quote:Deventer binnenbaan???
Op vrijdag 14 februari 2003 19:15 schreef JeOma het volgende:
Thx, ik weet genoeg. Oh ja, ik ga naar Deventer.
Is niet overdekt hoor!!
quote:WAT? Dat meen je niet!? Ik ging daar vanuit joh! Het is "de Scheg" ofzo. Is dat buiten? FUUUUUUUUUUUK
Op vrijdag 14 februari 2003 19:16 schreef Troel het volgende:[..]
Deventer binnenbaan???
Is niet overdekt hoor!!
En verder warme kleren.
En als het buiten is ook nog een das en eventueel een trainingsjasje
quote:Het deed enorm zeer aan m'n voeten (had noren gehuurd), als ik niet alle kracht in m'n benen gebruikte ging ik "zwikken" (en ik heb best sterke benen en zou in de "kracht van m'n leven" moeten zijn)
Op vrijdag 14 februari 2003 23:44 schreef bloempjuh het volgende:
Wat was er zo erg dan?
Hoe dan ook: Gianni Romme zal in elk geval van mij nooit bang worden, want ik zal never meer op 'n schaats gaan staan.
quote:Als je diep door je knieën gaat en je schouders "laat hangen" en ook geen holle rug trekt, hou je het veel langer vol.
Op zaterdag 15 februari 2003 01:06 schreef JeOma het volgende:[..]
Het deed enorm zeer aan m'n voeten (had noren gehuurd), als ik niet alle kracht in m'n benen gebruikte ging ik "zwikken" (en ik heb best sterke benen en zou in de "kracht van m'n leven" moeten zijn)
.
Als je namelijk je knieën buigt, kunnen je enkels ook veel minder "zwikken" en je schouders laten hangen gaat een zere onderrug tegen
* Elegy gaat ook maar weer eens schaatsen in Haarlem
quote:iemand met 17 kleinkinderen moet dat ook niet meer doen joh.. of probeer het anders met een stoel ofzo..
Op zaterdag 15 februari 2003 01:06 schreef JeOma het volgende:[..]
want ik zal never meer op 'n schaats gaan staan.
Ik had altijd een speciale wollen trui die ik aantrok als ik ging schaatsen; matchend met de kleur van mijn schaatsen (turquoise). Daaronder natuurlijk warme kleren.
Heb al in geen jaren meer geschaatst, maar als ik nu zou gaan zou ik daar ook nog mijn mutsje en mijn handschoenen aan toevoegen.
Voor iedereen die dit weekend nog gaat schaatsen:
Veel plezier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |