abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211643526
Ging vrij onverwacht, wel vrij hard. Ik weet niet zeker of ik bloed proef of dat ik me dat in beeld omdat ik zou verwachten dat het wel echt bloed. Het is in ieder geval geen fijn gevoel. Voelt ook stom aan, je tong en mond horen gewoon samen goed te werken, het moment dat je er per ongeluk op bijt is gewoon een dom momentje. Je moet op wortels bijten bijvoorbeeld, niet op je eigen tong..

Heeft ook geen voedingswaarde. Stel ik bijt een stukje van mijn tong af dan is dat misschien 30 kcal aan voeding die naar mijn maag gaat maar ik heb 400 kcal nodig om de schade te herstellen om het zo maar te zeggen. Het heeft ook evolutionair geen nut. Verbaast me dat na miljoenen jaren dat er nog niet uit geėvolueerd is, we bijten nog steeds per ongeluk op onze tong..

Nou ja ik neem het zoals het is en hoop dat ik morgen niet nog juist extra veel pijn zal hebben. Soms is dat namelijk zo, dan verstuik je iets of wat dan ook maar dan pas na een nacht slapen voel je het echt.. zo naar maar ja, waarschijnlijk niet het geval nu denk ik
  zondag 17 december 2023 @ 01:50:03 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211643730
dan moet je aanvraag indienen bij je mama via de wet
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_211649922
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 01:50 schreef sturmpie het volgende:
dan moet je aanvraag indienen bij je mama via de wet
Nou ja toch even terugkoppelen op dit topic want dat is wel zo netjes. Maar de pijn vandaag is er helemaal niet geweest. De nachtrust heeft het wel hersteld gelukkig, alleen voor mij is het vooral te hopen dat het niet weer gebeurt.. het is echt niet fijn gewoon
  Forum Admin zondag 17 december 2023 @ 19:25:28 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_211650319
Vaak bijt je er dan binnenkort nog een keer op.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 17 december 2023 @ 20:06:41 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211650700
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 18:46 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja toch even terugkoppelen op dit topic want dat is wel zo netjes. Maar de pijn vandaag is er helemaal niet geweest. De nachtrust heeft het wel hersteld gelukkig, alleen voor mij is het vooral te hopen dat het niet weer gebeurt.. het is echt niet fijn gewoon
in USA, 't land waar velen graag willen wonen, maar vanwege allerlei problematiek er niet de kans toe krijgen, ook vanwege 't feit dat je daar heel makkelijk 'n wapen kan kopen, zodat je op 'n goede dag als de zon goed staat jezelf door je kop kan knallen, daar verkopen ze IBUPROFEN per 100 stuks.
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2023 19:25 schreef Pharkus het volgende:
Vaak bijt je er dan binnenkort nog een keer op.
ja, die kans is zeker aanwezig, vooral indien er sprake is van een ezel in de nabije omgeving
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zondag 17 december 2023 @ 23:48:05 #6
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_211654338
@tong80 deed het pijn maat?
  Trouwste user 2022 maandag 18 december 2023 @ 08:14:14 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_211655160
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 23:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
@:Tong80 deed het pijn maat?
Integendeel. Ik genoot er van.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211657160
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 01:03 schreef Masberum het volgende:
Ging vrij onverwacht, wel vrij hard. Ik weet niet zeker of ik bloed proef of dat ik me dat in beeld omdat ik zou verwachten dat het wel echt bloed. Het is in ieder geval geen fijn gevoel. Voelt ook stom aan, je tong en mond horen gewoon samen goed te werken, het moment dat je er per ongeluk op bijt is gewoon een dom momentje. Je moet op wortels bijten bijvoorbeeld, niet op je eigen tong..

Heeft ook geen voedingswaarde. Stel ik bijt een stukje van mijn tong af dan is dat misschien 30 kcal aan voeding die naar mijn maag gaat maar ik heb 400 kcal nodig om de schade te herstellen om het zo maar te zeggen. Het heeft ook evolutionair geen nut. Verbaast me dat na miljoenen jaren dat er nog niet uit geėvolueerd is, we bijten nog steeds per ongeluk op onze tong..

Nou ja ik neem het zoals het is en hoop dat ik morgen niet nog juist extra veel pijn zal hebben. Soms is dat namelijk zo, dan verstuik je iets of wat dan ook maar dan pas na een nacht slapen voel je het echt.. zo naar maar ja, waarschijnlijk niet het geval nu denk ik
Maar goed dan dat je pa's pik op dat moment niet in je mondje zat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')