abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213285100
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 18:02 schreef deadly_kiss het volgende:
Die trap ziet er echt wel netjes uit hoor!
Is er ook iets wat jij niet kan? :D
Stil zitten? :D
  zondag 21 april 2024 @ 18:38:43 #152
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_213285403
_O_ _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_213286289
Zo eindstand van t weekend. Niet ontevreden. Kwam tape tekort, anders had er nog wel meer op gezeten.

pi_213286546
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 18:20 schreef Puala het volgende:

[..]
Stil zitten? :D
Dat blijkt _O_ maar echt, ik heb trappen gezien die door de pro's gedaan zijn en er slechter uit zagen ^O^
pi_213286723
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 19:42 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]
Dat blijkt _O_ maar echt, ik heb trappen gezien die door de pro's gedaan zijn en er slechter uit zagen ^O^
oh ik kan t je precies vertellen waar hier nog aandacht aan geschonken gaat worden. Trede 3 en 5 aan de kant van de trapleuning. En nu ik je dit heb verteld zie jij het ook :+
pi_213287086
Het hele project _O_ en vooral ook het trapproject _O_
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 21 april 2024 @ 20:11:53 #157
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zondag 21 april 2024 @ 20:15:02 #158
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213287225
Check, ik snap m!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_213287902
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 19:51 schreef Puala het volgende:

[..]
oh ik kan t je precies vertellen waar hier nog aandacht aan geschonken gaat worden. Trede 3 en 5 aan de kant van de trapleuning. En nu ik je dit heb verteld zie jij het ook :+
Ik zou naar 4 en 6 kijken...
Maar lekker boeiend, kleine imperfecties die je weer inzicht geven voor de treden die nog moeten :P
pi_213287991
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 18:17 schreef Puala het volgende:

[..]
De onderkant van het tapijt, de belastbaarheid, scheurgevoeligheid en nog vast wel meer. Ik heb niet bij een vakwinkel gekocht, maar gewoon bij de kwantum. Dus helemaal uitleggen kunnen verkopers t niet ;)

En gewoon schilderen. Ik vind je wel grappig O+ Maar dan had ik alle lijm er af moeten krabben en een week of 3 elke avond staan schuren. En dan nog het nodige plamuurwerk overgehouden. No thanks ;)

Daarnaast ben ik behoorlijk lomp aangelegd en zijn geschilderde traptreden gewoon gladder. En ik heb op dit moment nog steeds last van mijn onderrug/stuitje na een val van de trap op 5 dec (4 treden :X) . Ik mocht na een paar dagen toen zelfs met spoed naar t ziekenhuis voor foto's omdat de arts toch wel twijfelde of er geen ernstigere zaken aan de hand waren. Dus uit voorzorg ook maar iets wat wat minder glad is :Y
Lang leve halve maantjes ;)
Maar trap schuren en schilderen is een tyfusklus idd. Ben mijn pa echt eeuwig dankbaar voor de uren die hij in oncomfortabele houding op mijn trap heeft doorgebracht om met verfbrander en krabber de lijmresten eraf te halen.
En 3 lagen verf betekent dat je 6 keer aan het schilderen bent als je tijdens het drogen die trap ook gewoon wil kunnen gebruiken :X
A mind with a heart of it's own
pi_213288063
Wat mooi je trap. Ben je in te huren? _O_

Zelf jaren geleden een keer een trap gedaan. Paar dagen schuren, krabben en schilderen. Veel werk, maar prima te doen omdat het resultaat mooi is.

Leuk om te zien dat je dit gewoon (zoals altijd) aanpakt, je inspireert ^O^ , nu ik dit zie durf ik zoiets eigenlijk ook wel (mits ik het geschikte tapijt weet te vinden). :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213290702
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 21:07 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Lang leve halve maantjes ;)
Maar trap schuren en schilderen is een tyfusklus idd. Ben mijn pa echt eeuwig dankbaar voor de uren die hij in oncomfortabele houding op mijn trap heeft doorgebracht om met verfbrander en krabber de lijmresten eraf te halen.
En 3 lagen verf betekent dat je 6 keer aan het schilderen bent als je tijdens het drogen die trap ook gewoon wil kunnen gebruiken :X
Maar halve maantjes zijn echt lelijk ;(
De val was trouwens op een trap met tapijt, maar ik weet heel zeker dat het al vaker mis was gegaan als er gewoon een geschilderde trap in huis had gestaan.

quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wat mooi je trap. Ben je in te huren? _O_

Zelf jaren geleden een keer een trap gedaan. Paar dagen schuren, krabben en schilderen. Veel werk, maar prima te doen omdat het resultaat mooi is.

Leuk om te zien dat je dit gewoon (zoals altijd) aanpakt, je inspireert ^O^ , nu ik dit zie durf ik zoiets eigenlijk ook wel (mits ik het geschikte tapijt weet te vinden). :)
Dat is wel te vinden, zeker als je een levertijd van 2 weken accepteert. Maar ik had weer eens een gevalletje "ik wil het nuuuuhuuuu" te pakken en dat bleek lastiger te zijn :P
pi_213369523
Achter in de tuin ben ik bezig om een gat te graven, maar daar komt wat grond uit die ik kwijt moet. Dus voor in de tuin is er ruimte gemaakt voor plantenbakken zodat ik daar uiteindelijk de grond in kwijt kan. Om de bakken kwijt te kunnen moesten er een paar struiken ruimte maken. Deze jongens;

Dit lijkt trouwens heel erg zonde, maar het zijn struiken die niet bijgehouden zijn en die dusdanig verwilderd zijn dat er weinig meer mee te beginnen is. Ze zijn van binnen helemaal dood en gaan niet meer herstellen. Dus flink snoeien was ook geen oplossing. Er stonden een paar struiken tussen die wel interessant waren en bodembedekkers, daarvan is het meeste gered :Y

Uiteindelijk hou je wel een hele kale bedoening over.

Oma was blij met de Vinca die er stond, dus die heeft ook weer een voller voortuintje :)
pi_213369702
Zo zeg, je hebt nu vast een stuk meer licht in huis
We have far more in common than that which devides us..
pi_213381522
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 11:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, je hebt nu vast een stuk meer licht in huis
Dat wel, maar is tijdelijk. Er komen hagen terug, meer zelfs dan er stonden. Maar waarschijnlijk wel minder hoog :)
En het is wel nakend kaal :@
  woensdag 1 mei 2024 @ 13:33:08 #166
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_213381879
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:53 schreef Puala het volgende:

[..]
Dat wel, maar is tijdelijk. Er komen hagen terug, meer zelfs dan er stonden. Maar waarschijnlijk wel minder hoog :)
En het is wel nakend kaal :@
Hue hue...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles in je eentje gedaan of hulo gehad? Hoe dan ook weer een berg werk verzet. En ben benieuwd hoe het worst als de nieuwe haag er staat.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_213382012
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2024 13:33 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Hue hue...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles in je eentje gedaan of hulo gehad? Hoe dan ook weer een berg werk verzet. En ben benieuwd hoe het worst als de nieuwe haag er staat.
Op foto 2 zie je een deel van de hulp :Y Maar die heeft alleen gerooid en de boel weer wat vlakker gestreken. Daarna heeft de hulp me weer veel succes gewenst ;)
  woensdag 1 mei 2024 @ 13:59:42 #168
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_213382082
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 13:50 schreef Puala het volgende:

[..]
Op foto 2 zie je een deel van de hulp :Y Maar die heeft alleen gerooid en de boel weer wat vlakker gestreken. Daarna heeft de hulp me weer veel succes gewenst ;)
Niks mis met slim gereedschap gebruiken natuurlijk. ^O^
pi_213634674
Voor begint t weer wat te worden :) De bak staat en is gevuld met grond uit de achtertuin. Daarnaast de nodige haagplanten er in gezet. Achterin staan wat coniferen, daarnaast glansmispel, laurier, liguster en deutzia.

En achter is t gat af, egalisatie is ook gebeurd. Tijd voor t zwembad toch? :7
pi_213635781
Zei er iemand tijd voor zwembad?

pi_213636367
Zomertijd!

Wordt 'ie helemaal ingebouwd of is het zo eentje die je eind van de zomer weer afbreekt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_213636707
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 13:20 schreef sigme het volgende:
Zomertijd!

Wordt 'ie helemaal ingebouwd of is het zo eentje die je eind van de zomer weer afbreekt?
Allebei niet;)

Hij gaat voor de helft ingebouwd worden, de grond komt weer gelijk aan de rest en dan ziet ie 60 cm de grond in.
En deze blijft staan t jaar rond. Alleen van de herfst moet t water wat lager en dan de pomp naar binnen ivm overwinteren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Puala op 21-05-2024 14:06:03 ]
  dinsdag 21 mei 2024 @ 15:01:01 #173
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213637207
Lekker hoor! Ooit willen wij nog een half ingegraven hottub.
Resistance is futile.
pi_213640024
Wat voor maar is het? Het lijkt erg klein, maar ik vermoed dat dat niet klopt. 3 meter doorsnee?
pi_213640221
Mooi. Jaloers op dat zwembad.
pi_213641442
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 20:02 schreef Angelfrouk het volgende:
Wat voor maar is het? Het lijkt erg klein, maar ik vermoed dat dat niet klopt. 3 meter doorsnee?
3 meter doorsnede, 1,2 meter diep.
pi_213643618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 21:52 schreef Puala het volgende:

[..]
3 meter doorsnede, 1,2 meter diep.
Ja, dat valt dus erg mee, de foto vertekent.
pi_213820236
Het is alweer bijna een jaar dat ik de sleutel heb van het huis. En ondanks dat het heel dicht bij mijn geboortegrond ligt, is het toch echt wel net een ander stukje van deze regio en dat ben ik aan het ontdekken. En er ligt dus echt een prachtig wandelrondje op 10min van mn huis O+

In de tuin is het trouwens minder comfortabel wandelen geweest :X De pomp en alles aansluiten was wel het betere blij-dat-ik-glij en shit-ik-stap-verkeerd-mn-laars-zit-nu-bijna-vol :D

Maar rustig aan (ahum) verder gegaan en de ombouw voor t bad is een heel eind. Moet nog nadenken hoe ik die rand wegwerk, maar dat kan ook wel later. Belangrijkste is minder zand, minder klei en meer genieten en bloemetjes :Y

En ik ben dus een kunstgras-barbaar geworden in dit huis, maar ik heb echt een gruwelijke hekel aan grasmaaien (jeugdtrauma'tje) en ook helemaal geen ruimte voor een grasmaaier in de berging.

De diva bevalt het overigens perfectos

De vijver is weer ontdaan van alle planten die er tijdelijk in hebben gestaan ivm overleven tijdens de tuinklusserij. Die staan te zingen in de kleigrond zo blij als ze zijn O+ En dat betekend ook dat het eerste hoekje border wat aan t worden is

En ik heb een nieuw huisdier, een prins in wording O+
pi_213820315
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 09:30 schreef Puala het volgende:

En ik ben dus een kunstgras-barbaar geworden in dit huis, maar ik heb echt een gruwelijke hekel aan grasmaaien (jeugdtrauma'tje) en ook helemaal geen ruimte voor een grasmaaier in de berging.
[ afbeelding ]

Zo'n robot neemt toch geen ruimte in? ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213820333
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 09:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zo'n robot neemt toch geen ruimte in? ;(
Vind je die uitgave zelf in verhouding staan tot het formaat gras? :P

SPOILER
En geen idee of dit gaat bevallen. Andere optie die in mn hoofd zit is vlonder, maar vond dit qua groen wel prettig.
  vrijdag 7 juni 2024 @ 10:34:18 #181
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_213820812
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 09:30 schreef Puala het volgende:
Het is alweer bijna een jaar dat ik de sleutel heb van het huis. En ondanks dat het heel dicht bij mijn geboortegrond ligt, is het toch echt wel net een ander stukje van deze regio en dat ben ik aan het ontdekken. En er ligt dus echt een prachtig wandelrondje op 10min van mn huis O+

[ afbeelding ]

In de tuin is het trouwens minder comfortabel wandelen geweest :X De pomp en alles aansluiten was wel het betere blij-dat-ik-glij en shit-ik-stap-verkeerd-mn-laars-zit-nu-bijna-vol :D
[ afbeelding ]

Maar rustig aan (ahum) verder gegaan en de ombouw voor t bad is een heel eind. Moet nog nadenken hoe ik die rand wegwerk, maar dat kan ook wel later. Belangrijkste is minder zand, minder klei en meer genieten en bloemetjes :Y
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De diva bevalt het overigens perfectos
[ afbeelding ]

De vijver is weer ontdaan van alle planten die er tijdelijk in hebben gestaan ivm overleven tijdens de tuinklusserij. Die staan te zingen in de kleigrond zo blij als ze zijn O+ En dat betekend ook dat het eerste hoekje border wat aan t worden is
[ afbeelding ]

En ik heb een nieuw huisdier, een prins in wording O+
[ afbeelding ]
Mooie omgeving. :Y

En tof om te zien hoe al je ideeën en schetsen zo stap voor stap werkelijkheid worden. Wanneer gaat het zomerweer starten volgens jouw planning? :P
pi_213824371
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 10:34 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Mooie omgeving. :Y

En tof om te zien hoe al je ideeën en schetsen zo stap voor stap werkelijkheid worden. Wanneer gaat het zomerweer starten volgens jouw planning? :P
Wat mij betreft zo snel mogelijk, maar het zwembad warmt rustig aan op. Al moet ik zeggen dat het vandaag zeker niet vervelend is om buiten bezig te zijn. Zag dat ik ook al lekker verkleurd ben vandaag :D Ik verwacht volgend weekend te kunnen zwemmen :Y
  vrijdag 7 juni 2024 @ 16:49:03 #183
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_213824515
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 16:34 schreef Puala het volgende:

[..]
Wat mij betreft zo snel mogelijk, maar het zwembad warmt rustig aan op. Al moet ik zeggen dat het vandaag zeker niet vervelend is om buiten bezig te zijn. Zag dat ik ook al lekker verkleurd ben vandaag :D Ik verwacht volgend weekend te kunnen zwemmen :Y
Prima weer om buiten bezig te zijn vandaag. :Y En af en toe te chillen op de divan. 8-)
pi_213826821
Ziet er allemaal weer super tof uit. *O*

Zijn de spanningen met de buren achter de rug?
pi_213827302
Ik ben heel benieuwd hoe het kunstgras bevalt! Ik vind het er prima uit zien.
Is dat een beetje betaalbaar? Waar heb je het gehaald? En wat heb je er onder liggen? Jij hebt ook kleigrond toch?

Ik heb nu een grasveld dat inmiddels vooral uit paardenbloemen bestaat en ben er eigenlijk behoorlijk klaar mee. Het gras eraf scheppen en dan kunstgras leggen en nooit meer gedoe lijkt me heerlijk O+ maar huurhuis dus wil ook weer geen enorm bedrag uitgeven. En liefst ook geen enorme hoeveelheden klei hoeven afscheppen en ophoogzand strooien enzo. Het hoeft ook niet perfect strak te liggen of 10+ jaar te blijven liggen ofzo. Op internet vind ik dan bij kleigrond 10-15cm afscheppen en vervangen door zand, maar bij 7.75x3.30m grasveld ongeveer moet ik dan echt een behoorlijke hoeveelheid grond gaan afvoeren en aanvullen etc en dan lopen de kosten behoorlijk op.

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 07-06-2024 20:53:59 ]
pi_213827906
Onder mijn kunstgras had de aanlegger worteldoek gedaan.
Qua zand etc kan ik me niet herinneren.

We hebben in onze huidige tuin echt gras, lees: mos en onkruid :( als het aan mij lag werd dat weer kunst, maar ja.
Ik ben wel fan, altijd groen, nooit maaien, alleen af en toe wat blaadjes eraf bezemen oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_213847121
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 19:54 schreef NedKelly het volgende:
Ziet er allemaal weer super tof uit. *O*

Zijn de spanningen met de buren achter de rug?
Zeker, gaat prima op t moment. Komen binnenkort zelfs een bakkie doen :Y
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 20:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het kunstgras bevalt! Ik vind het er prima uit zien.
Is dat een beetje betaalbaar? Waar heb je het gehaald? En wat heb je er onder liggen? Jij hebt ook kleigrond toch?

Ik heb nu een grasveld dat inmiddels vooral uit paardenbloemen bestaat en ben er eigenlijk behoorlijk klaar mee. Het gras eraf scheppen en dan kunstgras leggen en nooit meer gedoe lijkt me heerlijk O+ maar huurhuis dus wil ook weer geen enorm bedrag uitgeven. En liefst ook geen enorme hoeveelheden klei hoeven afscheppen en ophoogzand strooien enzo. Het hoeft ook niet perfect strak te liggen of 10+ jaar te blijven liggen ofzo. Op internet vind ik dan bij kleigrond 10-15cm afscheppen en vervangen door zand, maar bij 7.75x3.30m grasveld ongeveer moet ik dan echt een behoorlijke hoeveelheid grond gaan afvoeren en aanvullen etc en dan lopen de kosten behoorlijk op.
Ik heb voor een stuk van 2x4m 42,75 betaald. En ik heb er zand onder liggen. De ondergrond was hier niet effen genoeg om het direct op de aarde te kunnen leggen.

Maar ik zou zeker geen 10-15 cm wegscheppen, wel de bovenste laag gras en evt een paar cm los harken en dat ook weghalen. Misschien is die grond nog wel te gebruiken voor een hogere border oid? En dan zand, doek en kunstgras :Y Hier moet er nog wel doek tussen, t zand schuift/zakt te erg als je ergens flink druk zet. Maar voor nu eventjes prima :)
pi_213847667
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 16:53 schreef Puala het volgende:

[..]
[..]
Ik heb voor een stuk van 2x4m 42,75 betaald. En ik heb er zand onder liggen. De ondergrond was hier niet effen genoeg om het direct op de aarde te kunnen leggen.

Maar ik zou zeker geen 10-15 cm wegscheppen, wel de bovenste laag gras en evt een paar cm los harken en dat ook weghalen. Misschien is die grond nog wel te gebruiken voor een hogere border oid? En dan zand, doek en kunstgras :Y Hier moet er nog wel doek tussen, t zand schuift/zakt te erg als je ergens flink druk zet. Maar voor nu eventjes prima :)
Dat is wel heel goedkoop! Ik heb gisteren gehaald in de aanbieding bij karwei/gamma en dat was wel wat duurder. Maargoed, nog steeds minder dan ik had gedacht dat het zou kosten en vergelijkbaar met de kosten voor de vlonder die ik eerder van plan was.
Hergebruiken van grond voor een hogere border ergens is nog wel een goed idee! Thanks, daar had ik zelf helemaal niet aan gedacht.
En dank voor de inspiratie sowieso, want had eigenlijk dit nooit als optie overwogen omdat ik dacht dat het toch veel te duur zou zijn.
  zondag 9 juni 2024 @ 18:44:49 #189
43653 sigme
Veraan
pi_213848326
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 20:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Het gras eraf scheppen
Beetje afhankelijk van hoe groot je grasveld is en hoeveel werk het is om het af te plaggen; het kan de moeite waard zijn om een graszodensnijder te huren. Als ik toch een paar jaar eerder had geweten van het bestaan van zo'n ding had me dat veeeeeeeel werk gescheeld.

Wordt her en der verhuurd; deze heeft wel een goed filmpje op de site staan:
https://www.moerverhuur.nl/producten/graszodensnijder/
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_213848400
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 16:53 schreef Puala het volgende:

[..]
Nou wat fijn zeg! Zijn het wellicht mensen die gewoon niet tegen verandering kunnen en daar heel veel stress van krijgen?
pi_213850907
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 18:49 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Nou wat fijn zeg! Zijn het wellicht mensen die gewoon niet tegen verandering kunnen en daar heel veel stress van krijgen?
Nee hoor, ze hebben besloten te gaan verhuizen en daarmee is de emotie heel anders geworden.
pi_213852594
Wat een lekker productief weekend _O_

- Alle bestrating ligt er in
- Alle muurtjes die er komen zijn uitgezet, nog niet vastgeplakt
- De vijver is voorzien van grind, plantjes gepoot en mr. Frog heeft een beter plekkie gekregen
- Er is een afvoer gelegd vanaf t hoekje bij het terras tot aan de zwembadpomp zodat ik mn vieze water kan afvoeren. Er zitten 2 bypassen in zodat ik uiteindelijk een douche kan plaatsen. En zodat mn buitenkeuken een spoelbak kan krijgen.
- Er ligt een waterleiding door de tuin voor de douche + buitenkeuken. Deze kan ook gebruikt worden om eventueel sproeiertjes/druppelslang op aan te sluiten.
- Er ligt stroom vanaf de buitenkeuken naar de zwembadpomp. De voeding komt uit de kast, maar moet nog gelegd worden.
- De waterkwaliteit van het zwembad wordt langzaam aan beter, morgen komt er nog stabilisator binnen zodat het nog wat beter wordt. En dan start van de week het 2x per dag stofzuigen zodat t ook echt mooi schoon blijft. Hopelijk kan ik dan komend weekend plonsen :)
- De grond is op veel plekken herverdeeld zodat het een egalere tuin is
- Er zijn tig plantjes de tuin in gegaan O+
- Hoop opgeruimd zodat t ook leger/gezelliger er uit ziet :P

En het is nu te donker voor fotos :P
pi_213945497
Zaterdag ook nog ff aan de knutsel geweest, had niet veel tijd maar op zich begint t wel wat te worden :)

En in de lunchpauze even snel naar de tegelhandel geweest. Denk dat dit straks prima dr uit gaat zien _O_

Linkse kant komt een spoelbakje in, afvoer en water ligt dr al heen. En de kastdeurtjes moeten nog. Maar ik ben door mn palen heen die ik nog over had :P
pi_213951399
Ja, volgens mij wordt dit wel wat :D O+
pi_213951545
Poepiesjiek wordt dat, @Puala
pi_213973061
Even een tussendoor foto van vandaag;

pi_213978787
Zo, bijna klaar :)

woensdag 19 juni 2024 @ 23:10:56 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213979185
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 22:39 schreef Puala het volgende:
Zo, bijna klaar :)

[ afbeelding ]