heerlijk wijf ben je ookquote:
Hihiquote:Op zaterdag 16 december 2023 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heerlijk wijf ben je ookmet je het is te koud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hihihet viel inderdaad best mee
Kawasaki Z750 is het geworden.leuk ding, niet mijn stijl maar rijden wel fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Hoi maziquote:
Je rijdt zelf wel fijnquote:Op zaterdag 16 december 2023 17:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
leuk ding, niet mijn stijl maar rijden wel fijn
ik zeester en dat weet je bestquote:
Thx. Ja had op Honda, yamaha mt07 en kawasaki gezeten en deze zat direct lekker en voelde fijn aan.quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
leuk ding, niet mijn stijl maar rijden wel fijn
Hoi hoiquote:
Niet altijdquote:Op zaterdag 16 december 2023 17:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zeester en dat weet je best
immer!quote:
Truequote:Op zaterdag 16 december 2023 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
immer!
en als het langer dan een minuut duurt ga ik zeuren
Noice!quote:
Ja wilde geen wijven motorquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Noice!Wat voor een?
Edit: Ah Z750 zie ikLekker hoor, dat wil wel!
![]()
Dat gaat niet. Er kan niemand achteropquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Wanneer mag ik achterop bij jou. Lekker stukkie rijden samen.
Dan regel je maar een zijspan hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Er kan niemand achterop
Veel beterschapquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:55 schreef rotaderp44 het volgende:
Sinds gister coroned voor de eerste keer, hopelijk over een paar dagen met de kerst weer beter.
hoofdpijn is het ergste, en temperatuur niet top en moe, voor de rest valt het nog mee.
He bah wat naar. Beterschapquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:55 schreef rotaderp44 het volgende:
Sinds gister coroned voor de eerste keer, hopelijk over een paar dagen met de kerst weer beter.
hoofdpijn is het ergste, en temperatuur niet top en moe, voor de rest valt het nog mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |