderlijk), neem ik hem en zijn partij niet serieus, al krijgt hij 76 zetels. En moet hij niet zeuren als men hém racisme verwijt.
wat Straatcommando hier benoemd. Je kan hem op zoveel dingen pakken. Je mag ook een mening hebben over PVV stemmers. Genoeg argumenten die je tegen PVV stemmers kan gebruiken...quote:Op donderdag 21 december 2023 13:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Je kan de man op inhoud volledig fileren. En toch vind men het nodig het nóg meer aan te dikken. Omdat het dan nog erger is ofzo?
De meeste mensen in ons land zijn toch 24/7 bezig om te kunnen overleven? Het land is voor die mensen dus al totaal afgeschreven doordat er geen links beleid is?quote:Op donderdag 21 december 2023 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
Laten we vooral blij zijn dat de politieke macht van progressief en linkse partijen enigszins beperkt wordt. Als men ook nog de landelijke verkiezingen zou gaan winnen en lokaal meer invloed vergaren, had je dit land nu al totaal kunnen afschrijven.
Er is niks aangedikt. Geert Wilders staat nog steeds achter die uitspraken. Hij wil minder Marokkanen en dat gaat die regelen.quote:Op donderdag 21 december 2023 13:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Je kan de man op inhoud volledig fileren. En toch vind men het nodig het nóg meer aan te dikken. Omdat het dan nog erger is ofzo?
Minder Marokkanen willen staat niet gelijk aan Marokkanen die hier wonen massaal deporteren. Dat is wat je claimde.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:26 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Er is niks aangedikt. Geert Wilders staat nog steeds achter die uitspraken. Hij wil minder Marokkanen en dat gaat die regelen.
En hoe gaat hij dan minder Marokkanen regelen?quote:Op donderdag 21 december 2023 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Minder Marokkanen willen staat niet gelijk aan Marokkanen die hier wonen massaal deporteren. Dat is wat je claimde.
Daar is ook helemaal niks mis mee als het criminelen betreft.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:06 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Jij komt er voor uit. Veel aanhangers van de partij van Wilders willen niet zeggen dat ze Marokkaanse Nederlanders willen deporteren.
Hij wil minder Marokkanen toe laten. Hij wil de immigratie sterk verminderen. Maar ik heb hem nooit horen zeggen dat hij de mensen die hier al wonen massaal wil deporteren.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:29 schreef grrrrg het volgende:
[..]
En hoe gaat hij dan minder Marokkanen regelen?
Minder Marokkanen regelen heeft een andere betekenis, dat weet je best.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij wil minder Marokkanen toe laten. Hij wil de immigratie sterk verminderen. Maar ik heb hem nooit horen zeggen dat hij de mensen die hier al wonen massaal wil deporteren.
Dat bedoel ik; je kan hem pakken op zoveel punten, maar nee, we blijven doorgaan over deportaties waar geen bron voor te vinden is. Claim het dan ook niet.
Onderbuik dus, duidelijk.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:44 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Minder Marokkanen regelen heeft een andere betekenis, dat weet je best.
Daar komt de racistische aap al uit de mouw.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar is ook helemaal niks mis mee als het criminelen betreft.
Kom met bewijs dan dat wilders dat wil regelen via deportaties.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:44 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Minder Marokkanen regelen heeft een andere betekenis, dat weet je best.
Over onderbuik gesproken, lol.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Onderbuik dus, duidelijk.
Kunnen we nu weer naar Kaag terug gaan.
Kom met bewijs dan dat pvv aanhangers marokkanen per definitie crimineel vinden.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Daar komt de racistische aap al uit de mouw.
Dat wordt er dus bedoeld met minder Marokkanen. En toevallig vinden de racistische aanhangers van Geert Wilders Marokkanen crimineel.
De racistische aanhangers van Geert Wilders, ik beweerde niet alle aanhangers. Zij willen Marokkaanse Nederlanders laten deporterenquote:Op donderdag 21 december 2023 14:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kom met bewijs dan dat pvv aanhangers marokkanen per definitie crimineel vinden.
Doe eens
Nee, dat is de interpretatie van je onderbuik. Prima hoor.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:47 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Over onderbuik gesproken, lol.
Het is een feit dat minder Marokkanen regelen betekent dat je actief bezig bent om Marokkanen weg te werken.
Je snapt dat je deze gevolgstappen zelf trekt he? Die staan namelijk niet in mijn post.quote:Op donderdag 21 december 2023 14:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Daar komt de racistische aap al uit de mouw.
Dat wordt er dus bedoeld met minder Marokkanen. En toevallig vinden de racistische aanhangers van Geert Wilders Marokkanen crimineel.
Het gaat hier wel om feiten. Minder Marokkanen, dat gaan we regelen. Dat zei Wilders.quote:Op donderdag 21 december 2023 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, dat is de interpretatie van je onderbuik. Prima hoor.
Maar niet doen alsof het hier om feiten gaat.
Ongetwijfeld stond dat niet in je postquote:Op donderdag 21 december 2023 17:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je snapt dat je deze gevolgstappen zelf trekt he? Die staan namelijk niet in mijn post.
quote:Op donderdag 21 december 2023 17:08 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om feiten. Minder Marokkanen, dat gaan we regelen. Dat zei Wilders.
En hij neemt geen woord terug van zijn eerdere uitspraken. Dat heeft hij nog recent gezegd.
En dat terwijl excuses op zijn plaats zijn
quote:Op donderdag 21 december 2023 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat ik al zei: laten we maar weer terug gaan naar Kaag
Prima, Kaag heeft het nooit gehad over minder, minder Marokkanen. Kaag heeft nooit gedreigd om Marokkaanse Nederlanders te deporteren.quote:
En het bewijs voor deze bewering?quote:Op donderdag 21 december 2023 14:49 schreef grrrrg het volgende:
[..]
De racistische aanhangers van Geert Wilders, ik beweerde niet alle aanhangers. Zij willen Marokkaanse Nederlanders laten deporteren
Ja, Kaag is anders dan Wilders. Goede conclusie, zijn we het daar over eens.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:16 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Prima, Kaag heeft het nooit gehad over minder, minder Marokkanen. Kaag heeft nooit gedreigd om Marokkaanse Nederlanders te deporteren.
Kaag wil de Koran niet verbieden, moskeeën sluiten, vrijheid van onderwijs inperken op een racistische manier.
Kaag klaagt niet op een dreigende toon over rechters .
Er is maar 1 persoon die zo provoceert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |