Ik schrok al. Wat ga je met de zolder doen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee andere trapdaarom ook niet afgedekt
Benieuwd waar dit straks weer toe gaat leiden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:10 schreef Puala het volgende:
2025 is begonnen en ik ben ook maar begonnen aan een klusje. Toch jammer dat bij t leuke deel, slopen, zo’n bende ontstaat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het moet eerst slechter worden voordat het beter word!quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:10 schreef Puala het volgende:
2025 is begonnen en ik ben ook maar begonnen aan een klusje. Toch jammer dat bij t leuke deel, slopen, zo’n bende ontstaat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dak isolerenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik schrok al. Wat ga je met de zolder doen?
Als t goed is een geïsoleerd dak, 2 slaapkamers en een 2e badkamer. Maar in etappes.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Benieuwd waar dit straks weer toe gaat leiden.
Ja, kriebelt het weer?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dak isolerenmaar t budget is beperkt, dus in eerste instantie vooral met wat ik nog heb liggen qua materiaal.
[..]
Als t goed is een geïsoleerd dak, 2 slaapkamers en een 2e badkamer. Maar in etappes.
Of dr komt een ander leuk huis voorbij en dan verbouw ik die ff
Een badkamer op zolder?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dak isolerenmaar t budget is beperkt, dus in eerste instantie vooral met wat ik nog heb liggen qua materiaal.
[..]
Als t goed is een geïsoleerd dak, 2 slaapkamers en een 2e badkamer. Maar in etappes.
Of dr komt een ander leuk huis voorbij en dan verbouw ik die ff
Ja, voor kerst al een bezichtiging gehad. Maar doe t nietquote:
Ah ja, leuk. Ik was slechts even in de war waar de extra badkamer zou komen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een volwaardige etage daar met vaste trap
Dat vraag je op Fok! Vanaf je zolderkamerquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik schrok al. Wat ga je met de zolder doen?
Goed bezig. 💪🏻quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:39 schreef Puala het volgende:
Isoleren kun je leren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste meters zitten dr in. Na dit was ik wel klaar met de pir-sneeuw over me heen en ben ik wat anders gaan doen
oh nou ik vind pir met een handzaag en een bietje pur echt een prima combi. En die RD waarde is wel nice.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:30 schreef bleiblei het volgende:
Ah, zo een fijn klusje.
Dé reden dat ik bij ons huidige huis voor wol ben gegaan. Lagere RD. Maar vooral zoveel minder gezeik om het er netjes in te krijgen.
Tenzij je een randje kranten uit 1986 boven de spouw en overgang dak meetelt nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:17 schreef monsterd. het volgende:
Onvermoeibaar Pualazaten er niets qua isolatie tussen de pannen trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2025 12:59 schreef Puala het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van dat huis wat 80% af is en dat toch ineens best aantrekkelijk is om af te maken ivm andere objecten die te koop komen?Wacht ff..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je nou juist dat je gewoon je eigen huis afmaakt om te wonen of dat er een nieuw huis aan komt![]()
Eigen huis afmaken voor verkoopquote:Op maandag 14 april 2025 13:07 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Wacht ff..
Bedoel je nou juist dat je gewoon je eigen huis afmaakt om te wonen of dat er een nieuw huis aan komt
Ik snap niet waarom mensen je daarom raar aankijkenquote:Op maandag 14 april 2025 13:15 schreef SV-tje het volgende:
En dan kijken mensen ons raar aan als ik zeg dat we over 5 a 10 jaar waarschijnlijk weer willen verhuizen
Ik ben wezen kijken bij 90m2 vrijstaand met ongeveer 6x zoveel grond als dat ik nu heb. Met buren op 200-300meter afstand. Ik denk dat menigeen dit wel zou snappen tochquote:Op maandag 14 april 2025 13:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh
Ach, waarom verbaast het me ook
Zekerquote:Op maandag 14 april 2025 13:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben wezen kijken bij 90m2 vrijstaand met ongeveer 6x zoveel grond als dat ik nu heb. Met buren op 200-300meter afstand. Ik denk dat menigeen dit wel zou snappen toch
Alleen al benieuwd wat je gaat doen hoor, nog los van kopen en klussenquote:Op maandag 14 april 2025 13:26 schreef Puala het volgende:
[..]
T is nog niet gekochtMaar het blijkt wel haalbaar
Wow.quote:Op maandag 14 april 2025 13:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben wezen kijken bij 90m2 vrijstaand met ongeveer 6x zoveel grond als dat ik nu heb. Met buren op 200-300meter afstand. Ik denk dat menigeen dit wel zou snappen toch
Dus geen nieuwe drama's over een raam op de erfgrens? Tegenvaller weerquote:Op maandag 14 april 2025 13:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou ik ook zo voor tekenen ja.quote:Op maandag 14 april 2025 13:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Doen! Buitenkans!!quote:Op maandag 14 april 2025 13:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat let je?quote:Op maandag 14 april 2025 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Vrijstand met buren op enorme afstand, ik wil ook
De huizenprijzenquote:
Yup, en iets dergelijks is qua nieuwbouw al helemaal niet te vinden. Een klushuis is geen optie. Dus ik geniet maar mee van wat Puala nu weer allemaal van plan isquote:
oh nou zulk spul staat hier wel vaker. Maar de aankopend makelaar heeft al 2 terugbelverzoeken en is wederom niet bereikbaar. Dus ik vrees met grote vrezen dat ik inmiddels al te laat ben en t al weg is.quote:Op maandag 14 april 2025 16:00 schreef blomke het volgende:
[..]
Doen! Buitenkans!!
Zoiets komt maar 1x voorbij in je leven.
Ik weet niet welke regio? Hier komt in t dorp vrijstaand te koop met redelijke percelen en volgens mij ook nog wel betaalbaar-ish.quote:Op maandag 14 april 2025 17:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, en iets dergelijks is qua nieuwbouw al helemaal niet te vinden. Een klushuis is geen optie. Dus ik geniet maar mee van wat Puala nu weer allemaal van plan is
Dream on...quote:Op maandag 14 april 2025 17:51 schreef Puala het volgende:
[..]
oh nou zulk spul staat hier wel vaker. Maar de aankopend makelaar heeft al 2 terugbelverzoeken en is wederom niet bereikbaar. Dus ik vrees met grote vrezen dat ik inmiddels al te laat ben en t al weg is.
Maar goed, zoals ik zei komt dr meer van dit soort spul te koop dus is t niet onmogelijk om het een keer op de kop te tikken. Al kan t ook goed zijn dat ik een soort gelijk iets koop en nog 1x goed flip maar dan budgetairder dan afgelopen 2 verbouwingen. En dan pas voor t vrijstaande object ga.
Wij ook niet 😂quote:Op maandag 14 april 2025 13:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen je daarom raar aankijken
quote:Op maandag 14 april 2025 13:15 schreef SV-tje het volgende:
En dan kijken mensen ons raar aan als ik zeg dat we over 5 a 10 jaar waarschijnlijk weer willen verhuizen
Heel eerlijk. T is nog niet af, dus dat kluseinde in zicht is er niet. Maar mijn schuin achterburen schreeuwen in gesprekken naar elkaar. Elk woord van hun gesprek kan ik woord voor woord verstaan. En dat is tot daar aan toe. Maar ze geven op hoge frequentie feestjes tot diep in de nacht. Zonder rekening te houden met welke buren dan ook. Vrijdag-zaterdagnacht was het 3.50 toen er iemand opstond en naar huis ging. De rest ging toen ook, rond 4.15 was t stil.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:42 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Maar waarom?
Vind je het saai dat het klus-einde in zicht is of ben je er niet gelukkig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |