abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212156502
quote:
6s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:24 schreef Seven. het volgende:
Mooie plaatjes. Kunnen we hieruit opmaken dat je een definitief besluit genomen hebt over je zwembad?
T wordt een opblaasbare :Y misschien ooit nog graven maar voor nu niet.
pi_212369142
Vandaag gaat t laatste kozijn dr uit en het dubbelglas er in *O*

En de spouwmuur is geisoleerd. Blijft alleen het dak nog over en dan denk ik dat alles richting energielabel A moet gaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 10:58:49 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212369202
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 10:51 schreef Puala het volgende:
Vandaag gaat t laatste kozijn dr uit en het dubbelglas er in *O*

En de spouwmuur is geisoleerd. Blijft alleen het dak nog over en dan denk ik dat alles richting energielabel A moet gaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je het merken qua temperatuur?

Wat een gemekker...
Resistance is futile.
pi_212369211
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 10:51 schreef Puala het volgende:

SPOILER
Je zet zijn huis te koop? 😉
Well done is better than well said. - Benjamin Franklin
pi_212369223
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 10:58 schreef Seven. het volgende:

[..]
Kun je het merken qua temperatuur?

Wat een gemekker...
Ja vooral in t halletje beneden. Dat was zeker in die hele koude weken echt onprettig.
En de temperatuur boven is aangenamer/stabieler.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 10:59 schreef Zedi het volgende:

[..]
Je zet zijn huis te koop? 😉
Nee hoor, ik ga wel. Geen probleem. En zolang je niet klust zijn het prima buren.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 11:02:52 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212369234
Moet je nog veel doen eigenlijk? Ik had wel zo het idee dat het 90-95% af is. En zet je de kozijnen zelf?
Resistance is futile.
pi_212369236
Hopelijk gaat die man nooit naar een appartement verhuizen, dan heeft hij dagelijks wat te klagen
We have far more in common than that which devides us..
pi_212369289
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:02 schreef Seven. het volgende:
Moet je nog veel doen eigenlijk? Ik had wel zo het idee dat het 90-95% af is. En zet je de kozijnen zelf?
Er moet nog veel geschilderd worden, binnen en buiten. En ik wil graag wat aan de tuin doen in verband met het gras, ik vind grasmaaien niet leuk en heb ook eigenlijk geen bergruimte voor een grasmaaier.

En de 2e verdieping is niks aan gedaan. Het dak moet nog geisoleerd van binnenuit en dan gaat ook de vloerbedekking er uit, laminaat er in. En dan nog de elektra daar vervangen.

De trappen zijn nog bekleed en hebben nog genoeg bouwstof er in zitten. Die moeten ook nog gebeuren.

SPOILER
SPOILER
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Hopelijk gaat die man nooit naar een appartement verhuizen, dan heeft hij dagelijks wat te klagen
Ze zitten hier al 20+ jaar en gezien de leeftijd zitten ze hier nog wel een aantal jaren.
pi_212369427
Die mensen zouden nog klagen over burlende herten wanneer ze in een hutje op de hei wonen.
Het is toch logisch wanneer iemand ergens nieuw komt te wonen dat er wat geklust moet worden. En nee, da’s voor een buur niet altijd even leuk, maar er zit altijd wel een eind aan.
pi_212369558
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Die mensen zouden nog klagen over burlende herten wanneer ze in een hutje op de hei wonen.
Het is toch logisch wanneer iemand ergens nieuw komt te wonen dat er wat geklust moet worden. En nee, da’s voor een buur niet altijd even leuk, maar er zit altijd wel een eind aan.
Ik ben vanmorgen best duidelijk geweest naar ze dat de grens bereikt is qua verzoekjes.

SPOILER
pi_212369605
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:36 schreef Puala het volgende:

[..]
Ik ben vanmorgen best duidelijk geweest naar ze dat de grens bereikt is qua verzoekjes.

SPOILER
Goed zo. Staat volgens mij ook in de gemeentelijke regels
pi_212369615
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Goed zo. Staat volgens mij ook in de gemeentelijke regels
Daarom, ze kunnen ook heel weinig. Maar het vergalt wel gewoon je zaterdag. Ik kan dit niet makkelijk loslaten, gaat echt in mn hoofd zitten

SPOILER
pi_212369636
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:44 schreef Puala het volgende:

[..]
Daarom, ze kunnen ook heel weinig. Maar het vergalt wel gewoon je zaterdag. Ik kan dit niet makkelijk loslaten, gaat echt in mn hoofd zitten

SPOILER
Snap ik, dat blijft maar spelen. Straks durf je niet eens te niezen in je eigen tuin.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 12:22:49 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_212369996
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 11:44 schreef Puala het volgende:

[..]

SPOILER
Dat snap ik zo goed, ik zou hier ook buikpijn van hebben. :{

Dat van die ramen is wel heel bijzonder. Kunnen ze daar geen melkglas oid inzetten?
pi_212370012
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 12:22 schreef BE het volgende:

[..]
Dat snap ik zo goed, ik zou hier ook buikpijn van hebben. :{

Dat van die ramen is wel heel bijzonder. Kunnen ze daar geen melkglas oid inzetten?
Dan nog heb je licht in je tuin als ze dat aan doen. En dat is ook al heel vervelend heb ik gemerkt :)
  zaterdag 10 februari 2024 @ 12:34:56 #66
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_212370077
quote:

[..]

SPOILER
Lastig om dan rustig en rationeel te blijven. Wat een domper dat het allemaal zo moet. -O-
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_212370508
Ik ben wel goed in frustratie klusjes. De meeste gordijnen zijn eindelijk op maat gemaakt _O_ O+
  zaterdag 10 februari 2024 @ 13:16:57 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_212370560
He jakkes, dat is wel echt naar. EN dan bedoel ik niet die gordijnen natuurlijk :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_212371024
Moest net aan je buurman denken, in mijn gebouw komt van een paar etages (merk ik aan geluidssterkte) geboord :D
pi_212371225
quote:

[..]

SPOILER
Wat ie zich nog niet beseft is dat als hij je weg treitert, gewoon de volgende koper die hele hut gaat verbouwen. (ok, nou ja niet de hele hut, maar er gaat geklust worden).

Ik ben 1,5 jaar terug met mijn 45 jaar naar appartementencomplex gegaan waar ca 90% boven de 60 is en meer dan de helft daarvan boven de 70.
Als ik me vooraf verontschuldigde voor geluid van nieuwe vloeren, keuken etc. zeiden ze allemaal: oh meid, verbouwen hoort er bij, maak je geen zorgen hoor. Lekker je huisje naar je eigen zin maken.
Zo kan het gelukkig ook. Echt ontzettend klote dat jij zo'n zure vent treft.

(overigens typ ik dit in een pauze van plankjes ophangen en boren.....)
pi_212371760
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 14:32 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Wat ie zich nog niet beseft is dat als hij je weg treitert, gewoon de volgende koper die hele hut gaat verbouwen. (ok, nou ja niet de hele hut, maar er gaat geklust worden).

Ik ben 1,5 jaar terug met mijn 45 jaar naar appartementencomplex gegaan waar ca 90% boven de 60 is en meer dan de helft daarvan boven de 70.
Als ik me vooraf verontschuldigde voor geluid van nieuwe vloeren, keuken etc. zeiden ze allemaal: oh meid, verbouwen hoort er bij, maak je geen zorgen hoor. Lekker je huisje naar je eigen zin maken.
Zo kan het gelukkig ook. Echt ontzettend klote dat jij zo'n zure vent treft.

(overigens typ ik dit in een pauze van plankjes ophangen en boren.....)
Mijn buren aan de andere kant zijn ouder, maar veel chiller. En die hebben ook echt wel de nodige overlast, niet alleen de buren die echt onder t zelfde dak zitten.

Maar goed, t hoort er idd gewoon bij :Y
pi_212371939
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2024 15:48 schreef Puala het volgende:
Ik had op de badkamer de fancy automatische plisse gordijnen van de ikea hangen, maar helaas kon het raam niet meer open. Dus die kunnen terug -O- sinds begin dit jaar hebben ze gelukkig bij ikea andere plisse's in t assortiment _O_ speciaal voor draaikiep _O_

Dus gister die opgehangen.. maar dan krijg je t. Is het niet doorschijnend in t donker als het licht is? Dus buiten ff checken of het wel goed is *O*

[ afbeelding ]

Maar hoe doe je dat dan als single als je niemand hebt die zo gek is om boven ff voor t raam te gaan staan zwaaien?

SPOILER
Je moet iets he :D :+
Ik volg je klustopic altijd met interesse. Ik zie toevallig dit voorbij komen. Hoe heten deze gordijnen? Dan ga ik ook eens op zoek bij de IKEA.
pi_212372019
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 15:42 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Ik volg je klustopic altijd met interesse. Ik zie toevallig dit voorbij komen. Hoe heten deze gordijnen? Dan ga ik ook eens op zoek bij de IKEA.
HORNVALLMO :)
pi_212374464
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 13:12 schreef Puala het volgende:
Ik ben wel goed in frustratie klusjes. De meeste gordijnen zijn eindelijk op maat gemaakt _O_ O+
En t kozijn voor geschuurd en alle gaatjes van de openslaande deuren geplamuurd. En de trap aan de kant van de wc en alle beschadigingen die ik onderweg tegen kwam beneden _O_
pi_212617374
Dat kitten van de trap was wel een lekker dankbaar klusje :7

Zoek de verschillen zou ik zeggen :D

Mijn logeerbed is te spannend voor de kleine directeur, dus heeft ie een bed op zijn maat gekregen dit weekend. Ik vind t wel een scheetig bedje O+
  vrijdag 1 maart 2024 @ 12:43:25 #76
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212646351
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 16:12 schreef Puala het volgende:
Vorige week heb ik wat afwerk latjes gehaald voor de kozijnen, dat knapt dr aardig van op moet ik zeggen :D Doel is om voor het mooie weer er weer is alles gezaagd in t huis te hebben. En klaar om te gaan verven. Dat ga ik niet meer doen voor het mooie weer, dat klusje mag blijven liggen tot de herfst/winter heb ik besloten.

Langzaam begint hier net als bij @:seven het tuinvirus weer rond te gaan, dus het was tijd voor een plannetje. Allereerst de achtertuin, daar zie ik dit wel voor me;

[ afbeelding ]

De bestrating onderaan de tekening ligt er al, dat heb ik afgelopen zomer gelegd. Wat moet er dan nog gebeuren om dit te realiseren zou je zeggen?

- Schuttingen links/rechts, dat wordt zweeds rabat in het zwart
- Verharding plaatsen in het midden, ik denk dat dat vlonder gaat worden.
- De rondingen uitzetten voor de beplanting
- Pergola plaatsen boven het bestaande terras

Bedoeling is dat het vanuit huis een groene oase gaat worden het hele jaar door. Achterin zit al klimop, dus die basis is al gelegd. Aan de zijkanten zwart en dan groene planten er tegenaan. Ik heb laatst al 4 hele hoge bamboe's op de kop getikt, dat vind ik een mooi contrast met een strakke zwarte schutting.

Achterin blijft er een stukje schutting houtkleurig, dat is hetzelfde type plank als tegen de woning aan. Zodra het mooi weer wordt zal ik die ook nog even behandelen met lazuur zodat hij niet gaat vergrijzen. En er moeten aan de rechterkant nog 2 leibomen/struiken bij ivm inkijk. En mogelijk links/rechts ook nog wel iets van dat, maar dat moet nog even blijken als het weer wat meer uit gaat lopen.

Wat inspiratieplaatjes;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Serieus mooi.
Ik bookmark even. Hebben ook nog wat lege plekken in de tuin.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 1 maart 2024 @ 12:44:05 #77
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212646355
quote:
0s.gif [b]Op
Mijn logeerbed is te spannend voor de kleine directeur, dus heeft ie een bed op zijn maat gekregen dit weekend. Ik vind t wel een scheetig bedje O+
[ afbeelding ]
Super cute.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_212880018
De herinrichting van de tuin is begonnen. Na wat weken van klein prutswerk, wat niet het vermelden waard was gebeuren er nu wat grotere dingen. Allereerst is de glansmispel verplaatst. Deze stond scheef en groeide schuin de tuin in op zn oude plek. Na het rooien heb ik hem wat gesnoeid zodat zn vorm weer klopte. En hem achterin de tuin terug gepoot. Voordeel is dat ik hem op deze plek zie vanuit mn kantoortje, dat geeft een fijn beeld met vogeltjes O+ en hij geeft wat privacy met de buren er achter.

Daarna was het tijd om schutting te plaatsen. Hier zag ik eigenlijk wel een beetje tegenop, want de palen moeten ver de grond in en dat boren met zo'n grondboor vind ik echt rotwerk. Maar eigenlijk stond deze schutting van 210 hoog en 7,87 meter lang in 4 uur :@ :o !! Bizar snel eigenlijk wel. Reden waarom ik hier een schutting wil is privacy. Zoals je op de 1e foto kan zien kijk je in de winter dwars door deze haag heen en dit is mijn zicht vanaf de bank. Nu staat er een schutting met de bedoeling hier groenblijvende kleinere struiken voor te plaatsen die een fijn palet aan groentinten geven in de winter. En plek bieden voor vogeltjes en andere lieve tuindiertjes O+ De schutting blijft aan de onderkant rechts een stukje open zodat oa egeltjes wel in de tuin kunnen komen. Alle buren aan die kant hebben er rekening mee gehouden dat ze er moeten kunnen komen O+ O+

En het bureau wat ik had was echt top om aan te werken, maar ik keek tegen de zon in. En hoewel ik erg van zon hou O+ hou ik niet van de hele dag met mn ogen knijpen tegen t licht. Dus is het bureau vervangen en een kwartslag gedraaid. Levert een bak aan extra ruimte op. En de kat is blij, want er past nu een 2e stoel naast en die vind ze fantatisch. Als ze op thuiswerkdagen daar ligt en een miauw geeft krijgt ze een aai. Wie wil dat nou niet :7

dinsdag 19 maart 2024 @ 09:43:00 #79
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_212880198
kan er een fotootje van de kat komen?
pi_212880444
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 09:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
kan er een fotootje van de kat komen?
Je bedoelt dit draakje? O+

Dat kan altijd :Y

De andere diva is wat minder foto-fan
pi_212901363
Schutting no2 staat ook.

pi_212907472
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 09:28 schreef Puala het volgende:
Schutting no2 staat ook.

[ afbeelding ]
Dat stukje raam wat nog precies boven de schutting uitkomt _O-
Al commentaar gehad van de buren?
A mind with a heart of it's own
  donderdag 21 maart 2024 @ 20:12:31 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212907739
Hoppa, flink meters gemaakt. Blijft je pergola staan?
Resistance is futile.
pi_212910746
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 09:25 schreef Puala het volgende:
En de kat is blij, want er past nu een 2e stoel naast en die vind ze fantatisch. Als ze op thuiswerkdagen daar ligt en een miauw geeft krijgt ze een aai. Wie wil dat nou niet :7

Mijn kat liep op thuiswerkdagen over mijn toetsenbord tijdens video vergaderingen.
  vrijdag 22 maart 2024 @ 08:24:11 #85
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_212910858
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 10:06 schreef Puala het volgende:

[..]
Je bedoelt dit draakje? O+
[ afbeelding ]

Dat kan altijd :Y
[ afbeelding ]

De andere diva is wat minder foto-fan
Die is fotomodel geweest in een vorig leven. O+

En mooi werk die schuttingen. ^O^
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_212911239
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 19:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Dat stukje raam wat nog precies boven de schutting uitkomt _O-
Al commentaar gehad van de buren?
Die hebben heerlijk staan ruzie maken met mij over de schutting heen ter vermaak van de rest van de buurt. En die beraden zich nu op stappen/een oplossing. De bovenste plank zat nog niet eens volledig vastgeschroefd.

quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2024 20:12 schreef Seven. het volgende:
Hoppa, flink meters gemaakt. Blijft je pergola staan?
Yes, blij mee ook O+ En dat weet ik nog niet, niet op deze plek in elk geval. Er komt tegen het huis een aanbouwpergola met schaduwdoek. En dan zijn het wel erg veel paaltjes bij elkaar. Maar ik vind hem leuk genoeg om te verplaatsen naar een andere plek, maar ik weet nog niet waar.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 08:11 schreef Managarm het volgende:

[..]
Mijn kat liep op thuiswerkdagen over mijn toetsenbord tijdens video vergaderingen.
Ik heb een mandje naast mn toetsenbord liggen en die is ook geliefd :Y
  vrijdag 22 maart 2024 @ 09:28:25 #87
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_212911594
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 09:03 schreef Puala het volgende:

[..]
Die hebben heerlijk staan ruzie maken met mij over de schutting heen ter vermaak van de rest van de buurt. En die beraden zich nu op stappen/een oplossing. De bovenste plank zat nog niet eens volledig vastgeschroefd.

Zolang die schutting de erfgrens niet aanraakt en niet te hoog is hoeft er helemaal geen "oplossing" te komen *O*
pi_212911683
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 09:28 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
Zolang die schutting de erfgrens niet aanraakt en niet te hoog is hoeft er helemaal geen "oplossing" te komen *O*
SPOILER
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 22 maart 2024 @ 09:38:01 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212911749
Wat een nare communicatie zo met elkaar :{
Hoop dat jullie elkaar nooit nodig gaan hebben bij lekkages of andere ongein

Op grond van wat claimen zij dat je geen schutting zoals deze mag neerzetten?
En ze zijn neem ik aan op de hoogte gesteld dat en hoe deze conform de voor iedereen geldende eisen is neergezet?

SPOILER
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212911788
Jeetje wat vervelend. Zijn dat dezelfde als de over de herrie klagende buren? (Die zelf daglicht tegenhouden op zolder)
pi_212911818
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 09:38 schreef Molo het volgende:
Wat een nare communicatie zo met elkaar :{
Hoop dat jullie elkaar nooit nodig gaan hebben bij lekkages of andere ongein

Op grond van wat claimen zij dat je geen schutting zoals deze mag neerzetten?
En ze zijn neem ik aan op de hoogte gesteld dat en hoe deze conform de voor iedereen geldende eisen is neergezet?

SPOILER
Ik neem hun daglicht weg in hun schuur en ze kunnen nu geen onderhoud plegen aan het kozijn. Wat uberhaubt alleen mogelijk was vanaf mijn grond. En dat is voor hun reden om aan te geven dat dit echt niet kan. T is een achterlijke oplossing.

De schutting is 11 planken hoog, komt neer op een 190, keurig netjes conform de wet. Ik zou nog 9,9 centimeter omhoog mogen zelfs.

En ik heb bedacht waar mijn grens ligt en ook bedacht waar ik wat dingen uit ga stellen/aanpassen om het financieel interessant te houden. Ik wil dit alleen niet online zetten voor het geval ze heel toevallig ook hier meelezen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje wat vervelend. Zijn dat dezelfde als de over de herrie klagende buren? (Die zelf daglicht tegenhouden op zolder)
Zeker, exact dezelfde. En je mist nog dat ze het zonnescherm uit hebben op de begane grond, want zon is eng :+
Al snap ik dat wel, dat puntje is erg minimaal te zien :P
  vrijdag 22 maart 2024 @ 09:45:23 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212911875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 09:41 schreef Puala het volgende:

[..]
Ik neem hun daglicht weg in hun schuur en ze kunnen nu geen onderhoud plegen aan het kozijn. Wat uberhaubt alleen mogelijk was vanaf mijn grond. En dat is voor hun reden om aan te geven dat dit echt niet kan. T is een achterlijke oplossing.

De schutting is 11 planken hoog, komt neer op een 190, keurig netjes conform de wet. Ik zou nog 9,9 centimeter omhoog mogen zelfs.

En ik heb bedacht waar mijn grens ligt en ook bedacht waar ik wat dingen uit ga stellen/aanpassen om het financieel interessant te houden. Ik wil dit alleen niet online zetten voor het geval ze heel toevallig ook hier meelezen.

Laatste is begrijpelijk

Maar begrijp ik nou dat hun bouwsel zo dicht op de erfgrens staat dat ze niet vanaf hun eigen grond meer kunnen onderhouden? Man man man wat een kneuzen :')
Niet mijn expertise maar behalve inkijk naar jouw toko/tuin is dat toch sowieso niet conform wat toegestaan is? Dan lijkt me dat namelijk een vrij simpel uitgemaakte zaak
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212911887
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 09:41 schreef Puala het volgende:

[..]

[..]
Zeker, exact dezelfde. En je mist nog dat ze het zonnescherm uit hebben op de begane grond, want zon is eng :+
Al snap ik dat wel, dat puntje is erg minimaal te zien :P
Verdorie, dat je daar nu al over denkt -O- soms zijn buren zo verschrikkelijk
pi_212911911
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 09:45 schreef Molo het volgende:

[..]
Laatste is begrijpelijk

Maar begrijp ik nou dat hun bouwsel zo dicht op de erfgrens staat dat ze niet vanaf hun eigen grond meer kunnen onderhouden? Man man man wat een kneuzen :')
Niet mijn expertise maar behalve inkijk naar jouw toko/tuin is dat toch sowieso niet conform wat toegestaan is? Dan lijkt me dat namelijk een vrij simpel uitgemaakte zaak

Jazeker, dat kunnen ze echt niet vanaf hun grond.

Het is vanuit de bouw zo neergezet, dus ruimschoots verjaard. Daarom kan ik hun ook niet vragen t kozijn weg te halen. Ik mag alleen vanuit mijn tuin doen wat ik wil en het op die manier blokkeren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 09:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Verdorie, dat je daar nu al over denkt -O- soms zijn buren zo verschrikkelijk
T is maar een huis he, ik kan prima ergens anders ook gelukkig worden ;)
  vrijdag 22 maart 2024 @ 09:57:36 #95
319308 Tink89
To live is to dance
pi_212912000
Wat een gedoe met de buren... Al snap ik ook wel dat ze niet blij zijn met een pikzwarte schutting, maar dan zetten ze er aan hun kant maar iets neer. Heb je vooraf wel met de overlegd of ze het kozijn niet wilden weghalen?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_212912044
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 09:57 schreef Tink89 het volgende:
Wat een gedoe met de buren... Al snap ik ook wel dat ze niet blij zijn met een pikzwarte schutting, maar dan zetten ze er aan hun kant maar iets neer. Heb je vooraf wel met de overlegd of ze het kozijn niet wilden weghalen?
Ze hebben zelf voor zwart keralit gekozen tegen mijn uitbouw, dus dit past echt prima bij elkaar. Nee er is vooraf geen overleg geweest.

Er staat op de erfgrens nog steeds de bestaande schutting, dus aan hun kant is de situatie grotendeels ongewijzigd.
  vrijdag 22 maart 2024 @ 10:10:17 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_212912163
Ik vind je echt een held dat je het zo aangepakt hebt. Stom zeikstel! _O_
(Zelf zou ik het lef niet gehad hebben! :@ )
pi_212912547
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 10:10 schreef BE het volgende:
Ik vind je echt een held dat je het zo aangepakt hebt. Stom zeikstel! _O_
(Zelf zou ik het lef niet gehad hebben! :@ )
Dat dus, zou weken voor en na buikpijn hebben
pi_212912589
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 10:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat dus, zou weken voor en na buikpijn hebben
Ik loop op t moment in de tuin te klussen met muziek op mn oren om mezelf zo veel mogelijk af te sluiten. Al zouden ze een gesprek beginnen over de schutting, ik heb het niet door op dat moment. Dat scheelt wel heel veel, maar ik vind het ook lastig hoor. Vooral de onzekerheid dat ik niet weet wanneer ik iets hoor, en hoe dat er dan uit ziet (aanbellen, app, brief ofzo) vind ik lastig. Maar ik ben 3 dagen vrij om meters te maken in mijn tuin, als ik nu niet gewoon doorga dan is dat echt zonde van mijn vrije dagen.
pi_212912662
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 10:53 schreef Puala het volgende:

[..]
Ik loop op t moment in de tuin te klussen met muziek op mn oren om mezelf zo veel mogelijk af te sluiten. Al zouden ze een gesprek beginnen over de schutting, ik heb het niet door op dat moment. Dat scheelt wel heel veel, maar ik vind het ook lastig hoor. Vooral de onzekerheid dat ik niet weet wanneer ik iets hoor, en hoe dat er dan uit ziet (aanbellen, app, brief ofzo) vind ik lastig. Maar ik ben 3 dagen vrij om meters te maken in mijn tuin, als ik nu niet gewoon doorga dan is dat echt zonde van mijn vrije dagen.
Begrijpelijk dat je het zo doet, maar die onzekerheid is killing. Ik zit in het bestuur van een VVE en er is 1 meneer die overal over blijft zeiken en zuigen. Ik heb nog mijn medebestuurders maar jij zit er in je uppie mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')