abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2023 @ 20:36:36 #26
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211662362
Ligt ook wel een beetje aan je gezinssituatie..
Nachtdienst terwijl je 2 peuters hebt rondlopen is niet zo best voor je gezondheid. Voor vrouwlief trouwens ook niet.

2 ploegen zonder nacht is prima te doen, maar zal je toeslag een stuk minder zijn.

Al met al gaat er niets boven werken overdag, ben dan ook blij dat ik dat nu weer doe.
pi_211666652
Ik heb als 17-/18-jarige eens bij een hondenbotten-producent nachtdiensten gedraaid. Voor die tijd erg leuk (en stoer). Is geen leven verder, vind ik. M'n neef doet het nog steeds, ligt 'ie op zaterdag tot 2 á 3 uur 's middags op bed, zou niks (meer) voor mij zijn.
pi_211674658
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 20:36 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Ja, die loyaliteitsbonus eindigt in juni. Tot die tijd wil ik sparen voor een hypotheek, en wellicht dat ik tegen die tijd wel iets anders zoek. Niet zozeer omdat ik het niet naar mijn zin heb, maar ook omdat ik denk ik wel toe ben aan iets anders. Na vier jaar is het wel mooi geweest denk ik.

Maar zo te lezen geen ploegendienst :D
Weet je zeker dat je blij bent met je werk? Ik heb het idee dat je er blijft zitten vanwege salaris aangezien ik je vaak dit soort vragen zie posten. Op zich niet gek gezien de huidige huizenprijzen, maar toch. Je kunt in de arbeidsmarkt behoorlijk kapitaliseren op omgaan met stress en hectiek, je leert er goed mee omgaan en het is een veel gevraagde vaardigheid. Het zal je verbazen hoe snel mensen gespannen raken of in burnout raken als je weer bij een "normale" werkgever gaat werken. Dat geeft ook het nodige vertrouwen om een hoog salaris te vragen bij een volgende werkgever.
  dinsdag 19 december 2023 @ 22:11:42 #29
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_211675088
Heb ik ook een jaar gedaan. Nooit aan begonnen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 20 december 2023 @ 09:17:29 #30
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_211677693
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 21:47 schreef Daboman het volgende:

[..]
Weet je zeker dat je blij bent met je werk? Ik heb het idee dat je er blijft zitten vanwege salaris aangezien ik je vaak dit soort vragen zie posten. Op zich niet gek gezien de huidige huizenprijzen, maar toch. Je kunt in de arbeidsmarkt behoorlijk kapitaliseren op omgaan met stress en hectiek, je leert er goed mee omgaan en het is een veel gevraagde vaardigheid. Het zal je verbazen hoe snel mensen gespannen raken of in burnout raken als je weer bij een "normale" werkgever gaat werken. Dat geeft ook het nodige vertrouwen om een hoog salaris te vragen bij een volgende werkgever.
Nou, het werk is leuk. De meeste collega's zijn ook leuk, maar het werk wordt steeds minder uitdagend en ik begin me steeds meer te irriteren aan de bedrijfscultuur en vooral ook mijn manager. We zitten soms met zijn twaalven in een werkruimte voor zes man. Sinds ik hier werk gebruik ik al mijn prive telefoon voor werkzaken. Deze dingen hebben we al lang en breed aangegeven bij onze manager, maar die doet er niks mee, en zit hier alleen voor zichzelf. En ploegendienst begin ik ook wel een beetje zat te worden. Zulk soort dingen maken wel dat ik na die loyaliteitsbonus naar andere uitdagingen ga zoeken.
  vrijdag 29 december 2023 @ 00:22:51 #31
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_211808740
Ik werk 3 ploegen van 6 tot 14, 14 tot 22 en 22 tot 6, (eigenlijk andersom, nacht-middag-ochtend-nacht), alle drie 5 dagen, ook de nacht dus.

Heb geen probleem met de nachten, eigenlijk alleen de eerste ochtend is soms een kort nachtje, maar verder geen last van.

Weekend vrij, elke feestdag vrij, en 35 vakantiedagen + 1 minuut reizen van mijn werk. Ben 21 en werk sinds mei 2022 bij deze werkgever.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_211809393
Dit jaar precies 20 jaar in 5 ploegendiensten, zou niet anders willen, gemiddeld 32 uur per week werken. 30% ploegentoeslag over 4900 bruto, nooit in de file staan en als je dienst over is geen gezeik buiten werktijd.

Ik zou op dit moment kunnen over gaan naar een kader functie maar ik heb geen behoefte om door te groeien, ik houd dit makkelijk uit tot mijn pensioen.
pi_211908842
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 19:47 schreef Cupfighter het volgende:
Ploegendienst is op lange termijn niet zo bevorderlijk voor je gezondheid, ik heb het een tijd gedaan, vrij onregelmatige diensten ook nog inclusief flink overwerken, toen mijn contract niet verlengt werd kwam ik in een soort burn-out out terecht
wow
Omdat je het zo leuk vond?
pi_211909742
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:30 schreef hoechst het volgende:

[..]
wow
Omdat je het zo leuk vond?
Ja ik vond mijn werk heel leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: