abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211671642
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 10:55 schreef rotaderp44 het volgende:
Sinds gister coroned voor de eerste keer, hopelijk over een paar dagen met de kerst weer beter.
hoofdpijn is het ergste, en temperatuur niet top en moe, voor de rest valt het nog mee.
Ik hoop voor je dat het bij die klachten blijft en dat je kerst gezond kunt vieren.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_211671712
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 december 2023 23:38 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Dat gaat niet. Er kan niemand achterop :D
Het zou er ook wel een beetje zielig uitzien als een man bij een vrouw achterop zit.

Degene die ik op dit moment heel leuk vind heeft een motor (best wel sexy) en daar kan wel iemand achterop. Lijkt me heel tof om dat samen met hem te doen en dat zijn we ook van plan. Zodra ik durf :@
pi_211671748
Ik ga de 28ste naar het Disney 100 concert! Vergeet ik af en toe want ik ben zo bezig met kerst. Maar dat is heel fijn, om na de teleurstelling dat kerstmis voorbij is nog iets leuks op de planning te hebben. Wat doen jullie tussen kerst en oud en nieuw?
pi_211676477
Het Disney 100 concert zegt mij zo niets.
Ik ben na kerst een dagje bij een vriend en moet nog een dag werken.

Eigenlijk vind ik het ook weer geen ramp wanneer kerst weer voorbij is. Want dan weer oud&nieuw, carnaval, Pasen, Koningsdag. Eigenlijk is er bijna elke maand wel weer iets leuks en dan is het zomer. September/Oktober vind ik het vervelendste stuk denk ik.
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
pi_211676501
Nog altijd aan de corona, maar de wetenschap dat ik dadelijk 300.000 Euro ga winnen met het December kraslot verlicht de pijn wel wat ^O^ :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211676513
Beterschap!
Wat ga je met de 300.000 euro doen?
Ik heb (nog) geen decemberkalender -O-
Maar kan me toch nooit inhouden en kras alle vakjes gelijk open :@
pi_211676517
:')
pi_211676520
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 10:55 schreef rotaderp44 het volgende:
Sinds gister coroned voor de eerste keer, hopelijk over een paar dagen met de kerst weer beter.
hoofdpijn is het ergste, en temperatuur niet top en moe, voor de rest valt het nog mee.
Jij ook beterschap! Hopelijk valt het mee en kunnen de kerstplannen doorgang vinden!
pi_211676534
quote:
17s.gif Op woensdag 20 december 2023 00:18 schreef Mazikeen het volgende:
:')
Verkeerde topic?
pi_211676544
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Verkeerde topic?
Ja verdwijn weer uit het topic.
:)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2023 07:29:19 ]
pi_211703643
*O*
Bijna kerstweekend.
Vanmiddag nog naar de kapper en boodschappen doen en dan ben ik er klaar voor :D
pi_211705750
En de stress voor de kerst brandt los hier _O-
pi_211706134
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Beterschap!
Wat ga je met de 300.000 euro doen?

Een luxe vakantie staat op mijn bucketlist :B dus sterrenhotels met alles erop en eraan :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211706464
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:09 schreef TLC het volgende:

[..]
Een luxe vakantie staat op mijn bucketlist :B dus sterrenhotels met alles erop en eraan :B
Een sterrenhotel is iets al snel, daar ben ik wel eens geweest :D
Een sterrenrestaurant ben ik wel nog nooit geweest. :@
pi_211708187
Mijn kerstdiner. Een aantal jaren gevulde kalkoen gemaakt (>6uur in de keuken op 1e kerstdag :P ). Vorig en nu ook dit jaar wordt het gourmet. Gezellig om met je gasten 3uur lang te gourmetten :Y En met de voorgerechten sta ik ook nog wel een aantal uren in de keuken :P

Ik begin met oesters op ijs als voorgerecht, daarna gaat de gourmet aan :P
- hamburgers
- Wagyu hamburgers
- Kipspiesjes
- gyros
- tournedos
- fazant
- Lamsrack
- Zalm
- Garnalen
- Hertenbiefstuk

Alles mooi opgemaakt op een grote plank. Verder nog wat bijgerechten; gekleurde wortelen met honing en walnoten, losse ui en paddestoelen voor de gourmet. Zelfgemaakte knoflookbrood, aardappel dille salade, boontjes met spek (klassieker), etc.

En ik heb ook een proeverijtje kaviaar :@ (nog nooit op) Imperial Royal Bearri Caviar :') Schijnt een van de beste te zijn naast 'Beluga'
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211708385
Woooooooooooooow eerste kerstcadeau vast gekregen met de belofte dat ik er niks mee doe tot kerst: alle boeken van Terry Prachett op de e-reader *O*
pi_211708392
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 18:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn kerstdiner. Een aantal jaren gevulde kalkoen gemaakt (>6uur in de keuken op 1e kerstdag :P ). Vorig en nu ook dit jaar wordt het gourmet. Gezellig om met je gasten 3uur lang te gourmetten :Y En met de voorgerechten sta ik ook nog wel een aantal uren in de keuken :P

Ik begin met oesters op ijs als voorgerecht, daarna gaat de gourmet aan :P
- hamburgers
- Wagyu hamburgers
- Kipspiesjes
- gyros
- tournedos
- fazant
- Lamsrack
- Zalm
- Garnalen
- Hertenbiefstuk

Alles mooi opgemaakt op een grote plank. Verder nog wat bijgerechten; gekleurde wortelen met honing en walnoten, losse ui en paddestoelen voor de gourmet. Zelfgemaakte knoflookbrood, aardappel dille salade, boontjes met spek (klassieker), etc.

En ik heb ook een proeverijtje kaviaar :@ (nog nooit op) Imperial Royal Bearri Caviar :') Schijnt een van de beste te zijn naast 'Beluga'
Wauw wat een luxe _O_ Lekker hoor
pi_211708406
Hier met kerstavond gourmet. Ik heb groentedingetjes gemaakt (groentes gevuld met kaasjes e.d.) en vis (jaja, geen goede combi, maar wij vinden dat lekker). Toetje nog onbekend, waarschijnlijk ijs

En eerste kerstdag uiteten

Tweede kerstdag ben ik alleen en dan eet ik tapas hapjes en als ik trek houdt nog wat röstirondjes
pi_211708496
Hier zijn de besluiten ook genomen. Kerstavond boerenkool met ribbetjes zoals ieder jaar. 1e kerstdag gourmetten met mn ouders en 2e kerstdag ook gourmetten :D
En ik ga morgenavond nog een stuk zalm roken om mee te nemen, want vooraf is altijd visschotel bij mn ouders.
pi_211708743
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wauw wat een luxe _O_ Lekker hoor
De kaviaar en oesters zijn een beetje decadent ja. Tis niet dat ik dagelijks kaviaar op de boterham smeer hoor :D Dit is zelfs de eerste keer dat ik het eet. Ik vind het gewoon heel erg leuk om te koken, vandaar alle bijgerechten ;) En met kerst doe ik daar vaak een schepje bovenop ;)
pi_211708763
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 19:50 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
De kaviaar en oesters zijn een beetje decadent ja. Tis niet dat ik dagelijks kaviaar op de boterham smeer hoor :D Dit is zelfs de eerste keer dat ik het eet. Ik vind het gewoon heel erg leuk om te koken, vandaar alle bijgerechten ;) En met kerst doe ik daar vaak een schepje bovenop ;)
Fijn dat je zo geniet
In mijn ogen is je diner groots! Maar ik ben een simpele ziel
pi_211708904
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Fijn dat je zo geniet
In mijn ogen is je diner groots! Maar ik ben een simpele ziel
Vooral ook hobby, ik post wel eens wat in CUL ;)

Verder is de gezelligheid natuurlijk het belangrijkste! :Y
pi_211708962
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 20:01 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Vooral ook hobby, ik post wel eens wat in CUL ;)

Verder is de gezelligheid natuurlijk het belangrijkste! :Y
Haha ik alleen in het "wat eten we vandaag"-topic.

En natuurlijk!
pi_211708971
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Haha ik alleen in het "wat eten we vandaag"-topic.

En natuurlijk!
Ja dat topic ja! :D
pi_211710399
Morgen kerstdiner hier op de woonlocatie. Ben benieuwd, vorig jaar was het erg goed. Zondag bij mijn moeder eten we gewoon bami _O- Mijn moeder had geen zin in iets feestelijkers. Ik heb niets tegen de traditie van gourmetten, dus dit valt me een beetje tegen.
Ik maak twee ovenschalen tiramisu als toetje. Dat maakt het dan weer goed, yum.
Eerste kerstdag een stoommaaltijd van AH (ik gun het mezelf om niet te hoeven koken deze week) en tweede kerstdag eet ik weer bij mijn moeder, pasta met zalm en spinazie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')