Ik hoop voor je dat het bij die klachten blijft en dat je kerst gezond kunt vieren.quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:55 schreef rotaderp44 het volgende:
Sinds gister coroned voor de eerste keer, hopelijk over een paar dagen met de kerst weer beter.
hoofdpijn is het ergste, en temperatuur niet top en moe, voor de rest valt het nog mee.
Het zou er ook wel een beetje zielig uitzien als een man bij een vrouw achterop zit.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Er kan niemand achterop
Jij ook beterschap! Hopelijk valt het mee en kunnen de kerstplannen doorgang vinden!quote:Op dinsdag 19 december 2023 10:55 schreef rotaderp44 het volgende:
Sinds gister coroned voor de eerste keer, hopelijk over een paar dagen met de kerst weer beter.
hoofdpijn is het ergste, en temperatuur niet top en moe, voor de rest valt het nog mee.
Ja verdwijn weer uit het topic.quote:
Een luxe vakantie staat op mijn bucketlistquote:Op woensdag 20 december 2023 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Beterschap!
Wat ga je met de 300.000 euro doen?
Een sterrenhotel is iets al snel, daar ben ik wel eens geweestquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Een luxe vakantie staat op mijn bucketlistdus sterrenhotels met alles erop en eraan
Wauw wat een luxequote:Op vrijdag 22 december 2023 18:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn kerstdiner. Een aantal jaren gevulde kalkoen gemaakt (>6uur in de keuken op 1e kerstdag). Vorig en nu ook dit jaar wordt het gourmet. Gezellig om met je gasten 3uur lang te gourmetten
En met de voorgerechten sta ik ook nog wel een aantal uren in de keuken
![]()
Ik begin met oesters op ijs als voorgerecht, daarna gaat de gourmet aan
- hamburgers
- Wagyu hamburgers
- Kipspiesjes
- gyros
- tournedos
- fazant
- Lamsrack
- Zalm
- Garnalen
- Hertenbiefstuk
Alles mooi opgemaakt op een grote plank. Verder nog wat bijgerechten; gekleurde wortelen met honing en walnoten, losse ui en paddestoelen voor de gourmet. Zelfgemaakte knoflookbrood, aardappel dille salade, boontjes met spek (klassieker), etc.
En ik heb ook een proeverijtje kaviaar(nog nooit op) Imperial Royal Bearri Caviar
Schijnt een van de beste te zijn naast 'Beluga'
De kaviaar en oesters zijn een beetje decadent ja. Tis niet dat ik dagelijks kaviaar op de boterham smeer hoorquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw wat een luxeLekker hoor
Fijn dat je zo genietquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De kaviaar en oesters zijn een beetje decadent ja. Tis niet dat ik dagelijks kaviaar op de boterham smeer hoorDit is zelfs de eerste keer dat ik het eet. Ik vind het gewoon heel erg leuk om te koken, vandaar alle bijgerechten
En met kerst doe ik daar vaak een schepje bovenop
Vooral ook hobby, ik post wel eens wat in CULquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat je zo geniet
In mijn ogen is je diner groots! Maar ik ben een simpele ziel
Haha ik alleen in het "wat eten we vandaag"-topic.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vooral ook hobby, ik post wel eens wat in CUL![]()
Verder is de gezelligheid natuurlijk het belangrijkste!
Ja dat topic ja!quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik alleen in het "wat eten we vandaag"-topic.
En natuurlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |