Dobbelen voor een beslissing?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik twijfel over de Nijntje kalender
https://www.hema.nl/60402501.html
Ik ook niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:42 schreef dud0r het volgende:
ik heb nog geen adventskalender uitgezocht.
moet daar maar eens naar gaan kijken wat ik wil
Ik heb hem besteld! Vanavond is alles met 20% korting bij de hema, met nog een extra voucher van 10% was hij nog maar 25 euro, dat vond ik wel een acceptabele prijsquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dobbelen voor een beslissing?
Goed zo! Jezelf wat gunnen is soms fijnquote:Op zondag 10 november 2024 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld! Vanavond is alles met 20% korting bij de hema, met nog een extra voucher van 10% was hij nog maar 25 euro, dat vond ik wel een acceptabele prijs
Maak je kerstkleertjes en maak je er de kerstman van en dan sinterklaas kleertjes later, dan kan je wisselenquote:Op zaterdag 16 november 2024 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sinterklaas en Pietje-haakpakketjes gekocht. Morgen met een razend tempo eraan beginnen. Maar ik vermoed dat het een project is die te laat klaar is voor dit jaar. Soit, volgend jaar staat het ook leuk (en ik kan altijd nog andere kleertjes haken voor de poppetjes voor de rest van het jaar
CotS is blij
Is een optie, alleen ik heb nu een bui voor deze kleertjesquote:Op maandag 18 november 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je kerstkleertjes en maak je er de kerstman van en dan sinterklaas kleertjes later, dan kan je wisselen
Jazeker!quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:14 schreef dud0r het volgende:
Het weer begint nu toch echt wel kouder te worden. Dat vind ik toch altijd wel de sfeer verhogen voor de kersstemming.
Hebben jullie dat ook?
Hele jaar openquote:Op woensdag 20 november 2024 21:51 schreef Jimbo het volgende:
Is FEE eigenlijk al weer open of is 'ie nooit dicht geweest?
Doet me denken aan je zusjequote:
Sinds septemberquote:Op maandag 23 december 2024 09:47 schreef dud0r het volgende:
iedereen al volop kerstliedjes aan het draaien?
ik ga zo nog lekker een kop warme chocolademelk maken om tijdens het werk te genieten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |