Eens. Wel jammer, want ik gun hem wel wat puntjes. Ooit eens een docu van hem gezien op Netflix en ik vond hem daarin erg sympathiek overkomen. Een aardige kerel.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:10 schreef Momo het volgende:
Nu met de videoclip, nog steeds een beetje een mweh gevoel.
En hij was zo goed in It’s a sinquote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eens. Wel jammer, want ik gun hem wel wat puntjes. Ooit eens een docu van hem gezien op Netflix en ik vond hem daarin erg sympathiek overkomen. Een aardige kerel.
Ook niet echt een nummer om te hypen voor mijn gevoel. Zoals dat vorig jaar bij Mae wel echt kon.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:47 schreef blackswangreen het volgende:
Het geteasede refreintje vond ik nog wel geinig, maar de rest is echt geen kloot aan. De videoclip lijkt wel van een nummer van Underworld ofzo, past totaal niet bij dit brave popliedje.
Ook wel opmerkelijk dat hij steeds zo hoog stond bij de bookmakers, want populaire Britse naam, maar dat hij nu in 6 uur nog geen 150000 views heeft op Youtube. Dan valt die populariteit ook wel mee, zou je zeggen.
Ja maar als ik het zo hoor is het liedje wel vrij vlak en zit er vocaal niet heel veel spannends in. Dus geen idee wat ie er live van gaat bakken, maar weinig gekke uithalen in elk geval.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:29 schreef usagi414 het volgende:
Ik krijg hier een beetje een Pet Shop Boys gevoel van. Vooral van het intro.
Fijn popliedje maar het had nog wel wat vetter gemogen. Nu bestaat er inderdaad de kans dat het gaat ondersneeuwen tussen vergelijkbare liedjes.
En als ik het goed heb begrepen heeft hij ook niet een hele goede live reputatie.
Licht verteerbaar is het juiste woord hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:20 schreef grazz het volgende:
Licht verteerbaar popliedje. Ik vind hem erg fijn. Kans is denk ik wel dat dit kan gaan ondersneeuwen tussen nummers met meer impact. Ik zie dit op dit moment eerder in het rechterrijtje terecht komen...
En dan ook nog de vermelding "queer artists" wat heeft dat met Gaza te maken anders dan Hamas die ze t liefst head down van een toren af zou flikkerenquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:54 schreef blackswangreen het volgende:
Ik heb toch zo'n hekel aan dit soort moreel purisme, kijk ons even perfect zijn want wij steunen de Palestijnse zaak. Nou sjongejonge, wat hebben die Palestijnen veel aan dit soort acties. Rot toch op, als je ze echt wilt helpen, meld je aan bij het Rode Kruis en vlieg naar Gaza.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |