quote:Op zondag 23 juni 2024 12:27 schreef Puala het volgende:
Dit weertje is genieten, maar mn uitzicht ook
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zondag 23 juni 2024 12:27 schreef Puala het volgende:
Dit weertje is genieten, maar mn uitzicht ook
[ afbeelding ]
Ik ga van het bedenken mogelijk mn werk makenquote:Op maandag 24 juni 2024 12:20 schreef BE het volgende:
Oh mens, wat een weelde!Ik ben gewoon wel een beetje jaloers hoor!
![]()
Lijkt me een prima idee.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga van het bedenken mogelijk mn werk maken
Goed plan!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Inderdaad goed plan, doen wat je leuk vindt en je bent er goed in. Succes!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
De kunst is om het ook zo te houden, maar op zich zou dat met dit formaat tuin prima te doen moeten zijn. Het vorige huis was daarin echt pittiger en ik was veel strenger voor mezelf. Nu kies ik wat meer de makkelijke weg qua planten, bodembedekking en onderhoud. Toen vond ik dat nog lastigerquote:Op maandag 24 juni 2024 12:26 schreef Troel het volgende:
Ik word altijd jaloers als ik zulke mooie tuinen zie.
Ja moet ff kijken, die tuin hier was een hele bevalling. Of ik dat zo voor anderen bedacht kan krijgen weet ik niet. Maar ik heb tot eind augustus om mn papiertje te halen. Dan verloopt mn examenmogelijkheid.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima idee.
Je schudt ook alles zo gewoon uit je mouw.
Bij mij thuis is het natuurlijk grotendeels bos, daar kan ik toch al vrij weinig mee, daar hebben we overigens ook gewoon een tuinman voor (iets te veel om zelf te doen). Bij mijn vriend is er jaren niets aan gedaan en is de halve tuin ingenomen door een braam zonder bramen maar met stekels. En stukje bij beetje doen we wel iets, maar er echt iets mee doen gaat op die manier nog jaren duren. En zomaar de boel eruit trekken is niet echt een optie zonder hulp en ik wil niet eens weten wat dat gaat kosten. Zo jammer, want het is een fijne tuin waar je een heleboel mee zou kunnen doenquote:Op maandag 24 juni 2024 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
De kunst is om het ook zo te houden, maar op zich zou dat met dit formaat tuin prima te doen moeten zijn. Het vorige huis was daarin echt pittiger en ik was veel strenger voor mezelf. Nu kies ik wat meer de makkelijke weg qua planten, bodembedekking en onderhoud. Toen vond ik dat nog lastiger
[..]
Ja moet ff kijken, die tuin hier was een hele bevalling. Of ik dat zo voor anderen bedacht kan krijgen weet ik niet. Maar ik heb tot eind augustus om mn papiertje te halen. Dan verloopt mn examenmogelijkheid.
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Doornroosje had nog steeds geslapen als ze Doornbraampje had geheten.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het natuurlijk grotendeels bos, daar kan ik toch al vrij weinig mee, daar hebben we overigens ook gewoon een tuinman voor (iets te veel om zelf te doen). Bij mijn vriend is er jaren niets aan gedaan en is de halve tuin ingenomen door een braam zonder bramen maar met stekels. En stukje bij beetje doen we wel iets, maar er echt iets mee doen gaat op die manier nog jaren duren. En zomaar de boel eruit trekken is niet echt een optie zonder hulp en ik wil niet eens weten wat dat gaat kosten. Zo jammer, want het is een fijne tuin waar je een heleboel mee zou kunnen doen
Wat fantastisch mooi Puala!!!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:18 schreef Puala het volgende:
Nog een paar foto's dan van hoe t geworden isDe week vakantie is wel lekker zo
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat behang lastig verftquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ziet er weer goed uit! Maar waarom heb je de achterwand en kast niet los van elkaar geverfd? Je hebt daar vast een goede reden voor.
Recht tegenover de keuken, de wand bij de garage naast de bankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst Bluetooth speaker op de erfgrens zetten dan naar binnen
En als ze gaan kijken …… meezoeken waar het nou vandaan komt
Hier ook gedaan met luide terras gasten ennaar binnen
Ik heb Dana nog overquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:21 schreef Seven. het volgende:
Wat sneu van Noortje.. maar like voor de leuke foto. Hoeveel katten heb je nu nog? Sterkte.
En die buren, je treft het wel, zeg. Zijn je schuin achterburen ook nieuw?
Ja dat is t zekerquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2024 19:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Oplossing isIk leef een beetje met t motto "wat gij niet wilt dat u geschied, toe dat ook een ander niet". Dus geluid met geluid bestrijden voelt wat verkeerd als ik eerlijk ben. Maar goed, hopelijk is t na dit weekend afgelopen. T zal toch een keer te koud worden voor zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst Bluetooth speaker op de erfgrens zetten dan naar binnen
En als ze gaan kijken …… meezoeken waar het nou vandaan komt
Hier ook gedaan met luide terras gasten ennaar binnen
Ik heb dat wel echt onderschat, die pijnquote:Op vrijdag 20 september 2024 23:13 schreef bleiblei het volgende:
Ach Noortje... Wij hebben ook een Noortje gehad. Zwart poesje, witte "bef" en pootje. Is helaas 2 jaar geleden heen gegaan. Blijft pijn doen, als huisgenootjes gaan...![]()
Ik heb een vimle idd, maar mijn robotstofzuiger past er ook niet onderdoor. Ik overweeg idd andere pootjes, maar nog nooit werk van gemaaktquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:36 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Pualavoor poes
![]()
En een vraag: jij hebt een vimle bank toch? Hoe bevalt die? Ook qua inzakken etc na aantal jaar gebruik?
En weet je toevallig of er ook andere pootjes onder te zetten zijn? Ik zou namelijk liefst minstens 10cm onder de bank hebben ivm robotstofzuiger, maar volgens mij is de vimle maar 6cm.
Late reactie, maar thanks!!quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een vimle idd, maar mijn robotstofzuiger past er ook niet onderdoor. Ik overweeg idd andere pootjes, maar nog nooit werk van gemaakt![]()
Ik heb een 2zits en 3zits aan elkaar gekoppeld. En de meeste kussens zijn na 4,5 jaar nog top! Maar er zijn 2 kussens die een stuk zachter zitten en dat is wat gek als je op 2 kussens tegelijk zit (hard/zacht naast elkaar) t lijkt dus op pech met 1 bank? Maar ben nog niet terug geweest naar ikea om dat te bespreken.
Maar als ik kijk naar prijs, kwaliteit etc. Vind ik deze bank een prima aankoop
Ik heb de gunnared beigequote:Op vrijdag 1 november 2024 09:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Late reactie, maar thanks!!
Welke stof heb jij erop? En hoe is dat met katten? Mijn huidige bank (smedstorp, stof viarp beige) is echt aan gort gekrabd én heeft geen verwisselbare hoezen. Ik twijfel nu tussen de smedstorp kopen in djuparp blauw (fluweel - hadden ze nog niet toen ik hem 2.5j geleden kocht), of de vimle kopen. Die is er ook in djuparp stof, maar als ze ook een andere stof hebben die krab-proof is dan zou dat fijn zijn.
Ah goed om te weten thanks! Ook van kater van ex. Daar zie je dus niet echt veel van? Veel krabben en dan paar haaltjes? Dat zou wel echt fijn zijn. Ik had eerder een ektorp jonsboda bruin en die hoes was briljant, katten hebben er 1.5 jaar aan gekrabd en er is nauwelijks wat van te zien. De huidige stof was na twee maanden aan gortquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb de gunnared beigeEn ik was 2x per jaar mn hoezen, dat gaat inmiddels al 4,5 jaar perfect. Geen slijtage te zien, geen problemen bij de ritsen of wat dan ook. En ik heb alleen haaltjes van toen de XXL kater van mn ex hem als krabpaal gebruikte. Mijn eigen katten krabben aan hout/karton, dus niet specifiek aan meubels. En van het gewone normale liggen/opstaan/rennen heb ik geen slijtage kunnen vinden.
Ikke niet, geen zin in dat soort programma's. Laat me maar lekker prutsen en pielen thuisquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:02 schreef Ronzz het volgende:
Ik was deze reeks even uit het oog verloren maar wauw, wat super vet!
Echt respect ook hoe actief je bezig bent met alles. Ooit aan gedacht om je op te geven voor de Allerkunners?
Nee andere trapquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh my, die bende, op je mooie zelf gestoffeerde trap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |